Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Radziłów: Remont i wyposażenie pomieszczeń biblioteki w Radziłowie
Numer ogłoszenia: 200708 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Samorządowa w Radziłowie , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, tel. 86 273 60 24, faks 86 273 71 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.biblioteka.radzilow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie pomieszczeń biblioteki w Radziłowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu i wyposażenie pomieszczeń biblioteki w Radziłowie (działka nr 1123/5), zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, dokumentacjami technicznymi. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: a) Sala konferencyjna z zapleczem i dobudową klatki schodowej. Stan wykończeniowy. - ścianki działowe - 18,07m2; - okna i drzwi - 19,03m2; - sufity podwieszane - 1337,96m2, obudowy - 331,88m2, tynki wewnętrzne - 1216,25m2, oblicowania wewnętrzne - 50,96m2; - posadzki i podłogi - 101,81m2; - malowanie - 1406,65m2; - elementy ślusarsko-kowalskie - 12,87m; - Różne elementy wewnętrzne (w tym platforma dla niepełnosprawnych, wyposażenie pomieszczenia sanitarnego, wycieraczka) - stropy i schody nadziemia - 6,37 tony - daszek nad wejściem - 7,27 m2 - posadzki i podłogi - 236,91m2 b) Sala kulturalno - artystyczna i schody ewakuacyjne. Stan wykończeniowy. - ścianki działowe - 65,09m2; - drzwi - 9,32m2; - sufity podwieszane - 592,24m2, obudowy - 271,98m2, tynki wewnętrzne - 412,33m2; - podłogi i posadzki - 146,71m2; - malowanie - 872,45m2; - elementy ślusarsko-kowalskie - 20,04m; c) Instalacja wodno - kanalizacyjna - ustępy pojedyncze - 3kpl.; - pisuary pojedyncze - 2kpl.; - umywalki pojedyncze - 4 szt.; - zlewozmywak ze stali nierdzewnej - 1 szt.; - wpusty podłogowe - 2 szt.; - baterie umywalkowe - 4 szt.; - baterie zlewozmywakowe - 1 szt.; - zawór czerpalny - 5 szt.; - zawory kątowe - 13 szt.; - dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach - 19 szt.; - dodatki za podejścia odpływowe - 11szt.; - zawory napowietrzające - 1 szt.; - rura wywiewna - 1 szt.; - czyszczaki kanalizacyjne - 3 szt.; - rurociągi z PCV kanalizacyjne - 72m; - rurociągi z tworzyw sztucznych - 137m; - próby szczelności; - płukanie instalacji wodociągowej wraz z badaniami wody; - izolacja rurociągów - 137m; - roboty ziemne - 88m3; - podsypka piaskowa - 6m2; - ognioochronne przepusty instalacyjne - 7 szt. d) Wentylacja mechaniczna - Sala konferencyjna e) Wentylacja mechaniczna - Sala kulturalno - artystyczna f) Instalacja elektryczna - Sala konferencyjna - tablice (aparaty elektryczne) - 1 szt.; - linie zasilające - 49m; - instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych (przygotowanie podłoża - 57szt., montaż ramek - 36szt., łączniki i przyciski - 14 szt., gniazda instalacyjne - 35 szt., ślepe otwory w betonie - 100szt., osadzenie kołków - 100 szt., konstrukcje mocujące - 50 kg, montaż konstrukcji wsporczych - 50 szt., przykręcanie korytek - 50m, wykonanie łuku - 4 szt., przewody kabelkowe - 1788m, kabel - 47m, wykucie bruzd - 894m); - oprawy (oprawy oświetleniowe - 101 kpl., aparaty elektryczne - 8 szt.); - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych (uchwyty - 1 szt., montaż uziomów poziomych - 84m, rury winidurowe - 36m, przewód - 36m, łączenie przewodów - 22szt., złącza kontrolne - 6 szt.); - pomiary i podłączenia; g) Instalacja elektryczna - Sala kulturalno - artystyczna - tablice (tablice rozdzielcze) - 2 szt.; - linie zasilające - 44m; - instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych (przygotowanie podłoża - 47szt., montaż ramek - 16szt., łączniki i przyciski - 9 szt., przełącznik schodowy - 2 szt., gniazda instalacyjne - 19 szt., ślepe otwory w betonie - 50szt., osadzenie kołków - 50 szt., konstrukcje mocujące - 24 kg, montaż konstrukcji wsporczych - 24 szt., przykręcanie korytek - 24m, wykonanie łuku - 3 szt., przewody kabelkowe - 862m, kabel - 40m, wykucie bruzd - 426m); - oprawy (oprawy oświetleniowe - 43 kpl., aparaty elektryczne - 7 szt.); - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych (uchwyty - 1 szt., montaż uziomów poziomych - 36m, rury winidurowe - 24m, przewód - 24m, łączenie przewodów - 11szt., złącza kontrolne - 4 szt.); - pomiary i podłączenia; h) Izolacja cieplna - izolacje cieplne - 171,26m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.23.00 - Betonowanie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.20 - Tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą, 2) Wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 7) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z których wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, remontowej o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą, 2) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą środki w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113, poz.759 z późn. zm.) przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) gdy konieczność zmiany terminu realizacji następuje w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) opóźnieniem związanym z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, g) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biblioteka.radzilow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Samorządowa w Radziłowie
ul. Plac 500 - lecia 14,
19 - 213 Radziłów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Biblioteka Samorządowa w Radziłowie ul. Plac 500 - lecia 14, 19 - 213 Radziłów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane przez: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Wieloletniego Kultura+, Priorytet Biblioteka+. Infrastruktura bibliotek.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI RADZIŁÓW
więcej: przetargi RADZIŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.