eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa 208 000 sztuk czekolady pełno mlecznej spełniającej wymagania polskiej normy PN-A-88102 z 1998 roku lub równoważną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Słupsk: Dostawa 208 000 sztuk czekolady pełno mlecznej spełniającej wymagania polskiej normy PN-A-88102 z 1998 roku lub równoważną.
Numer ogłoszenia: 200969 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, fax 059 8427449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 208 000 sztuk czekolady pełno mlecznej spełniającej wymagania polskiej normy PN-A-88102 z 1998 roku lub równoważną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 208 000 sztuk czekolady pełno mlecznej w tabliczkach po 100 g w opakowaniach standardowych, pakowanych w kartonikach po 8 sztuk, z nadrukiem zawierającym: - logo Zamawiającego - dane adresowe Zamawiającego - treść hasła kolor i grafika w)w kartonika uzgodniona zostanie po podpisaniu umowy Wartość energetyczna zestawu zawartego w kartoniku powinna być nie mniejsza niż 4220 kcal. Termin ważności czekolady nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy. Czekolada musi spełniać wymogi polskiej normy PN-A 88102)1998 lub równoważną Dostawy będą odbywać się nie częściej niż raz w miesiącu do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Słupsku na zasadach i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.84.21.00 - Czekolada Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.21.00 - Czekolada .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent musi spełniać następujące warunki: 1) Posiadać doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 2) Znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia wg umowy. 3) Przyjąć jako wymóg, że płatność za czynności określone niniejszym postępowaniem nastąpi na podstawie faktury VAT, po zrealizowaniu dostawy. 4) Zamówić od Zamawiającego SIWZ na podstawie czynności określonych w części I pkt. 6. 5) Sporządzić ofertę w języku polskim na podstawie i w sposób zgodny z SIWZ. 6) Dostarczyć w ofercie wszystkie formularze, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze Formularzem Ofertowym to jest: załącznik nr 1 - formularz asortymentowo - cenowy. załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia. załącznik nr 3 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy i art. 24 załącznik nr 4 - oświadczenie w trybie art. 17 ust. 1 pkt. 1 -5 o nie pozostawaniu w stosunkach z innymi uczestnikami postępowania załącznik nr 5 - oświadczenie Oferenta dostarczeniu przedmiotu zamówienia transportem na koszt i ryzyko własne. Załącznik nr 6 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektu umowy. załącznik nr 7 - projekt umowy - dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy przedstawić dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lun Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do oferentów o uzupełnienie brakujących dokumentów lub wyjaśnienie treści złożonych ofert. Uwaga!: Nie spełnienie któregokolwiek z w/w. warunków lub nie złożenie któregokolwiek z w)w. dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. Warunki uznania oferty za ważną Zamawiający uzna za ważną, z punktu widzenia przepisów Kodeksu Cywilnego oraz przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych ofertę: 1) podpisaną własnoręcznie przez osobę(y) składającą(e) oświadczenie woli (art. 78 Kodeksu Cywilnego), to jest przez osobę(y) upoważnioną(e) w dokumentach rejestracyjnych lub posiadającą(e) szczególne pełnomocnictwo do dokonywania określonych czynności prawnych, które musi być załączone do oferty, 2) nie zawierającą wad oświadczenia woli (art. 82-87 Kodeksu Cywilnego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6) Dostarczyć w ofercie wszystkie formularze, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze Formularzem Ofertowym to jest: załącznik nr 1 - formularz asortymentowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia). załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia. załącznik nr 3 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy i art. 24 załącznik nr 4 - oświadczenie w trybie art. 17 ust. 1 pkt. 1 -5 o nie pozostawaniu w stosunkach z innymi uczestnikami postępowania załącznik nr 5 - oświadczenie Oferenta dostarczeniu przedmiotu zamówienia transportem na koszt i ryzyko własne. Załącznik nr 6 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektu umowy. załącznik nr 7 - projekt umowy - dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy przedstawić dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lun Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do oferentów o uzupełnienie brakujących dokumentów lub wyjaśnienie treści złożonych ofert. Uwaga!: Nie spełnienie któregokolwiek z w/w. warunków lub nie złożenie któregokolwiek z w/w. dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,9
  • 2. Termin Płatności - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 76-200 Słupsk ul. Szarych Szeregów 21 sekretariat Dyrekcji pok. 82.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 76-200 Słupsk ul. Szarych Szeregów 21 sekretariat Dyrekcji pok. 82.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.