eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Usuwanie odpadów komunalnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych z nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-14

Jelenia Góra: Usuwanie odpadów komunalnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych z nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 200774 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ" , ul. Piłsudskiego 34, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6457350 (351), faks 075 6423110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zglpnjg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów komunalnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych z nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych z nieruchomości administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie m. Jelenia Góra (Uchwała Nr 129/XIX/2007 Rady Miejskiej m. Jelenia Góra z dnia 21.11.2007 r.) Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień : (CPV) : 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie 5 miesięcy od podpisania umowy (zakłada się wstępnie, że od 1 września 2011 r. do 31 stycznia 2012 r.) usług stanowiących przedmiot zamówienia. Nieruchomości administrowane przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze położone są w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra na obszarze obejmującym ok. 4 km kw. Większość administrowanych nieruchomości to budynki mieszkalne z początku XX wieku, wielorodzinne, maksymalnie 4 kondygnacyjne. W większości z budynków brak jest zsypów na śmieci. Odpady stałe gromadzone są w pojemnikach usytuowanych obok budynków w specjalnie wyznaczonych w tym celu miejscach. Incydentalnie obok pojemników składowane są przez mieszkańców przedmioty wielkogabarytowe takie jak stare meble, opakowania, sprzęt AGD, gruz a wiosną i jesienią odpady organiczne - głównie liście i gałęzie. Stwierdzono bardzo częste przypadku wysypywania z pojemników odpadów przez osoby zajmujące się poszukiwaniem surowców wtórnych. Ilość odpadów ok. 50 m3/1m-c. Usługi obejmują następujący zakres czynności: 1. Dostarczenie na wskazane posesje pojemników na odpady i ustawienie ich we wskazanych miejscach (wg planu rozmieszczenia pojemników, który będzie przekazany do umowy). 2. Zapewnienie w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zamknięcia pojemników i dostarczenie Zamawiającemu odpowiedniej ilości kluczy - celem przekazania ich lokatorom. 3. Usuwanie z ustawionych pojemników odpadów z częstotliwością co najmniej jeden raz na tydzień w dzień powszedni w godzinach nie zakłócających ciszy nocnej. W przypadku, gdy w przewidzianym do tego dniu odpady nie zostaną usunięte z przyczyn powodowanych warunkami atmosferycznymi lub faktem, że dzień ten będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, odpady winny być usunięte niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 4. W okresie trwania umowy (oprócz okresu od listopada 2011 r. do stycznia 2012 r.) mycie i dezynfekcja pojemników w miejscu ich ustawienia w sposób nie pozostawiający zanieczyszczeń (pojazdem specjalistycznym z zamkniętym obiegiem wody ze środkiem dezynfekcyjnym), 5. Dostarczanie wiosną i jesienią worków na liście i odpady organiczne oraz usuwanie zapełnionych worków. 6. Sukcesywne usuwanie przedmiotów wielkogabarytowych - zakłada się iż średnio miesięcznie jest ich 18 ton. 7. Utrzymywanie w należytym stanie higienicznym pojemników oraz ich otoczenia w obrębie osłony a w przypadku jej braku w promieniu 2 metrów od pojemników. 8. Wywóz liści i odpadów organicznych w miejsce przeznaczone do kompostowania lub spalenia 9. Wywóz odpadów na wysypisko. 10. Oddzielnie rozliczane będą usługi wykonywane przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego dotyczące wywozu przedmiotów wielkogabarytowych lub gruzu znajdującego się w odległości większej niż 10 m od pojemnika. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest wykaz budynków wraz z ilością mieszkańców przy których muszą być ustawione pojemniki. Wykonawca winien dopasować ich rodzaj i wypełniony załącznik przedłożyć wraz z ofertą. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości odpadów wynikają z dokonanego szacunku i dotychczasowych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia tej ilości o ok. 15 %. Zmiany następować mogą (Zamawiający zastrzega sobie prawo ich dokonywania) w przedziałach kwartalnych poprzez zmianę załączników do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy posiadać wydane przez właściwy organ zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych lub też są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia -odpowiednio do przepisu art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz zbierania odpadów wydane przez właściwych Starostów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia na usługi o podobnym charakterze; za podobne Zamawiający uznaje usuwanie odpadów komunalnych z obszaru o powierzchni co najmniej 2 km kwadratowych.,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać sprzęt i urządzenia techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: pojemniki na odpady w asortymencie i ilości podanej w opisie przedmiotu zamówienia, minimum 3 pojazdy specjalistyczne umożliwiające odbiór i transport odpadów oraz pojazd specjalistyczny z zamkniętym obiegiem wody ze środkiem dezynfekcyjnym do mycia i dezynfekcji pojemników.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zglpnjg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 58-500 Jelenia Góra ul. Wolności 15of. budynek A, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 58-500 Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 34 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.