eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku oraz sprzętu wymiennego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Toruń: Dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku oraz sprzętu wymiennego.
Numer ogłoszenia: 200950 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku oraz sprzętu wymiennego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku oraz sprzętu wymiennego z podziałem na 3 zadania.
Zadanie Nr 1:
1. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 5 szt.;
2. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania EXELL 210 - 2 szt.;
3. Pułapka wodna wielorazowa czarna 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;
4. Pułapka wodna wielorazowa zielona 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;
5. Pułapka wodna mini D-fend czarna, 1 opak.=10 sztuk do modułów M-MINIC - 10 op.;
6. Zastawka wydechowa do respiratora Engstroem - 4 szt.;
7. Kabel pacjenta do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń, do zapinania na elektrodach - 10 szt.;
8. Kabel główny, połączeniowy do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń - 20 szt.;
9. Mankiet dla dorosłych standard Dura-cuf, wszystkie rozmiary - 30 szt.;
10. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, z kablem połączeniowym do monitorów DATEX-Ohmeda, komplet, 4m długości - 20 kpl.;
11. Czujnik temperatury cieczy wstrzykiwanej - 1 szt.;
12. Czujnik przepływu tlenu OZIRIS 3 - 2 szt.;
13. Zastawka wydechowa do OZRIS 3 - 2 szt.;
14. Zestaw akcesoriów do pomiarów spirometrycznych i gazowych - 5 szt.;
15. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 2 szt.;
16. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 2 szt.;
17. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 10 szt.;
18. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 10 szt.;
19. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 10 szt.;
20. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Leon - Heinen+ Loewenstein - 10 szt.;
21. Mankiet infuzyjny 500-1000ml do szybkich przetoczeń - 10 szt.;
22. Czujnik, sonda do pomiaru temperatury, skórna - 30 szt.;
23. Linia monitorująca gazy oddechowe do aparatu Aespire firmy Datex Ohmeda - 300 szt.
Zadanie Nr 2:
1. Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką Pleura-Seal, 8FR/19CM - 10 szt.;
2. Zestaw do ciągłego znieczulenia splotów nerwowych, 19Ga - 10 szt.;
3. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych, 19Ga - 80 szt.;
4. Cewnik do tonometrii - 5 szt.
5. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 1-światłowy, od 14Ga/20cm do 16 Ga/20 cm - 400 szt.;
6. Zestaw do pomiaru PICCO2 do tętnicy udowej z przetwornikiem - 25 szt.;
7. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 2-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 200 szt.;
8. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 3-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 300 szt.;
9. Zestaw do kaniulacji żył centralnych, w skład zestawu wchodzi igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik, 5-światłowy cewnik, strzykawka 5 ml, rozszerzadło, skrzydełka mocujące - 30 kpl.;
10. Przetwornik do pomiaru ciśnienia krwi typu Transpac IV do monitorów Datek Ohmeda, 60inch. (Kompleksowa linia pomiarowa winna mieć najwyższą częstotliwość własną w celu wyeliminowania zakłóceń rezonansowych) - 300 szt.;
11. Przedłużacz z obrotowym złączem kolanowym z portem do bronchoskopii o śr.9,5mm, 22F/15F - 300 szt.;
12. Przedłużacz do rurki intubacyjnej z rury elastycznej z obrotowym złączem, z portem do odsysania wydzieliny, 22FM/15F - 300 szt.;
13. Przedłużacz do rurki intubacyjnej rozciągany z portem kapno (luer-luck), 22M/15F - 2500 szt.;
14. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych z możliwością odsysania i portem kapno, 22M/15F - 700 szt.;
15. Filtr oddechowy mechaniczny p/bakteryjny antywirusowy z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 4000 szt.;
16. Filtr oddechowy p/bakteryjny antywirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 1600 szt.;
17. Rura anestetyczna silikonowa 60cm - 6 szt.;
18. Rura anestetyczna silikonowa 80cm - 10 szt.;
19. Rura anestetyczna silikonowa 150cm - 10 szt.;
20. Maska anestetyczna rozm. 2,3,4 - 30 szt.;
21. Maska krtaniowa - wszystkie rozmiary - 100 szt.;
22. Maska krtaniowa żelowa - wszystkie rozmiary - 30 szt.;
23. Worek oddechowy 0,5l - 4 szt.;
24. Worek oddechowy 2l - 6 szt.;
25. Worek oddechowy 3l - 6 szt.;
26. Jednorazowy układ okrężny dla dorosłych o regulowanej długości i pamięci kształtu do aparatów do znieczuleń w skład którego wchodzą:
- dwie rury rozciągalne z pamięcią kształtu o zakresie kompresji 42cm-200cm z zakończeniem 22F od strony respiratora
- zintegrowany z rurami łącznik Y oraz odłączalny łącznik L z portem luer lock wyposażonym w bezpieczny kapturek na lince, od strony pacjenta zakończenie 22M/15F
- dodatkowa rozciągalna gałąź o długości 1,5 m po rozciągnięciu z zakończeniem 22F po obu stronach
- krótki łącznik 22M/22M
- bezlateksowy worek oddechowy o pojemności 2l - 3000 szt.;
27. Podstawowy układ oddechowy do respiratora o długości 1,6 m i średnicy 22mm - 300 szt.;
28. Obwód oddechowy jednorazowego użytku do respiratora dla dorosłych z powłoką antybakteryjną składający się z dwóch rur karbowanych, z 2 portami oraz kolankiem - 100 szt.;
29. Maska tlenowa wszystkie rozmiary - 300 szt.;
30. Dren tlenowy 4m - 300 szt.;
31. Kanister wielorazowy 2l do systemu Receptal - 15 szt.;
32. Kanister wielorazowy 1l do systemu Receptal - 10 szt.
33. Worek 2l do systemu Receptal 2000 - 1300 szt.;
34. Worek 1l do systemu Receptal 2000 - 700 szt.;
35. Dren do systemu Receptal - 2000 szt.;
36. Strzykawka do gazometrii - 2000 szt.;
37. Cewnik tlenowy donosowy dla dorosłych z wypustkami zakrzywionymi/rozszerzonymi z drenem na głowę, długość 1,5 m - 1500 szt.;
38. Łącznik Y wielorazowy - 50 szt.;
Zadanie Nr 3:
1. Zestawy przezroczyste do przetaczania płynów infuzyjnych kompatybilne z pompą infuzyjną Lc-5000/PLUM A+ - 1800 szt.;
2. Zestawy do przetaczania krwi kompatybilne z pompą PLUM A+ - 400 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 66.318,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 120.626,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 26.784,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane należycie.
      Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 186.944,00 zł każda dostawa.
      Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 44.212,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 80.418,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 17.856,00 zł,
      wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
      Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć:
    a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.);
    b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanego przedmiotu zamówieniu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 5 szt.;
    2. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania EXELL 210 - 2 szt.;
    3. Pułapka wodna wielorazowa czarna 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;
    4. Pułapka wodna wielorazowa zielona 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;
    5. Pułapka wodna mini D-fend czarna, 1 opak.=10 sztuk do modułów M-MINIC - 10 op.;
    6. Zastawka wydechowa do respiratora Engstroem - 4 szt.;
    7. Kabel pacjenta do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń, do zapinania na elektrodach - 10 szt.;
    8. Kabel główny, połączeniowy do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń - 20 szt.;
    9. Mankiet dla dorosłych standard Dura-cuf, wszystkie rozmiary - 30 szt.;
    10. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, z kablem połączeniowym do monitorów DATEX-Ohmeda, komplet, 4m długości - 20 kpl.;
    11. Czujnik temperatury cieczy wstrzykiwanej - 1 szt.;
    12. Czujnik przepływu tlenu OZIRIS 3 - 2 szt.;
    13. Zastawka wydechowa do OZRIS 3 - 2 szt.;
    14. Zestaw akcesoriów do pomiarów spirometrycznych i gazowych - 5 szt.;
    15. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 2 szt.;
    16. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 2 szt.;
    17. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 10 szt.;
    18. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 10 szt.;
    19. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 10 szt.;
    20. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Leon - Heinen+ Loewenstein - 10 szt.;
    21. Mankiet infuzyjny 500-1000ml do szybkich przetoczeń - 10 szt.;
    22. Czujnik, sonda do pomiaru temperatury, skórna - 30 szt.;
    23. Linia monitorująca gazy oddechowe do aparatu Aespire firmy Datex Ohmeda - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką Pleura-Seal, 8FR/19CM - 10 szt.;
    2. Zestaw do ciągłego znieczulenia splotów nerwowych, 19Ga - 10 szt.;
    3. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych, 19Ga - 80 szt.;
    4. Cewnik do tonometrii - 5 szt.
    5. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 1-światłowy, od 14Ga/20cm do 16 Ga/20 cm - 400 szt.;
    6. Zestaw do pomiaru PICCO2 do tętnicy udowej z przetwornikiem - 25 szt.;
    7. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 2-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 200 szt.;
    8. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 3-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 300 szt.;
    9. Zestaw do kaniulacji żył centralnych, w skład zestawu wchodzi igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik, 5-światłowy cewnik, strzykawka 5 ml, rozszerzadło, skrzydełka mocujące - 30 kpl.;
    10. Przetwornik do pomiaru ciśnienia krwi typu Transpac IV do monitorów Datek Ohmeda, 60inch. (Kompleksowa linia pomiarowa winna mieć najwyższą częstotliwość własną w celu wyeliminowania zakłóceń rezonansowych) - 300 szt.;
    11. Przedłużacz z obrotowym złączem kolanowym z portem do bronchoskopii o śr.9,5mm, 22F/15F - 300 szt.;
    12. Przedłużacz do rurki intubacyjnej z rury elastycznej z obrotowym złączem, z portem do odsysania wydzieliny, 22FM/15F - 300 szt.;
    13. Przedłużacz do rurki intubacyjnej rozciągany z portem kapno (luer-luck), 22M/15F - 2500 szt.;
    14. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych z możliwością odsysania i portem kapno, 22M/15F - 700 szt.;
    15. Filtr oddechowy mechaniczny p/bakteryjny antywirusowy z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 4000 szt.;
    16. Filtr oddechowy p/bakteryjny antywirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 1600 szt.;
    17. Rura anestetyczna silikonowa 60cm - 6 szt.;
    18. Rura anestetyczna silikonowa 80cm - 10 szt.;
    19. Rura anestetyczna silikonowa 150cm - 10 szt.;
    20. Maska anestetyczna rozm. 2,3,4 - 30 szt.;
    21. Maska krtaniowa - wszystkie rozmiary - 100 szt.;
    22. Maska krtaniowa żelowa - wszystkie rozmiary - 30 szt.;
    23. Worek oddechowy 0,5l - 4 szt.;
    24. Worek oddechowy 2l - 6 szt.;
    25. Worek oddechowy 3l - 6 szt.;
    26. Jednorazowy układ okrężny dla dorosłych o regulowanej długości i pamięci kształtu do aparatów do znieczuleń w skład którego wchodzą:
    - dwie rury rozciągalne z pamięcią kształtu o zakresie kompresji 42cm-200cm z zakończeniem 22F od strony respiratora
    - zintegrowany z rurami łącznik Y oraz odłączalny łącznik L z portem luer lock wyposażonym w bezpieczny kapturek na lince, od strony pacjenta zakończenie 22M/15F
    - dodatkowa rozciągalna gałąź o długości 1,5 m po rozciągnięciu z zakończeniem 22F po obu stronach
    - krótki łącznik 22M/22M
    - bezlateksowy worek oddechowy o pojemności 2l - 3000 szt.;
    27. Podstawowy układ oddechowy do respiratora o długości 1,6 m i średnicy 22mm - 300 szt.;
    28. Obwód oddechowy jednorazowego użytku do respiratora dla dorosłych z powłoką antybakteryjną składający się z dwóch rur karbowanych, z 2 portami oraz kolankiem - 100 szt.;
    29. Maska tlenowa wszystkie rozmiary - 300 szt.;
    30. Dren tlenowy 4m - 300 szt.;
    31. Kanister wielorazowy 2l do systemu Receptal - 15 szt.;
    32. Kanister wielorazowy 1l do systemu Receptal - 10 szt.
    33. Worek 2l do systemu Receptal 2000 - 1300 szt.;
    34. Worek 1l do systemu Receptal 2000 - 700 szt.;
    35. Dren do systemu Receptal - 2000 szt.;
    36. Strzykawka do gazometrii - 2000 szt.;
    37. Cewnik tlenowy donosowy dla dorosłych z wypustkami zakrzywionymi/rozszerzonymi z drenem na głowę, długość 1,5 m - 1500 szt.;
    38. Łącznik Y wielorazowy - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy przezroczyste do przetaczania płynów infuzyjnych kompatybilne z pompą infuzyjną Lc-5000/PLUM A+ - 1800 szt.;
    2. Zestawy do przetaczania krwi kompatybilne z pompą PLUM A+ - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.