eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Remont sanitariatów- w budynku internatu - 2 pomieszczenia i 1 pomieszczenie ubikacji; - w budynku szkoły - na parterze dla nauczycieli 2 komplety i na I pietrze 3 komplety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Łask: Remont sanitariatów: - w budynku internatu - 2 pomieszczenia i 1 pomieszczenie ubikacji; - w budynku szkoły - na parterze dla nauczycieli 2 komplety i na I pietrze 3 komplety.
Numer ogłoszenia: 201282 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łasku, ul. Adama Mickiewicza 6, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675-26-37, fax 043 676-33-27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soszwl.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów: - w budynku internatu - 2 pomieszczenia i 1 pomieszczenie ubikacji; - w budynku szkoły - na parterze dla nauczycieli 2 komplety i na I pietrze 3 komplety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów w internacje i budynku szkoły będzie polegał na: - wymianie instalacji wodociagowej wewnetrznej krytej w bruzdach na ścianach murowanych wraz z wymianą białego osprzętu i armatury; - wymiana instalacji kanalizacyjnej wewnetrznej wykonanej z rur żeliwnych na rury PCV wraz z obudową płytą kartonowo - gipsową odporną na wilgoć; - wymiana ścianek działowych drewnianych na ścianki murowane; - wymiana wąskich drzwi wewnętrznych na drzwi o szerokosci 90 cm.; - rozbiórka licowania ścian z płytek glazurowanych i wykonanie licowania ścian płytkami glazurowanymi na wysokość 2,20 m; - rozbiórka posadzek z płytek terakota i lastryko, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy wyrównawczej ATLAS lub innej o takich samych parametrach; - wykonanie posadzek z płytek GRES; -wykonanie jednowarstwowej gładzi gipsowej oraz wykonanie malowania ścian i sufitów farba emulsyjną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - spełaniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - udzielą minimum 3 lata gwarancji (od dnia dokonania odbioru końcowego robót); - zatrudniają kierownika robót posiadajacego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorzadu zawodowego; Ocena zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy na załaczonym druku właściwie podpisany; 2. Szczegółowe kosztorysy ofertowe na poszczególne zadania; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta; 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, na załączonym druku; 6 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soszwl.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łasku ul. Mickiewicza 6 98-100 Łask.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Łasku ul. Mickiewicza 6 98-100 Łask - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.