Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Limanowa: Dostawy bielizny szpitalnej, operacyjnej i noworodkowej oraz obuwia operacyjnego ujęte w 8 zadaniach asortymentowych
Numer ogłoszenia: 200771 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy bielizny szpitalnej, operacyjnej i noworodkowej oraz obuwia operacyjnego ujęte w 8 zadaniach asortymentowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna szpitalna - 11 pozycji asortymentowych; Fartuchy operacyjne - 30 szt.; Ubrania operacyjne - 120 kpl; Bielizna operacyjna I- 3 pozycje asortymentowe; Bielizna operacyjna II - 4 pozycje asortymentowe; Bielizna dla noworodka - 8 pozycji asortymentowych; Prześcieradełka i pokrowce - 3 pozycje asortymentowe; Obuwie operacyjne - 50 par.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6, 18.83.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010 r.) dotyczy zadania nr 2, 3, 4, 5, 8 oraz deklarację do przedłożenia na życzenie Zamawiającego tych dokumentów w okresie trwania umowy.; Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu Bezpieczny dla dziecka dotyczy zadania nr 6 oraz deklarację do przedłożenia na życzenie Zamawiającego tego dokumentu w okresie trwania umowy.; Oświadczenie, że oferowane wyroby sa oznaczone znakiem CE - dotyczy zadania nr 8 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do pierwszej dostawy przedmiotu zamówienia ważny certyfikat CE; Oświadczenie o posiadaniu dla oferowanego wyrobu wyniku badań tkaniny użytej do wykonania przedmiotu zamówienia przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzającego zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN-EN 13795 w strefie krytycznej, natomiast w strefie niekrytycznej zgodność z wymienioną normą w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych i że na wezwanie Zamawiającego - Wykonawca niezwłocznie prześle kopie karty technicznej dla oferowanego wyrobu potwierdzającą w szczególności zgodność z wyżej wymienioną normą dotyczy zadania nr 2 oraz deklarację do przedłożenia na życzenie Zamawiającego tych dokumentów w okresie trwania umowy.; Oświadczenie o posiadaniu dla oferowanego wyrobu wyniku badań tkaniny użytej do wykonania przedmiotu zamówienia przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzającą zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN-EN 13795 i że na wezwanie Zamawiającego - Wykonawca niezwłocznie prześle kopie karty technicznej dla oferowanego wyrobu potwierdzającą w szczególności zgodność z wyżej wymienioną normą - dotyczy zadania nr 3, 4, 5 oraz deklarację do przedłożenia na życzenie Zamawiającego tych dokumentów w okresie trwania umowy.; Oświadczenie o możliwości stosowania oferowanego przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach klimatyzowanych - dotyczy zadania nr 2, 3, 4, 5; Próbkę tkaniny, którą Wykonawca zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, próbka wyraźnie oznakowana nazwą Wykonawcy, spięta w sposób trwały z ofertą i stanowiąca załącznik do oferty - dotyczy zadania nr 1 poz. I pkt.1-4, zad. nr 2, 3, 4, 5; Katalogowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania nr 2, 3, 4, 5; Oświadczenie Wykonawcy: iż na wezwanie Zamawiającego niezwłocznie prześle kopie kart technicznych dla poszczególnych oferowanych wyrobów potwierdzających w szczególności gramaturę surowca.; W przypadku wyrobów, które nie podlegają obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyrobów medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o posiadaniu innych dokumentów dopuszczających te wyroby do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP oraz deklarację do przedłożenia na życzenie Zamawiającego tych dokumentów w okresie trwania umowy.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy; 5. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu; 6. obniżenia ceny netto. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być: 1. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy; 3. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego; 4. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej}; 5. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości Udzielanych Świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego; 6. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 7. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Szpital Powiatowy w Limanowej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 63, 34-600 Limanowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna szpitalna - prześcieradła, poszwy, podkłady, worki na bieliznę, piżamy, koce, poduszki z pierza Oferowany przedmiot zamówienia winien być oznakowany niespieralną, trwałą, widoczną oraz estetyczną metodą odporną na dezynfekcję chemiczno - termiczną stosowaną w placówkach służby zdrowia oraz temperaturę prania. Nadruk: Szpital Powiatowy w Limanowej - wielkość czcionki 2 cm, kolor nadruku; granatowy, 1 nadruk na danym asortymencie umieszczony przy bocznej krawędzi dla poz. I, w pozostałych pozycjach wszywka/metka 2 x 4 cm z napisem Szpital Powiatowy w Limanowej. Ofertowany asortyment musi posiadać wszywkę/metkę identyfikującą producenta oraz symbole konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Bielizna szpitalna - 11 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fartuchy operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy barierowe operacyjne wielokrotnego użytku kolor zielony. Zamawiający wymaga aby oferowany asortyment był znakowany niespieralną, trwałą, widoczną oraz estetyczną metodą odporną na środki dezynfekcyjne, temp. prania oraz temp. sterylizacji 134 o C. Nadruk: Szpital Powiatowy w Limanowej: wielkość czcionki-1cm, kolor nadruku widoczny na danej kolorystyce asortymentu, ilość nadruków-1szt na danym asortymencie: nadruk umieszczony w górnej przedniej części po stronie lewej Wykonawca musi zapewnić: możliwość monitorowania liczby cykli prania i sterylizacji każdej sztuki oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez odpowiednią metkę umożliwiająca odznaczenie kolejnego cyklu prania i sterylizacji oraz łatwe rozróżnienie rozmiaru poprzez przyporządkowanie koloru wykończenia kołnierza pod szyją do danego rozmiaru. Oferowany przedmiot zamówienia oznakowany wszywką wewnętrzną identyfikującą producenta, symbole prania/konserwacji/sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Fartuchy operacyjne - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubrania operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania operacyjne dwuczęściowe wielokrotnego użytku zielone i niebieskie. Zamawiający wymaga aby asortyment powyższy był znakowany niespieralną, trwałą, widoczną oraz estetyczną metodą odporną na środki dezynfekcyjne, temp. prania oraz temp. sterylizacji 134 o C. Nadruk: Szpital Powiatowy w Limanowej: wielkość czcionki-1cm, kolor nadruku widoczny na danej kolorystyce asortymentu, ilość nadruków-1szt na danym asortymencie: dla bluzy operacyjnej nadruk umieszczony w górnej przedniej części po stronie lewej, dla spodni nadruk umieszczony w górnej przedniej części po stronie lewej Wykonawca musi zapewnić łatwe rozróżnienie rozmiaru poprzez przyporządkowanie koloru ściągacza (wykończenie kołnierza) pod szyją do danego rozmiaru. Oferowany przedmiot zamówienia oznakowany wszywką wewnętrzną identyfikującą producenta, symbole prania/konserwacji/sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Ubrania operacyjne - 120 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bielizna operacyjna I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna I - zielona wielokrotnego użytku (prześcieradło, podkład, serweta) Zamawiający wymaga aby asortyment powyższy był znakowany niespieralną, trwałą, widoczną oraz estetyczną metodą odporną na środki dezynfekcyjne, temp. prania oraz temp. sterylizacji 134 o C. Nadruk: Szpital Powiatowy w Limanowej: wielkość czcionki-1cm, kolor nadruku widoczny na danej kolorystyce asortymentu, ilość nadruków-1szt na danym asortymencie: nadruk umieszczony przy bocznych krawędziach bielizny. Wykonawca musi zapewnić: możliwość monitorowania liczby cykli prania i sterylizacji każdej sztuki oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez odpowiednią metkę umożliwiająca odznaczenie kolejnego cyklu prania i sterylizacji Oferowany przedmiot zamówienia oznakowany wszywką identyfikującą producenta, symbole prania/konserwacji/sterylizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Bielizna operacyjna I- 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bielizna operacyjna II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna II - zielona wielokrotnego użytku (prześcieradło, podkład, 2 serwety) Zamawiający wymaga aby asortyment powyższy był znakowany niespieralną, trwałą, widoczną oraz estetyczną metodą odporną na środki dezynfekcyjne, temp. prania oraz temp. sterylizacji 134 o C. Nadruk: Szpital Powiatowy w Limanowej: wielkość czcionki-1cm, kolor nadruku widoczny na danej kolorystyce asortymentu, ilość nadruków-1szt na danym asortymencie: nadruk umieszczony przy bocznych krawędziach bielizny Oferowany przedmiot zamówienia oznakowany wszywką wewnętrzną identyfikującą producenta, symbole prania/konserwacji/sterylizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Bielizna operacyjna II - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bielizna dla noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna dla noworodka - pieluchy tetrowe, beciki, kaftaniki, śpiochy, czapeczki, skarpety i rękawiczki Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany wszywką/metką identyfikującą producenta, rozmiar, skład materiału oraz symbole prania i prasowania(konserwacji) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Bielizna dla noworodka - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prześcieradełka i pokrowce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradełka i pokrowce bawełniane kolorowe Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany wszywką/metką identyfikującą producenta, rozmiar, skład materiału oraz symbole prania i prasowania(konserwacji) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Prześcieradełka i pokrowce - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obuwie operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Obuwie operacyjne -50 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Modernizacja otwartego basenu kąpielowego w Mieście Limanowa celem umożliwienia ponownego otwarcia po dostosowaniu do obecnych wymagań sanitarnych
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Limanowej w budynku przy ul. J. Marka 19 w Limanowej
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujęte w 18 zadaniach asortymentowych
- Dostawy śrub kotwicowych i kaniuli barkowych oraz staplerów liniowych i okrężnych ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Nowym Rybiu
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów szpitalnych CSK UM w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.