eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Sokoligóra, gm. Golub-Dobrzyń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Golub-Dobrzyń: Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Sokoligóra, gm. Golub-Dobrzyń
Numer ogłoszenia: 201258 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6835405, fax 056 6835276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Sokoligóra, gm. Golub-Dobrzyń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje modernizację odcinka drogi o długości 1,110 km w km 0+000 - 1+110 położonego na działce nr 11 i nr 31/1 o/Sokoligóra 2. Rodzaj przedsięwzięcia : modernizacja drogi gminnej - dojazdowej do gruntów rolnych, -Długość modernizowanego odcinka - 1110,0 mb -Szerokość jezdni z nawierzchnią utwardzoną t. tłuczniowa - 3,5 m Warstwa jezdna ,w km 0+000 -1+110 , w technologii nawierzchni tłuczniowej , szer. 3,5 m - nawierzchnia tłuczniowa o gr. 7 cm ( z tłucznia betonowego ) wykończona warstwą zabezpieczającą w formie nawierzchni żwirowej gr. 3 cm na powierzchni jezdni 3900,5 m2 Podbudowa tłuczniowa ,w km 0+670- 1+110 na szer. 3,7m , gr. 15 cm z posiadanego przez inwestora tłucznia betonowego ( pochodzącego z gruzu betonowego porozbiórkowego) - o pow. 1643,5 m2. Warstwa odsączająco-odcinająca ,w km 0+670- 1+110 na szer. 3,7m ,gr. 10 cm kruszywa naturalnego t. mieszanka żwirowo-piaskowa na szer. całego pasa drogowego - na pow. 1775,5,0 m2. Modernizacja podbudowy tłuczniowej ,w km 0+000- 0+670 ,na szer. 3,7m ,przez przeprofilowanie kruszywem łamanym ,klincem ,z posiadanego przez inwestora gruzu betonowego - śr. Grubości profilowania 3 cm ( pochodzącego z gruzu betonowego porozbiórkowego) - o pow. 2494,5,0 m2. Roboty przygotowawcze - ścięcie pobocza na szer. po 0,5m , ścięcie zadarnionego grzbietu w osi jezdni na szer. 0,4-0,6 m , usunięcie krzewów i odrostów oraz wykoszenie chwastów z pasa drogowego; wyprofilowanie podłoża gruntowego wraz z zagęszczeniem oraz uzupełnienie poboczy i profilu podłużnego drogi gruntem ze ścinki (jako nasyp). Roboty wykończeniowe - wyprofilowanie pobocza przy krawędzi nawierzchni w pasie drogowym z nadaniem poboczom spadków 10-15%oraz profilowanie skarpy-pasa łączącego korpus drogi z otaczającym terenem -na szer. 0,3m. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa: a) przedmiar robót b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c) wzór umowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oświadczenie że zapoznano się z dokumentacją przetargową zał.nr 4 do SIWZ - wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ. - wykaz sprzętu do wykonania zadania - oświadczenie o udzieleniu 2 lat gwarancji na wykonane roboty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.