eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock na okres 5 lat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Serock: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock na okres 5 lat.
Numer ogłoszenia: 200679 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock na okres 5 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Otwarcie rachunku bankowego Prowadzenie rachunku bankowego (oprocentowanego) bieżącego, pomocniczego, dodatkowych dla wyodrębnionych środków na określony cel 3.1.Przelewy zewnętrzne z wykorzystaniem drogi elektronicznej 3.2.Przelewy zewnętrzne (papierowe) 3.2.Przelewy wewnętrzne z wykorzystaniem drogi elektronicznej 3.3.Przelewy wewnętrzne (papierowe) 4.Wpłaty gotówkowe dokonywane przez klientów na rachunki bankowe Zamawiającego w banku Wykonawcy 5.Wkłady oszczędnościowe i środki pieniężne 5.1.Płatne na żądanie 5.2.Lokaty terminowe na porę nocną powyżej 10.000 zł na 48 godzin powyżej 10.000 zł 5.3.Możliwość tworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym 6.Warunki Obsługi 6.1.Zainstalowanie w każdej jednostce objętej zamówieniem systemu elektronicznej obsługi 6.2.Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku 7.Likwidacja rachunku bankowego 8.Zmiana karty wzorów podpisu 9.Realizacja wpłat gotówkowych Zamawiającego w każdej formie w oddziałach i filiach Wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Serock 10. Realizacja wypłat gotówkowych Zamawiającego w każdej formie w oddziałach i filiach Wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Serock 11.Udostępnienie kredytu krótkoterminowego (o charakterze odnawialnym w każdym roku) o wartości uśrednionej 2.000.000 zł. Dla każdej z niżej wymienionych instytucji, bank będzie zobowiązany prowadzić oddzielny rachunek na zasadach określonych w przedmiotowym zamówieniu. Umowa według wzoru załączonego do siwz zostanie podpisana pomiędzy bankiem a każdą instytucją oddzielnie. W imieniu w/w instytucji będzie każdorazowo występować osoba do tego upoważniona: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku, Szkoła Podstawowa w Serocku im. Mikołaja Kopernika, Zespół Szkół w Zegrzu, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej, Szkoła Podstawowa w Jadwisinie im. Jerzego Szaniawskiego, Gimnazjum w Serocku im. Romualda Traugutta, Samorządowe Przedszkole Nr 1 w Serocku, Samorządowe Przedszkole w Zegrzu, Miejsko -Gminny Zakład Wodociągów w Serocku, Miejsko - Gminy Zakład Gospodarki Komunalnej w Serocku, Ośrodek Pomocy Społecznej w Serocku, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Serocku, Ośrodek Kultury w Serocku, Biblioteka Publiczna w Serocku, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Serocku. Dochody w budżecie Gminy Serock wynoszą w 2011r. 42.571.716,48 zł, a w latach następnych przewiduje się wyższe. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: prowadzenie i bieżącą obsługę rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych, depozytowych i dodatkowych dla wyodrębnionych środków na określony cel, dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym, system elektronicznej obsługi rachunków w siedzibie Zamawiającego a w jego ramach zapewni: elektroniczne przyjmowanie do realizacji zleceń Zamawiającego przez Wykonawcę, w tym: dostęp on-line do informacji: o obrotach na rachunku bankowym, o bieżącym stanie realizacji zleceń (w tym samym dniu), o bieżącym stanie środków na rachunkach bankowych (w tym samym dniu), przeglądanie historii rachunku, składanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, składanie dyspozycji wydania blankietów czekowych, możliwości pobierania wyciągów drogą elektroniczną. Warunki prowadzenia usługi: Warunki zawarte w tabeli opłat stanowiącej załącznik do oferty, a później do umowy nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości jednostek wskazanych w pkt. 3 ppkt. 1 ze względu na ich likwidację lub utworzenie, otwarcie rachunków bankowych dla już istniejących jednostek, placówek oświatowych, dla których dotychczas nie prowadzono wyodrębnionych rachunków bankowych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych lub placówek oświatowych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych w SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych. Wykonawca prowadził będzie obsługę rachunku bankowego do ostatniego dnia w roku. Bank jest zobowiązany zapewnić wpłaty Zamawiającego w oddziale lub w filii zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Serock. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z: niniejszą SIWZ umową i obowiązującymi przepisami w danym przedmiocie zamówienia. regulaminem prowadzenia rachunku pod warunkiem, że nie będzie on sprzeczny z zapisami umowy i siwz. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami SIWZ będą odrzucone..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu, lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości jednostek wskazanych w pkt. 3 ppkt. 1 ze względu na ich likwidację lub utworzenie, otwarcie rachunków bankowych dla już istniejących jednostek, placówek oświatowych, dla których dotychczas nie prowadzono wyodrębnionych rachunków bankowych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych lub placówek oświatowych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych w SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.