eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa materiałów promocyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Otwock: Dostawa materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 201065 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164955 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana, Otwock-Świerk, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 718 06 14, faks 0227180653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych: I część - materiały biurowe i drobne II część - akcesoria komputerowe III część - ubrania IV część - naczynia kuchenne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wszystkie oferowane artykuły promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w siwz. 4. Wykonanie projektów, układów graficznych powinno być zgodne z zakresami i opisem zawartym w siwz. 5. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję tłoczeń, graweru, nadruku lub innej formy znakowania w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 6. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do ww. wzorów w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad artykułów promocyjnych, które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt. 9. Wraz z zawarciem umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do projektów i układów graficznych. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo- odbiorczym. 11. Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbki artykułów promocyjnych w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość. Próbki powinny spełniać wymogi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek posiadających nadruk innej treści niż wskazana w siwz, umiejscowiony w innym miejscu aniżeli wskazano w siwz, jednakże naniesiony tą samą techniką, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w siwz. Dodatkowo dla torba bawełniana i torba plażowa, Zamawiający dopuszcza złożenie próbki o dowolnych wymiarach. Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań. 12. W przypadku nie dołączenia próbek lub niezgodności próbek z opisem przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zapisu III pkt 11 oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Centrum Informatyczne w Świerku: infrastrutura i usługi dla energetyki w ramach POIG.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Ubrania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CAPTATIO Maciej Egermeier, Kopytów 11, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2324,70

  • Oferta z najniższą ceną: 2324,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2324,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.