eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ SĄDU REJONOWEGO W MIECHOWIE, KONWÓJ WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ SPRZĄTANIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Miechów: ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ SĄDU REJONOWEGO W MIECHOWIE, KONWÓJ WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ SPRZĄTANIE
Numer ogłoszenia: 201086 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173492 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, pl. Kościuszki 3a, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 0-41 3825020, faks 0-41 3825021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ SĄDU REJONOWEGO W MIECHOWIE, KONWÓJ WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ SPRZĄTANIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej Sądu Rejonowego w Miechowie pl. Kościuszki 3a, 32-200 Miechów, konwój wartości pieniężnych, sprzątanie, utrzymanie zimowe (odśnieżanie) terenu przyległego do budynku oraz podwórza sądu a także utrzymanie zieleni (koszenie trawy). Termin wykonania zamówienia: - od 02 lipca 2012r. od godz. 12.00 - 01 lipca 2013 r. do godz. 12.00 Szacowania liczba roboczogodzin ochrony: 3012 godz. Szacowana liczba konwojów: 251 Szacowana powierzchnia terenu przyległego do utrzymania czystości (chodniki, parking, podwórze): 1130m2 Szacowana powierzchnia do utrzymania zimowego wynosi: 680m2 Szacowana powierzchnia utrzymania terenów zieleni: 360m2 I. Przedmiot zamówienia w zakresie ochrony fizycznej budynku Sądu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej Sądu Rejonowego w Miechowie pl. Kościuszki 3a, 32-200 Miechów, konwój wartości pieniężnych z siedziby zamawiającego do banku oraz sprzątanie, utrzymanie zimowe (odśnieżanie) terenu przyległego do budynku oraz podwórza sądu a także utrzymanie zieleni (koszenie trawy). a) Ilość osób wykonująca jednocześnie ochronę dla Zamawiającego Wykonawca zapewni fizyczną obecność jednego pracownika ochrony posiadającego licencję I stopnia na terenie Sądu w dni robocze jak poniżej: a. poniedziałek - piątek w godz. 7.30 - 19.30; b. po godz. 19.30 do 7.30 oraz soboty, niedziele i każde święto: monitoring - grupa interwencyjna 2. Zakres obowiązków w przedmiocie ochrony W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony, Wykonawca zapewni: a) ochronę fizyczna budynku Sądu Rejonowego w Miechowie w dniach i godzinach wskazanych w pkt. 1; b) monitorowanie Sądu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy, podłączenie istniejącego systemu alarmowego Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy, z zapewnieniem dojazdu grupy interwencyjnopatrolowej Wykonawcy w niezwłocznym czasie od momentu otrzymania sygnału o uruchomieniu alarmu. Stacja monitorowania musi umożliwiać podłączenie z systemem alarmowym Zamawiającego droga radiowa oraz, jako połączenie redundantne, droga łącza telefonicznego (na zasadach podłączenia centrali do linii telefonicznej) oraz umożliwiać natychmiastowa analizę i weryfikacje sygnału alarmowego tj. wykrywanie i rejestrowanie zdarzeń takich jak: alarm napadu, alarm włamania, alarm pożarowy, sabotaż, uszkodzenie (np. zasilania), włączenie systemu, częściowe włączenie systemu, ostrzeganie (np. niski poziom naładowania baterii czy sygnały testowe), zmianę danych konfiguracyjnych centrali czy zablokowanie strefy/czujki sygnalizacji włamania/urządzenia do sygnalizacji napadu, co pozwoli skierować do budynku grupę patrolowo-interwencyjna. Urządzenie przekazujące sygnał alarmowy do Wykonawcy zostanie zainstalowane u Zamawiającego w uzgodnionym miejscu (urządzenie będzie własnością Wykonawcy), centrala alarmowa Zamawiającego wyposażona jest w moduł podłączenia ze stacja monitorowania droga łącza telefonicznego c) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych budynku przed przystąpieniem do pracy i po zakończeniu (wejście główne do sądu, wejście do wydz. Ksiąg Wieczystych i Prokuratury, wyjście na podwórze) d) po otwarciu oraz przed zamknięciem rozkodowanie i zakodowanie monitoringu, dokonywanie obchodu budynku, sprawdzenie jego zabezpieczenia oraz pomieszczeń przed wszelkimi zagrożeniami ze zwróceniem szczególnej uwagi na zamknięcie wszystkich drzwi do pokoi, archiwów, okien, sprawdzenie wyłączenia światła, sprawdzenie pomieszczeń łazienek, zwrócenie uwagi na instalację co oraz wod. kan. pod względem wycieków. e) współpracę z Policja w godzinach pracy Sądu, polegającą m. in. na umożliwienie wjazdu samochodów konwojowych policji na parking wewnętrzny Sądu poprzez każdorazowe udostępnienie pilota do bramy oraz kierowanie grup konwojowych do aresztu, a także przekazanie klucza do dyspozycji w celu zamykania drzwi i bram prowadzących do pomieszczeni aresztowych, następnie odbiór kluczy ,pilota w momencie opuszczenia budynku przez konwój. f) kontrolę osób wchodzących i wychodzących z Sądu - w zakresie posiadanych uprawnień, z wykorzystaniem: bramowego wykrywacza metalu (własność Zamawiającego) oraz ręcznego detektora metalu (własność Wykonawcy). g) W nagłych sytuacjach powodujących konieczność dłuższego opuszczenia stanowiska ochrony (hol główny - bramka) pracownik ochrony zobowiązany jest do wezwania grupy interwencyjnej na czas interwencji (np. interwencja na sali rozpraw po wywołaniu alarmu napadowego itp. ) h) kontrolę polegającą na zabezpieczeniu mienia sadowego przed wynoszeniem na zewnątrz Sądu przez osoby nieupoważnione. i) kontrola instalacji elektronicznego zabezpieczenia budynku oraz odbezpieczenie instalacji alarmowej i uruchomienie instalacji alarmowej budynku w razie potrzeby j) kontrola instalacji PPOŻ zabezpieczenia budynku, zgłaszanie awarii wskazanej przez zamawiającego firmie nadzorującej, zgłaszanie usterek dot. instalacji elektrycznej i oświetlenia budynku k) pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, zagrożenie zdrowia i życia ludzi - stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego. l) natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w przypadku awarii, pożaru, włamania itp.. m) udzielanie w godzinach pracy Sądu dokładnej i pełnej informacji dotyczącej czasu pracy i lokalizacji poszczególnych wydziałów i biur. n) obserwacje w trakcie dyżuru podglądu z kamer zainstalowanych w jednostce, o) monitorowanie sygnałów alarmowych generowanych przez system przeciwpożarowy, napadowy zainstalowany u Zamawiającego, p) prowadzenie i wpisywanie do książki pracy, wszelkich nieprawidłowości, zauważonych usterek oraz przekazanie ich Zamawiającemu q) wpuszczanie pojazdów uprawnionych osób bądź służb na parking wewnętrzny Sądu r) Zapewnienie codziennego konwoju w obie strony w godz. między 14.00 - 16.00 pracownika kasy Sądu do banku BPH SA O/Miechów przy ul. Sienkiewicza 16. Czas w/w konwojów musi być odnotowany w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. Konwój musi być wykonany przy użyciu samochodu przez grupę interwencyjną. s) zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia i osób (pracowników obiektu) Zamawiającego na terenie obiektu przy Pl. Kościuszki 3a w Miechowie przed kradzieżą oraz zniszczeniem mienia Zamawiającego. t) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, u) Wykonawca wyznaczy Koordynatora zobowiązanego do przeprowadzania kontroli dziennego posterunku między godzinami 8.00 a 18.00, co najmniej 1 raz w miesiącu. Fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. II. Przedmiot zamówienia w zakresie sprzątania, utrzymania zimowego (odśnieżania) a także utrzymanie zieleni (koszenia trawy). 1. Wykonawca zapewni utrzymanie czystości tj. codzienne sprzątanie terenu przyległego do budynku oraz podwórza sądu. Szacowana powierzchnia terenu przyległego do utrzymania czystości wynosi: 1130m2 2. Wykonawca zapewni utrzymanie zimowe tj. odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w razie potrzeby chodników przyległych do budynku oraz terenu podwórza. Szacowana powierzchnia do utrzymania zimowego wynosi: 680m2 3. Wykonawca zapewni utrzymanie zieleni tj. sukcesywne koszenie trawy. Szacowana powierzchnia do zieleni wynosi: 360m2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia ARGOS Sp. z o.o, Ul. 1 Maja 100, 32-340 Wolbrom, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41568,33

  • Oferta z najniższą ceną: 41568,33 / Oferta z najwyższą ceną: 72983,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.