eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa notebooków i sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz tonerów do drukarek laserowych .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Lublin: Dostawa notebooków i sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz tonerów do drukarek laserowych .
Numer ogłoszenia: 200907 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków i sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz tonerów do drukarek laserowych ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Notebook - 2 sztuki; CZĘŚĆ II - 1)Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 6 sztuk, 2) 1 komplet dodatkowych tonerów umożliwiających wydruk łącznie co najmniej 36 tys. stron w czerni oraz po 12 tys. stron w każdym z podstawowych kolorów: czerwonym, niebieskim i żółtym CZĘŚĆ III - 1) Urządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki; 2) 1 komplet dodatkowych tonerów umożliwiających wydruk co najmniej 10 tys. stron CZĘŚĆ IV - Urządzenie sieciowe - 1 szt. CZĘŚĆ V - Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych (wydajność określona w ilości stron): model drukarki - HP LJ 1320, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 6000, ilość zamawianych sztuk 10; model drukarki - HP LJ 3015/1020, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 2000, ilość zamawianych sztuk 10; model drukarki - HP LJ 3005, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 13000, ilość zamawianych sztuk 5; model drukarki - Lexmark E232/E330, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 2500, ilość zamawianych sztuk 5; model drukarki - Lexmark E450dn, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 11000, ilość zamawianych sztuk 10, bęben światłoczuły minimalna wydajność pojedynczej sztuki - 30000, ilość zamawianych sztuk 5; model drukarki - Lexmark x634, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 32000, ilość zamawianych sztuk 1; model drukarki - Lexmark x642, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 21000, ilość zamawianych sztuk 3; model drukarki - Lexmark x500n, toner niebieski , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 3000, ilość zamawianych sztuk 2; toner żółty , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 3000, ilość zamawianych sztuk 2;model drukarki - Samsung SCX-4100, toner czarny , minimalna wydajność pojedynczej sztuki 3000, ilość zamawianych sztuk 8;model drukarki - Lexmark C770dn, pojemnik na zużyty toner ilość zamawianych sztuk 4;model drukarki - Brother DCP-7010, bęben światłoczuły, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 12000, ilość zamawianych sztuk 1; CZĘŚĆ VI - Pakiet programów biurowych - 1 szt. CZĘŚĆ VII - Pakiet programów biurowych - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 29.83.63.00 - 29.83.63.00 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 9.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. 9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: - Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 9.1, 9.4 powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 9.2, 9.3 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 10.2 Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605/ Zamawiający żąda w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 10.2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.2.2. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a. raportów z testów wydajności oferowanych tonerów: wg normy ISO 19752 dla dostarczonych tonerów monochromatycznych oraz normy jakości ISO 19758 dla dostarczonych tonerów kolorowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z tymi normami lub normami równoważnymi. w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towarów równoważnych nie pochodzących od producentów sprzętu - dotyczy części II, III, V, 10.3. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: - o którym mowa w pkt 10.2.1. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.4. Wyżej wymienione dokumenty, sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14 20-080 Lublin, pokój nr 13 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie planuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, Zamawiajacy nie zamierza zawierać umowy ramowej. CZĘŚĆ VI - Dostawa oprogramowania w ramach projektu Unia Przedsiębiorczych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. CZĘŚĆ VII - Dostawa oprogramowania w ramach projektu POSTAW NA JUTRO-ZACZNIJ OD DZIŚ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebook - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 6 sztuk - 1 komplet dodatkowych tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 6 sztuk - 1 komplet dodatkowych tonerów umożliwiających wydruk łącznie co najmniej 36 tys. stron w czerni oraz po 12 tys. stron w każdym z podstawowych kolorów: czerwonym, niebieskim i żółtym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.63.00-1, 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Urządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki - 1 komplet dodatkowych tonerów umożliwiające wydruk co najmniej 10 tys. stron.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Urządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki - 1 komplet dodatkowych tonerów umożliwiających wydruk co najmniej 10 tys. stron.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.63.00-1, 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie sieciowe - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie sieciowe - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych (wydajność określona w ilości stron) Model drukarki: HP LJ 1320, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 6000, ilość zamawianych sztuk 10; Model drukarki: HP LJ 3015/1020, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 2000, ilość zamawianych sztuk 10; Model drukarki: HP LJ 3005, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 13000, ilość zamawianych sztuk 5; Model drukarki: Lexmark E323/E330, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 2500, ilość zamawianych sztuk 5; Model drukarki: Lexmark E450dn, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 11000, ilość zamawianych sztuk 10, bęben światłoczuły minimalna wydajność pojedynczej sztuki 30000 , ilość zamawianych sztuk 5;Model drukarki: Lexmark x634, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 32000, ilość zamawianych sztuk 1;Model drukarki: Lexmark x642, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 21000, ilość zamawianych sztuk 3;Model drukarki: Lexmark x500n, toner niebieski, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 3000, ilość zamawianych sztuk 2,toner żółty, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 3000, ilość zamawianych sztuk 2,Model drukarki: Samsung SCX-4100, toner czarny, minimalna wydajność pojedynczej sztuki 3000, ilość zamawianych sztuk 10;Model drukarki: Lexmark C770dn, pojemnik na zużyty toner ilość zamawianych sztuk 4, Model drukarki: Brother DCP-7010 bęben światłoczuły minimalna wydajność pojedynczej sztuki 12000, ilość zamawianych sztuk 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie ( POKL działanie 6.2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet programów biurowych - szt. 1 Część VI - w ramach projektu Unia Przedsiębiorczych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie (POKL działanie 7.2 poddziałanie 7.2.1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet programów biurowych - 1 szt. CZęść VII - w ramach projektu POSTAW NA JUTRO-ZACZNIJ OD DZIŚ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.