eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego..
Numer ogłoszenia: 200750 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92299 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - zwanych w dalszej części SIWZ artykułami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego,. 3. Miejsce dostawy: Jednostki Organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego, zgodnie ze wskazaniem w poszczególnych zamówieniach. 4. Dostawy artykułów odbywać się będą sukcesywnie w terminie od poniedziałku do piątku dni robocze - dni , które nie są ustawowo wolne od pracy w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem przeznaczonej do tego platformy elektronicznej (wyjątkowo: faksem lub pisemnie), transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie. 5. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć sukcesywne (częściowe) dostarczanie artykułów dla Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Wykonawca będzie wystawiał faktury częściowe za zrealizowane dostawy zgodnie z cenami zawartymi w formularzu cenowo-przedmiotowym tj. załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Przy wycenie artykułów spożywczych Wykonawca winien również wziąć pod uwagę termin dostaw cząstkowych wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 8. Wszystkie artykuły mają posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie i akceptację Instytutu Żywności i Żywienia. 9. Na opakowaniach artykułów musi być wyraźna data produkcji i data przydatności do spożycia, (nie krótsza niż 5 miesięcy przed końcem terminu przydatności do spożycia na dzień dostarczenia do jednostki Zamawiającego). 10. Wody mineralne, naturalne, źródlane i stołowe mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.04.2004r (Dz. U. Nr 63, poz. 634 i Nr 128, z późn. zm) w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych). 11. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów, a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 7 ust. 1 pkt. 3 i 4 umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w jego pełnym zakresie. 13. W przypadkach określonych w pkt. 12 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 9 ust. 5 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do uzupełnienia braków lub wymiany artykułów na nowe wolne od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 9 ust. 2 umowy (z uwzględnieniem rozdziału XII SIWZ i oferty Wykonawcy), Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 2 umowy. 14. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, zostało wskazane pochodzenie marka, znak towarowy, producent lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych niż proponowane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego, których parametry jakościowe nie będą gorsze od opisanych przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.51.12.10 - Mleko UHT 15.51.20.00 - Śmietana 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie 15.84.22.00 - Produkty z czekolady 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.98.10.00 - Wody mineralne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przemysław Sosnowski Hurtownia Artykułów Spożywczych AGAWA, ul.Chmieleńska 61, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161405,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175245,22

  • Oferta z najniższą ceną: 175245,22 / Oferta z najwyższą ceną: 189124,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.