eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › usługa dostarczenia i pełnej obsługi serwisowej maszyny sortującej odpady komunalne na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Pakość: usługa dostarczenia i pełnej obsługi serwisowej maszyny sortującej odpady komunalne na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość
Numer ogłoszenia: 20077 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o. , ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3518520, faks 052 3518520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy w kapitale zakładowym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa dostarczenia i pełnej obsługi serwisowej maszyny sortującej odpady komunalne na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia i pełnej obsługi serwisowej maszyny sortującej odpady komunalne na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość, na okres dziesięciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Płatności będą następowały za okresy miesięczne na podstawie wystawianych przez wykonawcę Faktur VAT z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia do siedziby Zamawiającego. Parametry techniczne maszyny sortującej odpady komunalne: masa całkowita do 20 ton pojemność leja do 6 m3 szerokość pasa transmisyjnego do 1,10 m wysokość transportowa do 4,5 metra wydajność nie mniej niż 10 ton/godzinę jednostka napędowa diesel moc silnika do 85 KW maszyna powinna być wyposażona w szczotkę do czyszczenia bębna sito o średnicy nie większej niż 1,10 m i długości do 4,10 m oraz wymiarach oczek 25 mm x 25 mm Warunki dodatkowe: maszyna musi być sprawna technicznie i posiadać stosowną dokumentację techniczną w języku polskim urządzenie powinno być mobilne termin dostarczenia na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość: 7 dni od podpisania umowy Wykonawca dokona uruchomienia maszyny i przeprowadzi szkolenie w zakresie jej obsługi w terminie poprzedzającym jej uruchomienie oraz będzie wykonywał przeglądy okresowe, wymieniał zużyte części, w tym sita i zapewni serwis w przypadku awarii w ciągu 8 godzin od momentu powiadomienia o awarii. W razie skomplikowanej awarii lub konieczności dłuższej, tzn. trwającej dłużej niż 3 dni robocze naprawy, wykonawca zobowiązany będzie do doraźnego zapewnienia zamawiającemu ciągłości pracy lub pokrycia kosztów i utraconych korzyści zamawiającemu, oszacowanych przez Zamawiającego. Koszty napraw maszyny będą obciążały wykonawcę, z wyjątkiem konieczności usunięcia awarii spowodowanych eksploatacją przez Zamawiającego niezgodną z zaleceniami i dokumentami przedłożonymi przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.10.00 - Maszyny sortujące i przesiewające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniaja warunki dotyczące:1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków będzie przeprowadzona na podstawie ośwaidczeń i dokumentów złozonych do ofertyna zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) wypełniony formularz Oferta stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) ośwaidczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców), 5) pisemne oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub skłądek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pugpakosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. z o.o. ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 09:45, miejsce: siedziba Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o.o. ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, pokój nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.