eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łasin › Przebudowa zaplecza socjalnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Publicznych w Łasinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Łasin: Przebudowa zaplecza socjalnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Publicznych w Łasinie
Numer ogłoszenia: 200771 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, fax 056 4665046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zaplecza socjalnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Publicznych w Łasinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejącego zaplecza sali gimnastycznej w zakresie robót: 1) ogólnobudowlanych 2) instalacji wodno - kanalizacyjnej 3) instalacji centralnego ogrzewania 4) instalacji elektrycznej 5) instalacji wentylacyjnej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000, 00 PLN (trzytysiące zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być odnotowane do upływu terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego Nr 33 9500 0008 0000 0143 2000 0004- za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, oryginał lub kserokopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Łasinie przy ul. Radzyńskiej 2 pokój nr 20, lub wraz z ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zrealizowali z należytą starannością w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu potwierdzone pozytywnymi referencjami jednostek na rzecz, których były one zrealizowane. 5. Posiadają kierownika robót legitymującego się uprawnieniami budowlanymi oraz wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie (art. 23 ust. 1 ustawy) jako tzw. KONSORCJUM obejmujące dwa lub więcej podmiotów jako partnerów powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w niniejszym rozdziale, poza n(w warunkami, które muszą być spełnione odrębnie przez każdy z tych podmiotów: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy każdego z podmiotów oferty łącznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Ustawowe oraz dodatkowe dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605). 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej 2 zamówienia), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Informacja o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie zobowiązani są oni przed zawarciem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Uproszczony kosztorys robót. 8. Dokument poświadczający uprawnienia kierownika robót budowlanych wraz z wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa B. Wynikające z SIWZ 1. Druk (FORMULARZ OFERTOWY) - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia zobowiązuje się do ich przestrzegania. 3. Druk (OŚWIADCZENIE) - załącznik Nr 2 do SIWZ 4. Druk WYKAZ WYKONANYCH(WYKONYWANYCH) W CIĄGU OSTATNICH ...........LAT ROBÓT BUDOWLANYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, pok. 20 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.