eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Stawiamy na wysokie kwalifikacje zawodowe, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Zespół Szkół Mechaniczno Elektronicznych w Gliwicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Gliwice: Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Stawiamy na wysokie kwalifikacje zawodowe, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Zespół Szkół Mechaniczno Elektronicznych w Gliwicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 20116 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechaniczno-Elektronicznych , ul. Toszecka 25 B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2705754, faks 032 2705754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsme.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Stawiamy na wysokie kwalifikacje zawodowe, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Zespół Szkół Mechaniczno Elektronicznych w Gliwicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć edukacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części: Część 1. STANOWISKO LABORATORYJNE BADANIA MASZYN INDUKCYJNYCH Stanowisko składające się z falownika, trójfazowego silnika asynchronicznego, prądnicy obciążonej rezystorami mocy wyposażone w niezbędny sprzęt pomiarowy (amperomierze, woltomierze i watomierze, mierniki obrotów). Kompletne stanowisko laboratoryjne ma służyć realizacji podstawy programowej przez uczniów technikum elektrycznego i zapoznania uczniów z podstawowymi wiadomościami praktycznymi dotyczącymi maszyn indukcyjnych. Część 2. STANOWISKO LABORATORYJNE BADANIA TRANSFORMATORA JEDNOFAZOWEGO Stanowisko składające się z autotransformatora, transformatora jednofazowego przekładnika prądowego i obciążenia o charakterze R, RL i RC, wyposażone w niezbędny sprzęt pomiarowy (amperomierze, woltomierze i watomierze). Kompletne stanowisko laboratoryjne służyć będzie realizacji podstawy programowej przez uczniów technikum elektrycznego i zapoznania uczniów z podstawowymi wiadomościami praktycznymi dotyczącymi maszyn elektrycznych. Część 3. Stanowisko laboratoryjne badania styczników elektromagnetycznych- ZESTAW STYCZNIKOWO PRZEKAŹNIKOWY SILNIKI, UKŁADY STEROWANIA Stanowisko składające się z zestawu styczników, przekaźników i programowalnych układów stycznikowych. Stanowisko wyposażone w niezbędny sprzęt pomiarowy (amperomierze, woltomierze, omomierze). Kompletne stanowisko laboratoryjne ma służyć realizacji podstawy programowej przez uczniów technikum elektrycznego i zapoznania uczniów z podstawowymi wiadomościami praktycznymi dotyczącymi układów przełączalnych. Część 4. STANOWISKO LABORATORYJNE BADANIA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH Stanowisko składające się z rozdzielnic elektrycznych wyposażonych w aparaty niskiego napięcia takie jak wyłączniki RCD różnych typów, wyłączniki nadmiarowoprądowe, bezpieczniki instalacyjne i mocy zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, liczniki energii elektrycznej. Na stanowisku będzie znajdować się okablowanie przewodami różnych typów oraz osprzęt instalacyjny i łączeniowy. Kompletne stanowisko laboratoryjne ma służyć realizacji podstawy programowej przez uczniów technikum elektrycznego i zapoznania uczniów z podstawowymi wiadomościami praktycznymi dotyczącymi instalacji elektrycznych. Część 5. TABLICA DEMONSTRACYJNA Pomoc dydaktyczna umożliwiająca symulacyjne, kompletne badania domowych instalacji elektrycznych, wykrywania awarii instalacji i określania procesów związanych z usuwaniem takich awarii. Tablica do symulacji pomiarów elektrycznych oraz uszkodzeń i nieprawidłowości w obwodach. Pozwalająca na prezentację pomiarów impedancji pętli zwarciowej, parametrów wyłącznika RCD, rezystancji izolacji, ciągłości połączeń ochronnych i wyrównawczych. Możliwość prezentowania pomiarów uziemienia zarówno metodami technicznymi (3p, 4p), metodą techniczną z cęgami, metodą dwucęgową, ale również z wykorzystaniem przyrządu do pomiaru pętli zwarcia. Konstrukcja powinna umożliwiać jej wykorzystanie w dowolnym miejscu pod warunkiem zasilenia napięciem 230V. Wszystkie wykonywane pomiary z użyciem tablicy nie powinny ingerować w żaden sposób na instalację, do której zostanie podłączona. Część 6. WIELOFUNKCYJNY MIERNIK PARAMETRÓW INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji. Cyfrowy miernik wielofunkcyjny w ergonomicznej obudowie, umożliwiający wykonanie wszystkich pomiarów przewidzianych normą PN EN 61557 (impedancja pętli zwarciowej, parametry wyłączników RCD, rezystancja izolacji, rezystancja uziemienia, ciągłość połączeń ochronnych i wyrównawczych), zarówno w instalacji, jak i np. rezystancji kabli (wymagane napięcie 2500V). Część 7. LOKALIZATOR PRZEWODÓW I KABLI Miernik pozwalający na lokalizowanie przewodów i uszkodzeń instalacji elektrycznych. Lokalizator przewodów i kabli Lokalizator wykorzystujący zjawiska fizyczne rozchodzenie się pola elektromagnetycznego dla określenia zarówno przebiegu trasy przewodów, jak również miejsc występujących w nich uszkodzeń (przerwa, zwarcie): praca w szerokim zakresie napięć znamionowych do 500V, trzy poziomy wzmocnienia nadajnika, tryby pracy lokalizatora napięciowy, prądowy, prądowo napięciowy, mocowy automatyczny lub ręczny dobór trybów pracy nadajnika, sygnalizacja pracy nadajnika i odbiornika za pomocą diód LED i sygnałów akustycznych wskazanie poziomu odbieranego sygnału przy pomocy wielopunktowej linijki świetlnej w nadajniku, automatyczna regulacja czułości odbiornika, bezdotykowe wykrywanie urządzeń będących pod napięciem przy pomocy odbiornika (neonówka), zasilanie akumulatorowe nadajnika wysoka wydajność przy niskich kosztach, samoczynne wyłączanie się nieużywanego urządzenia Część 8. WIERTARKA SDS plus Z KOMPLETEM WIERTEŁ I DŁUT RÓŻNYCH TYPÓW Młotowiertarka w dedykowanej walizce narzędziowej Dane techniczne: Wydajność nominalna minimum 800 W Energia udarowa do min. 3,5 J Liczba udarów przy nominalnej prędkości obrotowej od 0 do 4.000 min 1 Nominalna prędkość obrotowa od 0 do 900 min 1 System montażu narzędzi SDS plus Część 9. ZACISKARKI KOŃCÓWEK KABLOWYCH I PRZEWODOWYCH RÓŻNYCH TYPÓW 17.1 Zaciskarka końcówek kablowych do 6 mm Szczęki zaciskowe, do końcówek rurkowych wg DIN 46228, 0,14 do 6 mm2, zwalniana blokada wymuszenia, wpust z boku 17.2 Zaciskarka końcówek kablowych do 25 mm Szczęki zaciskowe do końcówek rurkowych według normy DIN 46228 część 1plus4, 10 do 25 mm2, wpust z boku, zacisk WM Część 10. KOMPLET NARZĘDZI I MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH DLA ELEKTRYKÓW 3.Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy części zamówienia. 4.Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 5.Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. 6.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 7.Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze ani krótsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta danego rodzaju przedmiotu zamówienia. 8.Na wykonanie każdej części zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione powyżej. Niewykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione powyżej. Niewykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione powyżej. Niewykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione powyżej. Niewykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione powyżej. Niewykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsme.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechaniczno - Elektronicznych ul. Toszecka 25b , 44 - 100 Gliwice , Sekretariat - I piętro. tel. + 48 32/270-57-54 fax + 48 32/270-57-54.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 13:30, miejsce: Zespół Szkół Mechaniczno - Elektronicznych ul. Toszecka 25b , 44 - 100 Gliwice , Sekretariat - I piętro. godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 15:00,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.