eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu do kontroli jakości dla zakładu radiologii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Katowice: Dostawa sprzętu do kontroli jakości dla zakładu radiologii.
Numer ogłoszenia: 20079 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej , ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, faks 032 2591671, 2554633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do kontroli jakości dla zakładu radiologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fantom do kontroli aparatów rtg ze skopią Zawierający: 1. Elementy do pomiaru geometrii (kolimacja, osiowość w zakresie 0 do 1,5 stopnia ) w radiografii i fluoroskopii 2. Wzór paskowy do oceny rozdzielczości przestrzennej obrazu - min.0,6 - 5,0 lp mm 3. Klin schodkowy z Cu 4. Elementy niskiego kontrastu obrazu 5. Skalę centymetrową 6. Siatkę do oceny ostrości obrazu 7. Deklaracja zgodności CE 2. Fantom do kontroli jakości aparatów radiografii pośredniej Zawierający: 1. Elementy do pomiaru geometrii 2. Pole do oceny jednorodności 3. Elementy progowego kontrastu obrazu 4. Wzór paskowy do oceny rozdzielczości przestrzennej obrazu - (min.0,6-5,0 lp mm 5. Klin schodkowy z Cu 6. Deklaracja zgodności CE 3. Fantom do kontroli jakości aparatów stomatologicznych punktowych Pomiar: 1. Szerokości wiązki promieniowania na wyjściu tubusa lampy rtg 2. Rozdzielczości przestrzennej obrazu 3. Stałości procesu wywoływania 4. Powtarzalności ekspozycji 5. Deklaracja zgodności CE 4. Dawkomierz z detektorem Dawkomierz: 1. Pomiar dawki ,mocy dawki, czasu ekspozycji 2. Zakres pomiarowy minimum : 500 nGy-9999mGy, 5?Gy s - 120 mGy s,1 ms- 19999s Detektor: 1. Kalibrowany w zakresie pracy aparatury mammograficznej,radiograficznej, stomatologicznej - min.25-35 kV, 50-150 kV 2. Deklaracja zgodności CE 3. Aktualne świadectwo wzorcowania 5. Filtry 1. Filtr ekwiwalentny pacjenta - 25 mmAI 2. Filtr 1 mm Cu - możliwość połączenia z filtrem 25 mmAI 6 Sprzęt pomocniczy 1. Statyw przeznaczony do kontroli aparatów z lampą pod stołem, umożliwiający umieszczenie fantomu i filtra 25 mmAI w danej odległości 2. Oryginalny uchwyt do mocowania fantomów na statywie do zdjęć płucnych 7 Światłomierz 1. Pomiar natężenia oświetlenia Lux min. Zakres 1- 80000 lx 2. Luminacji Cd m2 min.zakres 0,05- 10000 cd m2 3. Deklaracja zgodności CE 4. Aktualne świadectwo wzorcowania 8 Densytometr 6. Przedział pomiarowy : D równy 0, 00 -D równy 4,50 7. Dokładność tolerancja 0,02 D (D mniejszy równy 1,00),tolerancja 1,5% (D większe 1,00) 8. Powtarzalność tolerancja 0,02 D 9. Pomiar punktowy gęstości optycznej (pole pomiarowe mniejsze równe 7 mm2) 10. Zasilacz 220V 11. Deklaracja zgodności CE 12. Aktualne świadectwo wzorcowania 9 Sensytometr 1. 21 stopniowy ( stopień 1 równy D min.) 2. Ekspozycja do wyboru światłem zielonym (ok.512 mm) i niebieskim (ok.455 mm) 3. Powtarzalność : tolerancja 0,02 log e 4. Stabilność świecenia tolerancja 0,02 log e na rok 5. Zasilanie : zasilacz 22V lub bateria 6. Deklaracja zgodności CE 7. Aktualne świadectwo wzorcowania 10 Termometry 1. Przeznaczony do pomiaru temperatury odczynników w wywoływarkach rentgenowskich 2. Deklaracja zgodności CE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 3 Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego załącznik (odpowiednio do oferowanego pakietu/pakietów) nr 3 wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia- oryginalne prospekty urządzenia , foldery)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 2, budynek adnministarcji nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 2, budynek adnministarcji nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.