eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › zad.1 - remont ul. Rogowskiej, zad.2 - remont ul. Szczęśliwej, zad.3 - remont ul. Tyrmanda, zad.4 - remont ul. Legnickiej + pl. Strzegomski, zad.5 - a) remont ul. Kazimierza Wielkiego b) przebudowa krawężnika na torowisku tramwajowym przy ul. Nowy Świat,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-03

POZYCJA 20126

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: zad.1 - remont ul. Rogowskiej, zad.2 - remont ul. Szczęśliwej, zad.3 - remont ul. Tyrmanda, zad.4 - remont ul. Legnickiej + pl. Strzegomski, zad.5 - a) remont ul. Kazimierza Wielkiego b) przebudowa krawężnika na torowisku tramwajowym przy ul. Nowy Świat, zad.6 - remont ul. Sienkiewicza, zad.7 - remont ul. Średzkiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Anna Nowak Kiezik, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076, fax 071 3734906, e-mail: uzpnz@zdik.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdik.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://wzp.zdik.wroc.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg i Komunikacji, Biuro Obsługi Klienta, -, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. -, fax -, e-mail: -, -. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:zarządzanie drogami, obsługa komunikacji zbiorowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad.1 - remont ul. Rogowskiej, zad.2 - remont ul. Szczęśliwej, zad.3 - remont ul. Tyrmanda, zad.4 - remont ul. Legnickiej + pl. Strzegomski, zad.5 - a) remont ul. Kazimierza Wielkiego b) przebudowa krawężnika na torowisku tramwajowym przy ul. Nowy Świat, zad.6 - remont ul. Sienkiewicza, zad.7 - remont ul. Średzkiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej. 2. Realizacja zadań w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga żadnych oświadczeń ani dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 382 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zadania, na które składają ofertę w wysokości zaproponowanej ceny ofertowej brutto. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę: -w przypadku składania oferty na zadanie 1, 2 lub 3 - ulicy wraz z organizacją ruchu docelowego, -w przypadku składania oferty na zadane 4, 5, 6 lub 7 - ulicy klasy co najmniej Z wraz z organizacją ruchu docelowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek 2. dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie, warunek 3. dowolny wykonawca składający ofertę wspólną. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wskazujące osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań. 3.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Aktualna na dzień składania ofert informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób posiadających polskie obywatelstwo, a dla osób nieposiadających polskiego obywatelstwa równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku braku obywatelstwa - kraju, w którym zamieszkuje na stałe, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna na dzień składania ofert informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości zaproponowanej ceny ofertowej brutto, dla zadań na które składana jest oferta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz zadań zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących budowę lub przebudowę -w przypadku składania oferty na zadanie 1, 2 lub 3 - ulicy wraz z organizacją ruchu docelowego, -w przypadku składania oferty na zadane 4, 5, 6 lub 7 - ulicy klasy co najmniej Z wraz z organizacją ruchu docelowego,wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdik.wroc.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie ZDiK. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 13:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 14:00, Zarząd Dróg i Komunikacji Wrocław ul. Długa 49 bud. B pok. 107 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont ul. Rogowskiej od ul. Strzegomskiej do ul. Chociebuskiej. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadania w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wysokość wadium - 87 000 zł CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont ul. Szczęśliwej od ul. Zielińskiego do ronda łącznie z rondem. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadań w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wysokość wadium - 14 000 zł CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remont ul. Tyrmanda. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadań w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wysokość wadium - 12 000 zł CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Remont ul. Legnickiej od ul. Nabycińskiej do pl. Strzegomskiego /dwie jezdnie/ + pl. Strzegomski. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadań w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wysokość wadium - 100 000 zł CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: a) Remont ul. Kazimierza Wielkiego od ul. Ruskiej do ul. Gepperta /dwie jezdnie/ oraz od ul. Ruskiej do ul. Rzeźniczej /jedna jezdnia/, b) Przebudowa krawężnika na torowisku tramwajowym przy ul. Nowy Świat. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadań w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wysokość wadium - 60 000 zł CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Remont ul. Sienkiewicza od ul. Matejki do ul. Świętokrzyskiej. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadań w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wysokość wadium - 10 000 zł CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Remont ul. Średzkiej od przejazdu kolejowego do granicy miasta. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadań w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00, 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wysokość wadium - 99 000 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.