eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Druk kart do głosowania (przygotowanie wzoru kart do druku) oraz druk obwieszczeń wyborczych (przygotowanie wzoru obwieszczeń) - wybory samorządowe 2014. Znak postępowaniaZP/PN/111/2014/WOK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Wrocław: Druk kart do głosowania (przygotowanie wzoru kart do druku) oraz druk obwieszczeń wyborczych (przygotowanie wzoru obwieszczeń) - wybory samorządowe 2014. Znak postępowania: ZP/PN/111/2014/WOK
Numer ogłoszenia: 201137 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk kart do głosowania (przygotowanie wzoru kart do druku) oraz druk obwieszczeń wyborczych (przygotowanie wzoru obwieszczeń) - wybory samorządowe 2014. Znak postępowania: ZP/PN/111/2014/WOK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje druk, zabezpieczenie w procesie druku, zapakowanie i dostawa kart do głosowania oraz obwieszczeń wyborczych w związku z wyborami samorządowymi w 2014r. tj.: kart do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia - dla 7 okręgów wyborczych, kart do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia, obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia - dla 7 okręgów wyborczych, obwieszczeń o kandydatach na Prezydenta Wrocławia, obwieszczeń o numerach i granicach stałych i odrębnych obwodów głosowania, siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych - dla 7 okręgów wyborczych. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji w przypadku ogłoszenia II tury wyborów Prezydenta Wrocławia w zakresie: druku kart do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia; 3.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (wraz z określeniem opcji) zostały zawarte w załącznikach do SIWZ. Uwaga - karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia i w wyborach Prezydenta Wrocławia bezwzględnie muszą odpowiadać wymogom Uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 sierpnia 2014 r. w sprawie wzorów kart do głosowania oraz nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille a, w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. St. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. W szczególności w kwestii dopasowania do drukowanych powyższych kart do nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille a, które będą drukowane przez Krajowe Biuro Wyborcze. Uwaga: dotyczy karty w wyborach Prezydenta Wrocławia (wymieniona w Dziale III. 1. 2 SIWZ) - karta do głosowania ścięta w prawym górnym rogu - zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SIWZ określa Uchwała Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 18 sierpnia 2014 r. zmieniająca uchwałę w sprawie wzorów kart do głosowania oraz nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille a, w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. St. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miasta; 4.Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 27 października 2014 r. w zakresie: druk i dostawa obwieszczeń o numerach i granicach stałych i odrębnych obwodów głosowania, siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych; od dnia losowania list kandydatów do Rady Miejskiej Wrocławia do dnia 27 października 2014 r. w zakresie: druk i dostawa obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia i kandydatach na Prezydenta Wrocławia; od dnia losowania list kandydatów do Rady Miejskiej Wrocławia do dnia 04 listopada 2014 r. w zakresie: druk i dostawa kart do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia przeznaczone do głosowania korespondencyjnego; od dnia podpisania umowy do dnia 04 listopada 2014 r. w zakresie: druk i dostawa kart do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia przeznaczone do głosowania korespondencyjnego; od dnia losowania list kandydatów do Rady Miejskiej Wrocławia do dnia 13 listopada 2014 r. w zakresie: druk i dostawa kart do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia, od dnia podpisania umowy do dnia 13 listopada 2014 r. w zakresie: druk i dostawa kart do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia. II Tura wyborów (opcja) W przypadku drugiej tury wyborów Prezydenta Wrocławia: od dnia zarządzenia drugiej tury wyborów do dnia 21 listopada 2014 r. w zakresie: druk i dostawa kart do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia przeznaczone do głosowania korespondencyjnego; od dnia zarządzenia drugiej tury wyborów do 27 listopada 2014 r. w zakresie: druk i dostawa kart do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia. 5.Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy. 6.Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp). 7. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Za kluczowe części zamówienia rozumie się przedmiot zamówienia opisany w Rozdz. III za wyjątkiem dostarczenia druków do Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę podobną do przedmiotu zamówienia, tj. polegającą na druku materiałów informacyjnych / reklamowych takich jak obwieszczenia, karty do głosowania ulotki, plakaty o formacie nie mniejszym niż A5, na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł brutto. Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, - zmian organizacyjnych stron, - w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 139..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 139..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.