eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Nowogród Bobrzański: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych
Numer ogłoszenia: 200686 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276555 w. 108, 167, faks 068 3216201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie nr 1 : termostat- 4szt., alternator- 6 szt., rozrusznik- 12 szt., zbiornik paliwa kpl- 10 szt., zbiornik paliwa L,P- 10 szt., chłodnica wody (IVECO)- 5 szt., chłodnica wody- 4 szt., przekładnia kierownicy- 8 szt., resor przedni kpl- 10 szt., resor tylny kpl- 10 szt., most tylny kpl (Lublin-II)- 1 szt. Zadanie nr 2 : filtr oleju- 20 szt., zbiornik paliwa prawy kpl- 4 szt., zbiornik paliwa lewy kpl- 4 szt., gaźnik kpl- 6 szt., cylinder hamulca przedniego koła- 16 szt., cylinder hamulca tylnego koła- 16 szt., klosz lampy kierunkowskazu- 6 szt., spryskiwacz- 5 szt., klamka drzwi zew.- 10 szt., Zadanie nr 3 : opona 175/65R-14 do pojazdu Fiat SIENA- 40 szt., opona 185 R15C do pojazdu LUBLIN 3324- 60 szt., opona 195/70R 15C do pojazdu FORD TRANSIT LUBLIN II- 45 szt., opona 750 R16C do pojazdu Honker 2000, 2424- 35 szt., opona 205/80 R16C do pojazdu Mercedes 290GD- 30 szt., opona 225/75 R16 do pojazdu Mercedes Benz 461.4 WOLF- 30 szt. Zadanie nr 4 : wkład filtra (oleju)- 100 szt., chłodnica wody- 4 szt., pompa wspomagania- 6 szt., szczęka hamulca kpl- 50 szt., okładzina szczęki- 100 szt., cylinder hamulcowy kpl- 50 szt., siłownik- 4 szt., zawór hamowania przyczepy- 5 szt., odmrażacz- 20 szt., przekładnia kierownicy ze wspomaganiem kpl- 8 szt., przekładnia kierownicy ze wspomaganiem typ ZF- 8 szt., cylinder sprzęgła- 30 szt., pompa sprzęgła- 30 szt., zawór kpl- 15 szt., zawór kpl- 20 szt., korbka podnośnika- 150 szt., klamka wewnętrzna- 20 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w rozdz. XVIII specyfika-cji. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa nastę-pujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospo-darczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym); 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za-miast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż: a. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. a i c muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument z pkt. c nie wcześniej niż 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka-nia, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawo-dowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiajacego - Kancelaria Jednostki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: termostat- 4szt., alternator- 6 szt., rozrusznik- 12 szt., zbiornik paliwa kpl- 10 szt., zbiornik paliwa L,P- 10 szt., chłodnica wody IVECO- 5 szt., chłodnica wody- 4 szt., przedładnia kierownicy- 8 szt., resor przedni kpl- 10 szt., resor tylny kpl- 10 szt., most tylny kpl (LUBLIN II)- 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest: filtr oleju- 20 szt., zbiornik paliwa prawy kpl- 4 szt., zbiornik paliwa lewy kpl- 4 szt., gaźnik kpl- 6 szt., cylinder hamulca przedniego koła- 16 szt., cylinder hamulca tylnego koła- 16 szt., klosz lampy kierunkowskazu- 6 szt., spryskiwacz- 5 szt., klamka drzwi zew.- 10 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opona 175/65R-14 do pojazdu Fiat SIENA- 40 szt., opona 185 R15C do pojazdu LUBLIN 3324- 60 szt., opona 195/70R 15C do pojazdu FORD TRANSIT LUBLIN II- 45 szt., opona 750 R16C do pojazdu Honker 2000, 2424- 35 szt., opona 205/80 R16C do pojazdu Mercedes 290GD-30 szt., opona 225/75 R16 do pojazdu Mercedes Benz 461.4 WOLF- 30 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wkład filtra (oleju)- 100 szt., chłodnica wody- 4 szt., pompa wspomagania- 6 szt., szczęka hamulcowa kpl- 50 szt., okładzina szczęki- 100 szt., cylinder hamulcowy kpl- 50 szt., siłownik- 4 szt., zawór hamowania przyczepy- 5 szt., odmrażacz- 20 szt., przekładnia kierownicy ze wspomaganiem kpl- 8 szt., przekładnia kierownicy ze wspomaganiem typ ZF- 8 szt., cylinder sprzęgła- 30 szt., pompa sprzęgła- 30 szt., zawór kpl- 15 szt., zawór kpl- 20szt., korbka podnośnika- 150 szt., klamka wewnętrzna- 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.