eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejowiec Fabryczny › Budowa oczyszczalni ścieków (etap Ia) wraz z kanalizacją sanitarną w Pawłowie (I etap) gm. Rejowiec Fabryczny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Rejowiec Fabryczny: Budowa oczyszczalni ścieków (etap Ia) wraz z kanalizacją sanitarną w Pawłowie (I etap) gm. Rejowiec Fabryczny
Numer ogłoszenia: 201244 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec Fabryczny , ul. Lubelska 16, 22-169 Rejowiec Fabryczny, woj. lubelskie, tel. 082 5664121, faks 082 5663103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków (etap Ia) wraz z kanalizacją sanitarną w Pawłowie (I etap) gm. Rejowiec Fabryczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt zakłada budowę mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności do 45m3/d opartej na tzw. reaktorach porcjowych w układzie SBR . Część mechaniczną oczyszczalni ścieków stanowią : pompownia ścieków surowych krata dwuworkowa zbiornik retencyjny ścieków z kanalizacji o poj. 20m3 z zainstalowaną pompą zatapialną do ścieków Część biologiczną oczyszczalni ścieków stanowią : 3 zbiorniki SBR o poj. 10m3 1 zbiornik STO o poj. 10m3 Cały projekt zakłada wykonanie następujących robót : - budowę oczyszczalni ścieków z technologią oraz instalacjami sanitarną , wodociągową , elektryczną , grzewczą - budowa drogi dojazdowej i dróg wewnętrznych - przepompownia ścieków P-2 - sieć kanalizacji sanitarnej którą stanowią kanały główne i odgałęzienia boczne do granic posesji wykonane z rur PCV 200 - 3016 m , PCV 160 - 3476 m , PE 90 - 259 m = 6751 m łącznie - przyłącza kanalizacyjne stanowią przewody kanalizacyjne z budynku do studzienki rewizyjnej lub granicy działki wykonane z rur PCV 160 kielichowe o łącznej długości 1708 m , szt. 116 - obsługa geodezyjna Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w projektach technicznych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego . Uwaga zamieszczone na stronie przedmiary nie zawierają pozycji obsługi geodezyjnej należy wkalkulować ją w cenę oferty ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium jest wymagane w kwocie : Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny 20 000 zł Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny 60 000 zł 2.Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku: Pekao S.A I O/Chełm 82124022231111000035948177 z dopiskiem Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny , lub Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pawłów gm. Rejowiec Fabryczny. 5.Kopia dowodu przelewu powinna być dołączona do oferty. 6.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty. 7.Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 8.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę, c)posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 PLN potwierdzonych referencjami; d)dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. samochód dostawczy 0,9 t szt1 , samochód ciężarowy szt.1 , koparka szt.2 , spycharka szt.1 , dźwig budowlany do montażu rurociągów szt.1 , zgrzewarka do rur szt.1 , betoniarki szt.2 e)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej, dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami branży sanitarnej , dysponują co najmniej 1 osobą branży elektrycznej . f)znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 4 000 000 PLN. g)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ustawy ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, że: 1.1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 2.1.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 3.1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie załącznik nr 4 . 3.2.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (dołączyć ksero uprawnień). wykaz ten należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 . 3.3.wykaz sprzętu do wykonania zamówienia , który należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 . 4.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 4.1.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z pkt. 5.f) 4.2.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę złożonej oferty. 5.Inne wymagane dokumenty które należy załączyć do oferty : - wypełniony formularz ofertowy , przedmiar robót załącznik nr 1 - zaparafowany wzór umowy załącznik nr 2 - dowód wniesienia wadium 6.W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki udziału w postępowaniu muszą spełniać wspólnie wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w przypadku jak wyżej należy dołączyć również : a)pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; b)jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca dołączy umowę regulującą współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.rejowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.