To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Elbląg: Zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego Aktywność przez wolontariat
Numer ogłoszenia: 200587 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171749 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego Aktywność przez wolontariat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego, zwanego dalej poradnictwem łącznie dla 26 uczestników w wieku od 15 do 20 lat, podzielonych na 2 grupy liczące po 13 osób w grupie. Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach poradnictwa odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 27 sierpnia 2012 r. do dnia 14 września 2012 r., przy czym: a) zajęcia w ramach poradnictwa winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze, a za zgodą uczestników również w sobotę i niedzielę, w godzinach ustalonych z zamawiającym. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut; b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, położonych w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Elbląga, w miejscu dobrze skomunikowanym c) uczestnicy winni mieć w trakcie zajęć zapewniony przez wykonawcę stały bufet obejmujący kawę, herbatę, wodę mineralną w butelkach o poj. 0,5 litra, cukier, mleko, słodki poczęstunek lub kanapki; d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach poradnictwa były prowadzone przez: Poradnictwo specjalistyczne - zajęcia z ginekologiem - wykształcenie wyższe medyczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie ginekologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Poradnictwo specjalistyczne - zajęcia z seksuologiem - wykształcenie wyższe psychologiczne lub medyczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie seksuologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Poradnictwo specjalistyczne - zajęcia z zakresu wizażu - posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. e) Zajęcia w ramach poradnictwa winny być przeprowadzone w następującym wymiarze godzin: - 3 godziny zajęć grupowych z ginekologiem dla jednej grupy (łącznie 6 godzin zajęć dla dwóch grup), - 6 godzin zajęć grupowych z seksuologiem dla jednej grupy (łącznie 12 godzin zajęć dla dwóch grup), - 5 godzin zajęć grupowych z osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu dla jednej grupy (łącznie 10 godzin zajęć dla dwóch grup), 2) Wykonawca winien zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć (notes, długopis, teczka, harmonogram zajęć, a także pamięć USB lub inny nośnik danych zawierający materiały merytoryczne omawiane na zajęciach w formie elektronicznej) opatrzone logotypami. Materiały winny być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć. 3) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS PO KL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK KSZTAŁCENIA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA EDUKACJA SP. Z O.O.
- Ośrodek Kształcenia Edukacja Sp. z o. o., ul. Kornela Makuszyńskiego 20, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3110,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3354,00
Oferta z najniższą ceną: 3354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3640,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Budowa drogi leśnej z placem składowym nr 201 DSD ppoż nr 45 Leśnictwo Dębica
- Zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Specjalistyczne poradnictwo z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia z terenu Gminy Dopiewo"
- Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.