Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Chrzypsko Wielkie: Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie
Numer ogłoszenia: 20122 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzypsko Wielkie , ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 61 2951011 w. 26, 23, faks 61 2951011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.chrzypsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie polegające na : 1. Charcice a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 208,80 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 14,80 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 101 m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 32,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 220,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 165,00 m2 b) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..) c) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cala 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 2. Gnuszyn a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 383,30 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 30,40 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 140,0m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 62,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 180,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 190,00 m2 b) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cal 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 3. Łężce a) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remont i wyposażenie centrów kulturalnych świetlic wiejskich na terenie gm. Chrzypsko Wielkie polegające na : 1. Charcice a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 208,80 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 14,80 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 101 m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 32,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 220,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 165,00 m2 b) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..) c) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cala 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 2. Gnuszyn a) roboty budowlano - montażowe - wykonanie ocieplania powierzchni dachu płaskiego 383,30 m2 , - wymiana stolarki okiennej o pow. 30,40 m2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na pow. 140,0m2 , - okładziny z ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych pow. 62,10 m2, - odnowienie elewacji budynku 180,0 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. 190,00 m2 b) wyposażenie świetlicy - lodówka 1 szt. - patelnia 1 szt. - kuchnia elektryczno-gazowa z piekarnikiem elektrycznym z rożnem 1 szt. - bojler elektryczny pionowy o poj. 140 l., - klimatyzator 1 szt. - komputer przenośny NOTEBOOK LCD 15,4 cala 1 szt. - drukarka Laserowa format A-4 1 szt. - krzesła drewniane składane black 50 szt. , - stoły drewniane 130x70 , 10szt. - naczynia ( talerze - 20 kpl. ,szklanki - 100 szt., garnki 6 l.- 4 szt. , patelnie fi 32 cm - 4 szt.) 3. Łężce a) dostawa z montażem urządzeń placu zabaw - huśtawka podwójna , - huśtawka wagowa , - piaskownica , - ławka parkowa, - kosz drewniany - zestaw zabawowy zjeżdżalnia, ściana linowa ,wejście linowe, równoważnia ,itp..)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 128 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzypsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chrzypsko Wielkie ul.Główna 15 ,64-412 Chrzypsko Wielkie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chrzypsko Wielkie ul.Główna 15 ,64-412 Chrzypsko Wielkie pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.03.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie w ramach działania 4.1/413 Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013 dla operacji , które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHRZYPSKO WIELKIE
więcej: przetargi CHRZYPSKO WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja dachu i odrestaurowanie elewacji budynku zabytkowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Śremie
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.