eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzypsko Wielkie › Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-10

Chrzypsko Wielkie: Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie
Numer ogłoszenia: 20122 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzypsko Wielkie , ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 61 2951011 w. 26, 23, faks 61 2951011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.chrzypsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie polegające na : 1. Charcice a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 208,80 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 14,80 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 101 m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 32,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 220,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 165,00 m2 b) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..) c) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cala 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 2. Gnuszyn a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 383,30 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 30,40 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 140,0m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 62,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 180,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 190,00 m2 b) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cal 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 3. Łężce a) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie polegające na : 1. Charcice a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 208,80 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 14,80 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 101 m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 32,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 220,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 165,00 m2 b) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..) c) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cala 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 2. Gnuszyn a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 383,30 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 30,40 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 140,0m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 62,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 180,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 190,00 m2 b) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cala 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 3. Łężce a) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 128 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzypsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chrzypsko Wielkie ul.Główna 15 ,64-412 Chrzypsko Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chrzypsko Wielkie ul.Główna 15 ,64-412 Chrzypsko Wielkie pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.03.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie w ramach działania 4.1/413 Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013 dla operacji , które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.