eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW INNYCH NIŻ BOJOWE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Krosno Odrzańskie: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW INNYCH NIŻ BOJOWE.
Numer ogłoszenia: 200941 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 160609 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne, ul. Obrońców Stalingradu, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3672300, fax 068 3672333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW INNYCH NIŻ BOJOWE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa części zamiennych (fabrycznie nowych) do pojazdów innych niż bojowe zwanych dalej częściami zamiennymi, 2.Zamawiający przewiduje złożenie ofert częściowych na poszczególne, wymienione poniżej zadania: Zadanie nr 1. - Części zamienne do Stara 266, Zadanie nr 2. - Części zamienne do Przyczepy D-46, Zadanie nr 3. - Części zamienne do Przyczepy D-08, Zadanie nr 4. - Części zamienne do Przyczepy D-616. Szczegółowy zakres każdego z zadań zawierają załączniki: Załącznik nr 1A - dla Zadania nr 1, Załącznik nr 1B - dla Zadania nr 2, Załącznik nr 1C - dla Zadania nr 3, Załącznik nr 1D - dla Zadania nr 4, 3. Zakres rzeczowy każdego z zadań obejmuje: Dostawę przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach: 1A,1B,1C,1D, należy zrealizować w terminie 20 dni od daty zawarcia umowy. Dostarczenie przedmiotu zamówienia najpóźniej do godz. 14:00 od poniedziałku do piątku. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w obiekcie 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonych części zamiennych). Wydanie przedmiotu umowy będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu dostawy, podpisanym przez obie strony, na którym będzie wpisany rodzaj przedmiotu zamówienia i numer identyfikacyjny postępowania Zamawiającego. Ustala się, iż każdorazowo, przed wydaniem przedmiotu umowy, ilość dostarczonych części zamiennych oraz ich zgodność z Załącznikami nr 1A,1B,1C,1D sprawdzona zostanie w siedzibie Zamawiającego przez strony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonych części zamiennych, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonego przedmiotu zamówienia (lub jego poszczególnego elementu) na nowy przedmiot zamówienia (nowy element) na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do 14 dni od dnia zgłoszenia. Ilości poszczególnego przedmiotu zamówienia wymienionego w Formularzu asortymentowo - cenowym, mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. Nie wszystkie rodzaje części zamiennych muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.36.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów Oryginalny kod CPV: 34.22.40.00 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.40.00 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 71462,21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Części zamienne do Stara 266.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magazyn Centralny Centrum Sp. z o.o., ul. Omulewska 27, 04-128 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53958.00
  • Oferta z najniższą ceną: 53958.00 / oferta z najwyższą ceną: 88910.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Części zamienne do przyczepy D-46.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obrotu Samochodami i Częściami Zamiennymi POLMOZBYT JELCZ Spółka Akcyjna, ul. Wrocławska 10, 55-220 Jelcz - Laskowice, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4229.30
  • Oferta z najniższą ceną: 4229.30 / oferta z najwyższą ceną: 6946.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Części zamienne do przyczepy D-08.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSTECH Sp.j. Maria Helm, Michał Helm, ul. Grunwaldzka 207-209, 85-451 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5620.50
  • Oferta z najniższą ceną: 5620.50 / oferta z najwyższą ceną: 10376.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Części zamienne do przyczepy D-616.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRAND A. Jaranowski, E. Dzikowski, ul. Zacisze 16, 65-775 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7654.40
  • Oferta z najniższą ceną: 7654.40 / oferta z najwyższą ceną: 16258.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.