eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianne › REMONT Z DOPOSAŻENIEM ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WYSZOWATYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Trzcianne: REMONT Z DOPOSAŻENIEM ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WYSZOWATYCH
Numer ogłoszenia: 200945 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Trzcianne , ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne, tel. 086 2195056 wew. 27, faks 086 2195056.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT Z DOPOSAŻENIEM ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WYSZOWATYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont z doposażeniem Świetlicy Wiejskiej w Wyszowatych składającego się z dwóch części tj. z robót budowlanych i dostawy wyposażenia. Część I - polega na przeprowadzeniu remontu budynku Świetlicy Wiejskiej w Wyszowatych. Na remont składają się następujące prace: 1. Elewacja - ocieplenie budynku styropian 10 cm i wyprawa elewacyjna akrylowa. Cokolik ocieplenie płytami 8 cm do ścian piwnicznych. Wokół budynku opaska z kostki betonowej. Okna i drzwi zewnętrzne aluminiowe nowe. Wrota do garażu metalowe nowe. 2. Dach - rozebranie pokrycia dachowego i utylizacja eternitu. Pokrycie dachu blachodachówką z folią paroprzepuszczalną na krokwiach. Ocieplenie stropu wełna mineralna 20 cm na folii. 3. Posadzki wewnątrz - zerwanie starych posadzek i ułożenie nowych. - ubity piasek - podkład betonowy 10 cm - styropian 10 cm - folia podposadzkowa - posadzka betonowa 5 cm - panele podłogowe grube (w łazience gres). 4. Wykończenie wnętrz - do wysokości 2,05m lamperie olejne, w łazience płytki glazury, powyżej i sufity szpachlowane i malowane farbą emulsyjną. Garaż malowany farbą emulsyjną. Stolarka drzwiowa nowa typowa. 5. W łazience umywalka i sedes kompakt. Nowa instalacja wodna i kanalizacyjna. 6. Nowa instalacja elektryczna - przewody trzyżyłowe, nowe oświetlenie oraz osprzęt elektryczny. 7. Ogrzewanie kominkowe z rozprowadzeniem przewodami izolowanymi do pomieszczeń. 8. Ogrodzenie - od strony ulicy cokół i słupki z kamienia naturalnego i przęseł ogrodzeniowych. Pozostałe ogrodzenie cokół betonowy i słupki stalowe z siatką. 9. Do głównego wejścia do budynku wykonać pochylnię o spadku 6% dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Pochylnia wykonana z murków betonowych oporowych i wewnątrz kostka betonowa na podsypce piaskowej. Balustrady wykonać zgodnie z wymogami. Pochylnia powinna odchodzić w bok i skręcać w kierunku bramy. W pomieszczeniu łazienki zamontować pochwyty dla osób niepełnosprawnych przy umywalce i ustępie. 10. Kolorystykę wewnętrzną i elewacji uzgodnić z inwestorem. Część II - polegać będzie na dostawie doposażenia świetlicy w niezbędne meble i urządzenia, umożliwiające realizację zadań w dobrych warunkach lokalowych. W ramach doposażenia zaplanowano zakup następujących rzeczy: Gry zręcznościowe: - piłkarzyki - sztuk 1, - stół do tenisa - sztuk 1, - bilard - sztuk 1, Gry planszowe: - szachy - 1 sztuka, - warcaby - 1 sztuka, Meble: - stolik świetlicowy - 6 sztuk, - krzesła tapicerskie metalowe - 40 sztuk, - biblioteczka - 1 sztuka, - biurko komputerowe - 1 sztuka, - fotel tapicerski okręcany wysoki - 1 sztuka, Wyposażenie łazienki: - suszarka do rąk - 1 sztuka, - lustro łazienkowe - 1 sztuka, Przybory malarskie: - sztalugi malarskie - 2 sztuki, - podobrazie - 10 sztuk, Szczegółowy zakres robót budowlanych określają przedmiary robót (Załącznik Nr 2a i Załącznik Nr 2b do SIWZ). Prace remontowe świetlicy wiejskiej w Wyszowatych powinny być wykonane zgodnie z opisem technicznym do kosztorysu inwestorskiego - Remont z doposażeniem Świetlicy Wiejskiej w Wyszowatych (Załącznik Nr 3a do SIWZ), z Projektem budowlanym pochylni dla osób niepełnosprawnych do budynku świetlicy wiejskiej w Wyszowatych (Załącznik Nr 3b do SIWZ) i z projektem ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Wyszowatych (Załącznik Nr 3c do SIWZ) oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 37.46.00.00 - Gry tarczowe i stołowe oraz wyposażenie 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mońkach, Oddział Trzcianne nr 55 8085 0005 0393 0137 2000 0020

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 pkt 1), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia (22 ust. 1 pkt 3), - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (22 ust. 1 pkt 4), z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty lub oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w pkt.1 zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów określonych ustawą, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty wymagane ustawą zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć do oferty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.6 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierownicy budowy i kierownicy robót branżowych wykonawcy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz muszą przynależeć do izby samorządu zawodowego (kserokopie właściwych dokumentów). 1.7 Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy Pzp stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców. 2.2 Przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt.2.1 3.W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 3.1. Aktualna polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty. 4.Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 4.1 Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.2 Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ 4.3 Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. 4.5 Oświadczenie o wizji lokalnej stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ 4.6 Kosztorys ofertowy Załącznik Nr 10 do SIWZ. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1 W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 6.1.1. w Rozdziale VIII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.1.2. w Rozdziale VIII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, 6.2. Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 -mce przed terminem składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzcianne ul. Wojska Polskiego 10 19-104 Trzcianne (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Trzcianne ul. Wojska Polskiego 10 19-104 Trzcianne (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Remont z doposażeniem Świetlicy Wiejskiej w Wyszowatych dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.