eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Kopalniana 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Katowice: Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Kopalniana 6
Numer ogłoszenia: 200633 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153375 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie, Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Kopalniana 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, w zakresie świadczenia usług ochrony mienia w granicach chronionego terenu zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. Dz.U.1997 Nr.114 poz.740) tekst jednolity z dnia 26.07.2005 r.(Dz.U2005rNr.145, poz.1221). 2.Na wniosek wykonawcy, zamawiający umożliwi wizję lokalną terenu i obiektów będących przedmiotem ochrony, w tym zakresie należy przesłać wniosek o umożliwienie wizji lokalnej na numer faksu podany w SIWZ oraz po dokonaniu wizji złożyć stosowne oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa fizycznej ochrony mienia położonego w Katowicach przy ul. Kopalnianej 6 w granicach działki o wielkości ok.7ha, ze szczególnym uwzględnieniem zabytkowego kompleksu szybu Bartosz i znajdującej się w nim maszyny parowej. 2)Całodobowa (24h) usługa ochrony mienia i terenu obejmuje w szczególności: 1.Strzeżenie powierzonego mienia i terenu, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem. 2.Zabezpieczenie terenu przed przedostaniem się osób nieuprawnionych. 3.Ciągłe obchody terenu chronionego. 4.Udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia. 5.Interwencja w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia. 6.Nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania. 7.W przypadku kradzieży lub dewastacji popełnionych w wyniku niedopilnowania obiektów przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania od Wykonawcy. 8.Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych. 9.Kontrola ruchu osobowego przez pracowników ochrony mająca na celu niedopuszczenie do wtargnięcia na teren chroniony osób, których wejście byłoby z punktu widzenia celów ochrony niepożądane oraz niedopuszczenie do wyjścia z chronionego terenu osób, wobec których istnieje podejrzenie dokonania czynu przestępczego. 10.Kontrola ruchu materiałowego oraz ruchu kołowego przez pracowników ochrony, pozwalająca na swobodną w ramach określonych przez Zamawiającego ,procedurę przepływu środków materiałowych i pojazdów kołowych. Ruch materiałowy oraz kołowy powinien się odbywać na podstawie dokumentów, którymi powinni być zapoznani pracownicy ochrony. 11.Kontrola pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu chronionego oraz wywożonych materiałów .W tym celu pracownicy ochrony prowadzą ewidencją ruchu pojazdów. 12.Ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym, przed kradzieżą i rabunkiem oraz ujawnianie faktów marnotrawstwa i dewastacji. 13.Ochrona i zabezpieczenie obiektu chronionego przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny. 14.Ochrona terenu chronionego przed bezprawnym filmowaniem, fotografowaniem, szkicowaniem i aktami sabotażu lub dywersji. 15.Wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom oraz przeciwdziałanie szkodom wynikającym z takich zdarzeń. 16.Przeciwdziałanie zdarzeniom, czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie. 17.Prowadzenie działań prewencyjnych zapobiegającym kradzieżom i dewastacjom na terenie chronionym. 18.Bezzwłoczne informowanie Dyrekcji Muzeum poprzez Specjalistę d/Zabezpieczeń i Ochrony o przestępstwach, wykroczeniach popełnianych na chronionym terenie. 19.Stała kontrola i niezwłoczne informowanie Specjalisty d/Zabezpieczeń i Ochrony o wszelkich przypadkach uszkodzenia ogrodzenia chronionego terenu. 20.Obsługiwanie napędów rogatkowych na bramach wjazdowych. 21.Całodobowa praca grupy interwencyjnej, min. 2 osoby, wzywanej na obiekt przez dowódcę zmiany wraz z samochodem (odpłatność za w/w usługi w cenie umowy). 22.Świadczenie usług w ramach przedmiotowego zamówienia odbywać się będzie 24 godziny na dobę w dni robocze i dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) na min. 2 zmianach przy czym na każdej zmianie musi być pies obronny. 23.Utrzymywanie ładu i porządku w rejonie posterunku. 24.W przypadku zauważenia pożaru, kradzieży itp. na obszarze chronionym powiadomić o tym fakcie dowódcę zmiany, który powiadamia odpowiednie służby oraz Specjalistę ds. Zabezpieczeń i Ochrony. 3) Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca musi posiadać łączność bezprzewodową radiotelefoniczną umożliwiającą stały kontakt z bazą oraz z pracownikami na patrolu. 2.Wykonawca zatrudni do wykonania zadania niezbędną ilość pracowników zapewniającą całodobową ochronę, lecz nie mniej niż 3 osoby na zmianie. 3.Pracownicy muszą być wyposażeni w radiotelefony, środki przymusu bezpośredniego jak: pies obronny, kajdanki, pałka obronna, ręczny miotacz gazu (paralizator elektryczny). 4.Pracownicy winni posiadać licencję pracownika ochrony I stopnia, przy czym dowódca zmiany musi posiadać licencję II-go stopnia. 5.Wykonawca musi monitorować przy pomocy telewizji przemysłowej minimum 4 obiekty na chronionym terenie. 6.Powierzenie realizacji zadania pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji zadania stanie zdrowia i wieku. 7.Wymienienia pracownika ochrony na żądanie Zleceniodawcy w uzasadnionych przypadkach. 8.Jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia. 9.W czasie obchodów chronionego terenu pracownicy powinni mieć z sobą psa obronnego. 10.Wszelkie koszty utrzymania psa obronnego spoczywają po stronie wykonawcy. 11.Wszelkie zmiany w obsadzie należy uzgadniać z przedstawicielem zamawiającego nie później niż na 7 dni przed wprowadzeniem zmian. 12.Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dzienny raport ustny z przebiegu służby w terminie do godz.: 10:00 następnego dnia oraz tygodniowy pisemny raport z przebiegu służby do godz.: 12:00 w każdy poniedziałek każdego miesiąca. 13.W przypadku zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych jak napad, włamanie, kradzież itp. Wykonawca lub osoba upoważniona natychmiast informuje Zamawiającego (osobę przez niego upoważnioną) o zaistniałym fakcie i w ciągu 12 godzin sporządza i przekazuje pisemny raport..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 216810.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Ochrony RERUM, Bogusław Kiesiewicz, ul. Kościuszki 17, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 216810.00
  • Oferta z najniższą ceną: 216810.00 oferta z najwyższą ceną: 434808.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.