eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 5 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Prudnik: Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 5 części
Numer ogłoszenia: 201100 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Prudnicki , ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4381 700, faks 77 543 22 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia oraz ich montaż i uruchomienie dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 - Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku w ramach projektu pn. Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość, składająca się z następujących części: Część nr 1 - Pomoce dydaktyczne do pracowni przepisów ruchu drogowego, obejmująca: - Płyta DVD Czynności kontrolno obsługowe i technika kierowania samochodem - 1 szt. - Płyta DVD Podstawowe pojęcia i definicje w ruchu drogowym - 1 szt. - Płyta DVD Wypadek samochodowy - pierwsza pomoc - 1 szt. - Oprogramowanie Egzamin wewnętrzny OSK - 15 szt. - Klawiatura egzaminacyjna - 15 szt. - Plansze znaki drogowe - 1 kpl. - Tablica magnetyczna -skrzyżowania - 16 wzorów skrzyżowań + komplet wyposażenia 1 kpl. - Ustawa o kierujących pojazdami - podręcznik - 1 szt. Część nr 2 - Sprzęt komputerowy i elektroniczny, oprogramowanie, obejmująca: - Komputer Laptop + system operacyjny - 20 szt. - Projektor multimedialny - 4 szt. - Uchwyt sufitowy do projektorów - 4 szt. - Tablica interaktywna - 4 szt - Uchwyt do tablicy interaktywnej i projektora krótkoogniskowego - 4 szt. - Projektor krótkoogniskowy - 4 szt. - Głośniki komputerowe - 4 kpl - Router - 2 szt. - Oprogramowanie biurowe - 20 szt. - Kserokopiarka + 2 tonery - 1 szt. - Symulator szkoleniowy CNC pakiet klasa, licencja na 16 stanowisk - 1 szt. - Drukarka sieciowa + 2 tonery - 1 szt. - Aparat cyfrowy - 1 szt. - Kamera cyfrowa - 1 szt. Część nr 3 - Sprzęt i urządzenia do przeprowadzania kursów przygotowujących do uzyskania certyfikatu CISCO, obejmująca: - ROUTER CISCO 2911/K9 Cisco 2911 w/3 GE4 EHWIC2 DSP1 SM256MB CF512MB DRAM,IPB - 6 szt. - MODUŁ DO ROUTERA CISCO HWIC-2T= 2-Port Serial WAN Interface Card - 6 szt. - SWITCH CISCO WS-C2960-24TT-L Catalyst 2960 24 10/100 + 2 1000BT LAN Base Image - 6 szt. - ROUTER CISCO 2901/K9 Cisco 2901 w/2 GE,4 EHWIC,2 DSP,256MB CF,512MB DRAM,IP Base - 3 szt. - Szafa serwerowa 42U - 1 szt. Część nr 4 - Tokarki, obejmująca: - Tokarka uniwersalna - 2 szt. Część nr 5 - Wyposażenie spawalni, obejmująca: - Rękaw odciągowy wraz ze wspornikiem - 6 szt. - Elementy instalacji - 20m - Filtr blokowy - 1 szt. - Stół spawalniczy z rusztem (bez odciągu) i szufladą - 6 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1, 38.60.00.00-1, 48.62.00.00-0, 48.62.40.00-8, 32.42.00.00-3, 42.62.10.00-5, 42.66.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części dla których składana jest oferta w wysokości : Część I - 200,00 PLN ( słownie: dwieście złotych ) Część II - 4700,00 PLN ( słownie: cztery tysiące siedemset złotych ) Część III - 1400,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych ) Część IV - 2400,00 PLN ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych ) Część V - 1900,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych ) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Prudniku Nr Nr 34 8905 0000 2000 0000 0202 0006 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ze zm. ).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Kościuszki 76 , 48-200 Prudnik w pokoju nr 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwa Powiatowego w Prudniku, ul. Kościuszki 76 , 48-200 Prudnik w pokoju nr 102, ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiewgo na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją Przyszłość..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Pomoce dydaktyczne do pracowni przepisów ruchu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Płyta DVD Czynności kontrolno obsługowe i technika kierowania samochodem - 1szt. - Płyta DVD Podstawowe pojęcia i definicje w ruchu drogowym - 1 szt. - Płyta DVD Wypadek samochodowy - pierwsza pomoc - 1 szt. - Oprogramowanie Egzamin wewnętrzny OSK - 15 szt. - Klawiatura egzaminacyjna - 15 szt. - Plansze znaki drogowe - 1 kpl. - Tablica magnetyczna -skrzyżowania - 16 wzorów skrzyżowań + komplet wyposażenia 1 kpl. - Ustawa o kierujących pojazdami - podręcznik - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy i elektroniczny, oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Komputer Laptop + system operacyjny - 20 szt. - Projektor multimedialny - 4 szt. - Uchwyt sufitowy do projektorów - 4 szt. - Tablica interaktywna - 4 szt - Uchwyt do tablicy interaktywnej i projektora krótkoogniskowego - 4 szt. - Projektor krótkoogniskowy - 4 szt. - Głośniki komputerowe - 4 kpl - Router - 2 szt. - Oprogramowanie biurowe - 20 szt. - Kserokopiarka + 2 tonery - 1 szt. - Symulator szkoleniowy CNC pakiet klasa, licencja na 16 stanowisk - 1 szt. - Drukarka sieciowa + 2 tonery - 1 szt. - Aparat cyfrowy - 1 szt. - Kamera cyfrowa - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.60.00.00-1, 48.62.00.00-0, 48.62.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt i urządzenia do przeprowadzania kursów przygotowujących do uzyskania certyfikatu CISCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ROUTER CISCO 2911/K9 Cisco 2911 w/3 GE4 EHWIC2 DSP1 SM256MB CF512MB DRAM,IPB - 6 szt. - MODUŁ DO ROUTERA CISCO HWIC-2T= 2-Port Serial WAN Interface Card - 6 szt. - SWITCH CISCO WS-C2960-24TT-L Catalyst 2960 24 10/100 + 2 1000BT LAN Base Image - 6 szt. - ROUTER CISCO 2901/K9 Cisco 2901 w/2 GE,4 EHWIC,2 DSP,256MB CF,512MB DRAM,IP Base - 3 szt. - Szafa serwerowa 42U - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tokarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka uniwersalna - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie spawalni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Rękaw odciągowy wraz ze wspornikiem - 6 szt. - Elementy instalacji - 20m - Filtr blokowy - 1 szt. - Stół spawalniczy z rusztem (bez odciągu) i szufladą - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.