eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami będącymi własnością Gminy Sandomierz w skład, których wchodzą lokale mieszkalne i lokale użytkowe w okresie od 15.09.2008 do 31.12.2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Sandomierz: Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami będącymi własnością Gminy Sandomierz w skład, których wchodzą lokale mieszkalne i lokale użytkowe w okresie od 15.09.2008 do 31.12.2008 roku
Numer ogłoszenia: 200912 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, fax 015 6440100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami będącymi własnością Gminy Sandomierz w skład, których wchodzą lokale mieszkalne i lokale użytkowe w okresie od 15.09.2008 do 31.12.2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zarządzaniem budynkami i administrowaniem lokalami mieszkalnymi i użytkowymi wraz z przynależnymi terenami będącymi własnością Gminy Sandomierz w okresie od 15.09.2008 do 31.12.2008 roku. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie czynności zarządu i administrowania powierzonymi zasobami: a/ zasobem lokalowym w budynkach mieszkalnych stanowiącym 100% własności Gminy, b/ zasobem lokalowym Gminy Sandomierz w budynkach wspólnot mieszkaniowych, c/ zasobem lokalowym w budynkach niemieszkalnych stanowiącym 100% własności Gminy w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępna na stronie internetowej zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium- 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw, a w szczególności: 1.Zatrudniają co najmniej 2 licencjonowanych zarządców nieruchomości. 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej- stosownie do ustawy z dnia 7 lipca 1997r.Prawo budowlane/Dz.U.z 2006r.Nr 156 poz.1118 z późn.zm. / łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . 3.Będą dysponować Biurem Obsługi Klienta zlokalizowanym na terenie miasta Sandomierza przez okres obowiązywania umowy. Powyższy lokal powinien odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy, Płacy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy /Dz.U.nr 129, poz.844/.Wykonawca winien wskazać w ofercie pomieszczenia przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia lub złożyć oświadczenie, iż w razie wyboru jego oferty będzie dysponował takimi pomieszczeniami przed podpisaniem umowy. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu dokument potwierdzający własność lokali przeznaczonych do realizacji zamówienia lub kopie umów przyrzeczenia najmu powierzchni biurowych zapewniających obsługę najemców komunalnych. 4.Dysponują pogotowiem techniczno-konserwatorskim umożliwiającym całodobowe usuwanie awarii. 5.Posiadają doświadczenie w realizacji usług tego rodzaju - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali przynajmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu i administrowaniu budynkami wielorodzinnymi/ komunalnymi bądź będącymi w posiadaniu innego właściciela/ w skład których łącznie wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60 000 m2 . 6.Posiadają ubezpieczenie OC za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U.Nr 207, poz.2114) na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł., przez cały okres objęty zamówieniem. 7.Przedstawią informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości , co najmniej 100 000 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej jedna usługa polegająca na zarządzaniu i administrowaniu budynkami wielorodzinnymi (komunalnymi, bądź będącymi w posiadaniu innego właściciela) w skład których łącznie wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60 000 m2. 7) Co najmniej 1 referencję dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością. 8)Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności 9)Kserokopię uprawnień zawodowych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia- budowlane bez ograniczeń w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz kserokopie licencji zawodowych zarządców nieruchomości. 10) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. 11)Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi, urządzeń i pomieszczeń . 12)Oświadczenie wykonawcy, iż w razie wyboru jego oferty dysponuje bądź będzie dysponował na terenie miasta pomieszczeniami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia - na formularzu oferty. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający własność lokali przeznaczonych do realizacji zamówienia lub kopie umów przyrzeczenia najmu powierzchni biurowych, zapewniających obsługę najemców komunalnych. 13)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. 15)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 16)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z Zał. Nr 1, 2 i 3 do SIWZ- na formularzu oferty. 17) Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 18) Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty. ( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) 19)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum) 20)Parafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.