eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 126

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Wrocław: REMONT NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 126
Numer ogłoszenia: 201129 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 126.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot Specyfikacji Technicznej Przedmiotem zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych zadania: Remont nawierzchni placu apelowego we Wrocławiu przy ul. Obornickiej 126. Kod CPV: Kod CPV 45111300-1; 45233200-1 1.2 Zakres stosowania Specyfikacji Technicznej Specyfikacja Techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji zadania wymienionego w punkcie 1.1. 1.3 Stan istniejący Pow. zabudowy 4 369,00 m2 1.4 Zakres robót ujętych w Specyfikacji Technicznej Roboty, których dotyczy niniejsza Specyfikacja Techniczna, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie zadania, zgodnie z przedmiotem specyfikacji określonym w punkcie 1.1: Roboty budowlane drogowe 1. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, polegającym na: - obcięcie krawędzi uszkodzonego miejsca z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie lub uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. 2. Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych.. 3. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznych. 4. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 5. Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją kationową. 6. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 7. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 15x30 cm w gruncie kat. III-IV. 8. Wykonanie ław fundamentowych pod krawężniki. 9. Montaż krawężników na ławach betonowych. 1.4 Roboty towarzyszące i tymczasowe 1. Usunięcie destruktu bitumicznego z rozbieranej nawierzchni. 2. Transport i koszt składowania destruktu bitumicznego i gruzu betonowego. 3. Pomiary geodezyjne - wykonanie niwelety spadków. 4. Trasowanie oznakowania pasów miejsc postojowych. 5. Wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych. 6. Organizacja zaplecza budowy (kontener biurowy i socjalny, WC typu TOI-TOI). 7. Wydzielenie strefy bezpieczeństwa poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą wraz z tablicami ostrzegawczymi Roboty towarzyszące i tymczasowe nie podlegają oddzielnej zapłacie. 1.5 Ogólne wymagania dotyczące robót Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, ich zgodność ze Specyfikacją Techniczną, dokumentacją projektową i poleceniami Inspektora Nadzoru. 1.6 Przekazanie terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego terenu budowy do chwili ostatecznego odbioru robót. Uszkodzone lub zniszczone mienie Wykonawca odtworzy i naprawi na własny koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.23.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 7 900,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 04.10.2012 r. do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualną Decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska właściwego dla miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów (zgodnie z art. 21a ust. 2 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zatwierdzającą przedstawiony przez Wykonawcę program gospodarki następującymi odpadami: gruz betonowy (kod odpadu 17 01 01), odpady z remontu i przebudowy dróg (kod odpadu 17 01 81). Na potwierdzenie ww. warunku należy dołączyć do oferty oświadczenie o jej posiadaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1 2.oświadczenie osób fizycznych - Formularz Nr 1a 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2; 4. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3; 5. kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych w zakresie mającym wpływ na ustaloną kwotę wynagrodzenia lub termin wykonania umowy; 2) ustalonego terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej; 3) ustalonego terminu wykonania umowy w przypadku, gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław -pok. 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.