eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie ul. Orkana 23.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Radlin: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie ul. Orkana 23.
Numer ogłoszenia: 200704 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84695 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śląskiego w Radlinie, ul. Orkana 23, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 32 4558304, faks 32 4558304 wew. 42 lub 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie ul. Orkana 23..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie ul. Orkana 23. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie: a)dokumentacji projektowej: Projekt budowlany termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie przy ul. Orkana 23 opracowany przez ARCHiTEKT studio projektowe Paweł Kuczyński, ul. Rymera 4, 44-270 Rybnik; b)pozwolenia na budowę nr 0910/14 z dnia 25 września 2014 r. 2.Zakres robót: a)Roboty związane z dociepleniem przegród zewnętrznych: -ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym, -ocieplenie ścian cokołu styrodurem wraz z wykonaniem okładziny kamiennej, -ocieplenie stropu budynku głównego nad ostatnią kondygnacją w przestrzeni stropodachu przy użyciu włókna celulozowego, -ocieplenie dachu na sali gimnastycznej od zewnątrz za pomocą styropapy wraz z pokryciem papą termozgrzewalną oraz podwyższenie kominów, -wymiana parapetów zewnętrznych, -wymiana drzwi zewnętrznych, -częściowa wymiana okien wraz z podmurowaniem otworów okiennych, -naprawa schodów wejściowych do budynku, -wymiana rynien i rur spustowych, -wymiana daszków nad wejściami do budynków, -wymiana wentylatorów na dachu sali gimnastycznej, -wymiana instalacji odgromowej. b)Roboty związane z instalacją ogrzewczą: -demontaż istniejącego węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania, -remont pomieszczenia wymiennikowni ciepła, -montaż węzła cieplnego wyposażonego w kompaktowy wymiennik ciepła, -wymiana instalacji elektrycznej w obrębie wymiennikowni wraz z sterowaniem pogodowym, -wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, -montaż zaworów termostatycznych. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3.Inne obowiązki wykonawcy: 1)opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego do dnia podpisania umowy, zgodnie z wzorem zamawiającego (wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy - limit środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania do 30.11.2015 roku wynosi ok. 756 000,00 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt sześć tysięcy 00/100 zł); faktura częściowa nie może przekroczyć wysokości wyżej podanego limitu finansowego. Roboty wykonane w 2015 r. powyżej kwoty limitu zostaną rozliczone w 2016 r.), 2)zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 3)poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 4)zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 5)zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych elementów robót i całego przedmiotu umowy, 6)opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, uzyskanie zatwierdzenia tego projektu przez właściwy organ, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i wykonanie organizacji ruchu oraz pokrycie kosztów wynikających z tego tytułu, 7)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 8)wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 9)świadczenie nieodpłatne usługi serwisowej dla urządzeń, obejmującej okresowe przeglądy i konserwację w terminach i w zakresie wymaganym przez producenta urządzenia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót do upływu gwarancji na wykonane zadanie, łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe. 10)przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi zabudowanych urządzeń jak i wykonanych instalacji, 11) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4.Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. 5.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 6.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia - minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 8.Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: FOBUD Tomasz Frydecki (członek konsorcjum) , ul. Rzemieślnicza 13, 44-321 Marklowice, kraj/woj. śląskie.
  • FOBUD sp. z o.o. (lider konsorcjum), ul. Rzemieślnicza 13, 44-321 Marklowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1178052,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984501,63

  • Oferta z najniższą ceną: 984501,63 / Oferta z najwyższą ceną: 1310824,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.