eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Dostawa ławek i betonowych koszy ulicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-07

Międzyrzec Podlaski: Dostawa ławek i betonowych koszy ulicznych
Numer ogłoszenia: 201195 - 2009; data zamieszczenia: 07.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski , ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, faks 083 3717790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ławek i betonowych koszy ulicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ławek i betonowych koszy ulicznych Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Ławki uliczne: a) Ilość - 100 szt b) Wysokość siedziska - 45 cm c) Głębokość siedziska - 45 cm d) Długość całkowita ławki - 200-220 cm e) Ciężar całkowity - 150-170 kg f) Brak oparcia g) Siedzisko z konstrukcją stalową montowane do boków podstaw h) Gwarancja - 24 miesiące i) Konstrukcja siedziska: rama stalowa zamknięta - Listwy z drewna iglastego - Wymiary listew 4x10 cm - 4 szt. - Zabezpieczenie drewna - 3-krotna impregnacja lakierobejcą - Kolor listew - orzech - Mocowanie listew - konstrukcja stalowa w kształcie zamkniętej ramy w kolorze grafitowym, do której przykręcone są drewniane listwy - Konstrukcja stalowa w kolorze grafitowym, - Siedzisko z konstrukcją stalową mocowane do boków podstaw j) Konstrukcja podstaw - konstrukcja - betonowa, powierzchnia piaskowana - Wysokość podstaw - 45 cm - Szerokość podstaw - 45 cm - Kolor - naturalny beton (szary) - Liczba podstaw - 2 szt. - Kształt - prostopadłościan ( dopuszcza się wprowadzenie niewielkich zmian w postaci frezu lub wcięć) Mocowanie podstaw do podłoża za pomocą kotwy wystająca poza płaszczyznę podstawy ławki na długości min. 20 cm. W podstawie ławki nagwintowana tuleja umożliwiająca wkręcenie kotwy. 2. Kosze na śmieci a) Ilość - 100 szt. b) Wysokość - 57-63 cm c) Szerokość - 40-45 cm d) Długość - 40-45 cm e) Podstawa kwadratowa ( dopuszcza się wprowadzenie niewielkich zmian w postaci frezu lub wcięć) f) Pojemność - 33-37 litrów g) Ciężar - 100 - 120 kg h) Konstrukcja - beton zbrojony, powierzchnia piaskowana i) Kolor - naturalny beton (szary) j) Pojemnik - stalowy ocynkowany z popielniczką k) Gwarancja - 24 miesiące Mocowanie kosza do podłoża za pomocą kotwy wystająca poza płaszczyznę podstawy na długości min. 20 cm. W podstawie kosza nagwintowana tuleja umożliwiająca wkręcenie kotwy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00 - Ławki 39.22.43.40 - Kosze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; - wyrażają zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego; - udzielą 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia opisane niżej i w rozdziale 1.2.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzze zapis spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wyraża zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 4 w dniach poniedziałek - piątek godz. 9:00 - 14:00 w cenie 10,00 PLN brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 22 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.