eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Remont i wyposażenie pomieszczeń biblioteki w Radziłowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Radziłów: Remont i wyposażenie pomieszczeń biblioteki w Radziłowie
Numer ogłoszenia: 200708 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Samorządowa w Radziłowie , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, tel. 86 273 60 24, faks 86 273 71 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.biblioteka.radzilow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie pomieszczeń biblioteki w Radziłowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu i wyposażenie pomieszczeń biblioteki w Radziłowie (działka nr 1123/5), zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, dokumentacjami technicznymi. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: a) Sala konferencyjna z zapleczem i dobudową klatki schodowej. Stan wykończeniowy. - ścianki działowe - 18,07m2; - okna i drzwi - 19,03m2; - sufity podwieszane - 1337,96m2, obudowy - 331,88m2, tynki wewnętrzne - 1216,25m2, oblicowania wewnętrzne - 50,96m2; - posadzki i podłogi - 101,81m2; - malowanie - 1406,65m2; - elementy ślusarsko-kowalskie - 12,87m; - Różne elementy wewnętrzne (w tym platforma dla niepełnosprawnych, wyposażenie pomieszczenia sanitarnego, wycieraczka) - stropy i schody nadziemia - 6,37 tony - daszek nad wejściem - 7,27 m2 - posadzki i podłogi - 236,91m2 b) Sala kulturalno - artystyczna i schody ewakuacyjne. Stan wykończeniowy. - ścianki działowe - 65,09m2; - drzwi - 9,32m2; - sufity podwieszane - 592,24m2, obudowy - 271,98m2, tynki wewnętrzne - 412,33m2; - podłogi i posadzki - 146,71m2; - malowanie - 872,45m2; - elementy ślusarsko-kowalskie - 20,04m; c) Instalacja wodno - kanalizacyjna - ustępy pojedyncze - 3kpl.; - pisuary pojedyncze - 2kpl.; - umywalki pojedyncze - 4 szt.; - zlewozmywak ze stali nierdzewnej - 1 szt.; - wpusty podłogowe - 2 szt.; - baterie umywalkowe - 4 szt.; - baterie zlewozmywakowe - 1 szt.; - zawór czerpalny - 5 szt.; - zawory kątowe - 13 szt.; - dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach - 19 szt.; - dodatki za podejścia odpływowe - 11szt.; - zawory napowietrzające - 1 szt.; - rura wywiewna - 1 szt.; - czyszczaki kanalizacyjne - 3 szt.; - rurociągi z PCV kanalizacyjne - 72m; - rurociągi z tworzyw sztucznych - 137m; - próby szczelności; - płukanie instalacji wodociągowej wraz z badaniami wody; - izolacja rurociągów - 137m; - roboty ziemne - 88m3; - podsypka piaskowa - 6m2; - ognioochronne przepusty instalacyjne - 7 szt. d) Wentylacja mechaniczna - Sala konferencyjna e) Wentylacja mechaniczna - Sala kulturalno - artystyczna f) Instalacja elektryczna - Sala konferencyjna - tablice (aparaty elektryczne) - 1 szt.; - linie zasilające - 49m; - instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych (przygotowanie podłoża - 57szt., montaż ramek - 36szt., łączniki i przyciski - 14 szt., gniazda instalacyjne - 35 szt., ślepe otwory w betonie - 100szt., osadzenie kołków - 100 szt., konstrukcje mocujące - 50 kg, montaż konstrukcji wsporczych - 50 szt., przykręcanie korytek - 50m, wykonanie łuku - 4 szt., przewody kabelkowe - 1788m, kabel - 47m, wykucie bruzd - 894m); - oprawy (oprawy oświetleniowe - 101 kpl., aparaty elektryczne - 8 szt.); - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych (uchwyty - 1 szt., montaż uziomów poziomych - 84m, rury winidurowe - 36m, przewód - 36m, łączenie przewodów - 22szt., złącza kontrolne - 6 szt.); - pomiary i podłączenia; g) Instalacja elektryczna - Sala kulturalno - artystyczna - tablice (tablice rozdzielcze) - 2 szt.; - linie zasilające - 44m; - instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych (przygotowanie podłoża - 47szt., montaż ramek - 16szt., łączniki i przyciski - 9 szt., przełącznik schodowy - 2 szt., gniazda instalacyjne - 19 szt., ślepe otwory w betonie - 50szt., osadzenie kołków - 50 szt., konstrukcje mocujące - 24 kg, montaż konstrukcji wsporczych - 24 szt., przykręcanie korytek - 24m, wykonanie łuku - 3 szt., przewody kabelkowe - 862m, kabel - 40m, wykucie bruzd - 426m); - oprawy (oprawy oświetleniowe - 43 kpl., aparaty elektryczne - 7 szt.); - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych (uchwyty - 1 szt., montaż uziomów poziomych - 36m, rury winidurowe - 24m, przewód - 24m, łączenie przewodów - 11szt., złącza kontrolne - 4 szt.); - pomiary i podłączenia; h) Izolacja cieplna - izolacje cieplne - 171,26m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.23.00 - Betonowanie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.20 - Tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą, 2) Wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 7) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z których wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, remontowej o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zwany dalej ustawą, 2) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą środki w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113, poz.759 z późn. zm.) przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) gdy konieczność zmiany terminu realizacji następuje w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) opóźnieniem związanym z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, g) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biblioteka.radzilow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Samorządowa w Radziłowie ul. Plac 500 - lecia 14, 19 - 213 Radziłów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Biblioteka Samorządowa w Radziłowie ul. Plac 500 - lecia 14, 19 - 213 Radziłów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane przez: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Wieloletniego Kultura+, Priorytet Biblioteka+. Infrastruktura bibliotek.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.