Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz zakup stanowisk ze słuchawkami do pracowni językowych na potrzeby
ZST w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 201231 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku , ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7421213, faks 85 7422923.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.bial.blo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz zakup stanowisk ze słuchawkami do pracowni językowych na potrzeby ZST w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych grup produktów, ich instalacja wraz z zainstalowaniem oprogramowania oraz przeszkolenie pracowników: 1.1 Część I: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie (zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ) 1.2 Część II: Wyposażenie stanowisk do pracowni językowych (zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 2 do SIWZ) Dopuszcza się złożenie oferty częściowej na jedną lub obie grupy produktów określone powyżej. 2. Zamawiający wymaga dla obu grup produktów opisanych w pkt. 1: - udzielenia min. 3-letniej gwarancji, jednak nie mniej niż gwarancja producenta sprzętu(wyposażenia), - zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na oferowany sprzęt(wyposażenie), - aby oferowany sprzęt (wyposażenie) posiadał certyfikat spełnienia warunków normy jakościowej ISO 9001 przez firmę będącą ich producentem lub inny dokument równoważny wydany przez uprawnioną jednostkę, - aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych, - aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikat bezpieczeństwa CE na produkt końcowy będący przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego sprzętu (wyposażenia) w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzach cenowych, w przypadku gdy ceny ofert będą przewyższały kwoty przeznaczone na realizację zamówienia. 4. Dopuszcza się składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 29 ust. 3 oraz 30 ust. 5 ustawy pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 pzp. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń i oprogramowania, aprobaty techniczne, inne dokumenty zawierające dane techniczne i funkcjonalności oferowanych urządzeń oraz oprogramowania lub może w inny sposób wykazać równoważność oferowanych rozwiązań. 5. Na podstawie art. 9 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza składanie następujących dokumentów w języku angielskim: a) wydruków informacji o kompatybilności sprzętu lub sprzętu z oprogramowaniem, b) certyfikatów i dokumentów potwierdzających spełnianie standardów, norm, itp. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia, zainstalowania sprzętu we wskazanych pomieszczeniach szkoły oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.21.30.00-6, 30.23.13.10-3, 48.70.00.00-5, 39.16.21.10-9, 32.32.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 4 000,00 zł Część II - 1 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: PKO S.A. nr 21 1240 2890 1111 0010 3582 0199, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: - 4 zamówień na dostawę sprzętu komputerowego lub multimedialnego o wartości min. 50 000,00 zł każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie (dotyczy Wykonawców składających ofertę tylko na część I lub na część I i II łącznie); - 3 zamówień na dostawę sprzętu komputerowego lub multimedialnego o wartości min. 40 000,00 zł każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie ( dotyczy Wykonawców składających ofertę tylko na część II.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w sekcji III.4.2) tiret 2, 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, będą badane łącznie - dokumenty określone w sekcji III.4.1) tiret 1 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach jw., mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę, nastąpi w terminie wymaganym w SIWZ, tj. od 19 do 30.09.2011r. 2. Powyższy termin będzie mógł ulec zmianie w zależności od zakończenia prac remontowych w budynku ZST. Szkolenie pracowników odbędzie się w uzgodnionym terminie, nie później niż w okresie 2 miesięcy od zakończenia dostawy i instalacji. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego sprzętu (wyposażenia) w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzach cenowych, w przypadku gdy ceny ofert będą przewyższały kwoty przeznaczone na realizację zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.bial.blo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH im. Gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok, pokój nr 13 (Kancelaria Szkoły).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 15:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH im. Gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok, pokój nr 13 (Kancelaria Szkoły).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie (zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 1 do siwz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.21.30.00-6, 30.23.13.10-3, 48.70.00.00-5, 39.16.21.10-9, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie stanowisk do pracowni językowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Wyposażenie stanowisk do pracowni językowych (zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 2 do siwz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.21.30.00-6, 30.23.13.10-3, 48.70.00.00-5, 39.16.21.10-9, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Dostawa dwóch samochodów na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa systemu napadowego w pomieszczeniach kuchni, magazynów, warsztatów, apteki, służby zdrowia oraz innych lokalizacjach w Areszcie Śledczym w Białymstoku oraz Oddziale Zewnętrznym w Białystoku
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów"
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- Dostawa zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, UPS-ów i laptopa na potrzeby Szpitala Klinicznego MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
- Realizacja oświetlenia i obsługi multimediów w ramach Bałtyckiego Festiwalu Operowego
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.