eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włochy › Wymiana dachówki na kosciele pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Włochy: Wymiana dachówki na kosciele pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach
Numer ogłoszenia: 20088 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny we Włochach , Włochy 124, 46-146 Włochy, woj. opolskie, tel. 77 410 82 61, faks 77 410 82 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlochy.archidiecezja.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dachówki na kosciele pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Wymiany dachówki na kościele pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach Wspólny słownik Zamówien CPV 45212360-7 - obiekty sakralne Zakres robót do wykonania; 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty remontowe i renowacyjne 3. Wykonanie pokryc i konstrukcji dachowych 4. Inne instalacje 5. Pomiar instalacji odgromowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie wykluczeni na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złoża ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiot zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 14 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejsza SIWZ, a także zgodna z oferta przetargowa, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, przygotują ofertę zgodnie z formularzem i załącznikami oraz zgodnie z wymogami SIWZ, którzy udziela odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządza ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisana przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzona informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani oferta przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zaproponują termin realizacji zamówienia do 25 czerwca 2010r, którzy udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy, którzy zapewnia kierownika budowy posiadającego do realizacji zamówienia wymagane do tego uprawnienia w kierowaniu pracami budowlanymi, w ramach przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie, spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu; 10 wypełniony formularz oferty, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 1), 3) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego art 24 ustawy (zał. nr 2), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zrealizowanych zamówień na obiektach sakralnych. Wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł brutto. Dla każdego zamówienie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr 3), 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4), Uwaga! W przypadku osoby odpowiedzialnej za realizacje przedmiotu zamówienia (kierownik budowy/robót) należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do nadzorowania prac wraz z wykazem nadzorowanych prac oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB. 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykazał osoby, którymi będzie dysponował innych podmiotów. 9) w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np. jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej, 10) pełnomocnictwo w przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawna lub fizyczna. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza, 11) podpisana ostatnia strona umowy (parafowane wszystkie strony umowy) (zał. nr 5) 12) kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy, 13) wykaz podwykonawców i zakres jaki będą wykonywać (zał. nr 6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlochy.archidiecezja.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również pobrać w Parafii Rzymskokatolickej pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach, Włochy 124, 46-146 Domaszowice. SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP we Włochach, Włochy 124, 46-146 Domaszowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 313.322.323 Odnowa i rozwój wsi objetego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.