eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › "Doposażenie w sprzęt dla pacjentów po zabiegach ortopedycznych głównie endoprotezy kolan i bioder oraz barków"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Doposażenie w sprzęt dla pacjentów po zabiegach ortopedycznych głównie endoprotezy kolan i bioder oraz barków”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-560ebd6e-6e8b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Doposażenie w sprzęt dla pacjentów po zabiegach ortopedycznych głównie endoprotezy kolan i bioder oraz barków”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-560ebd6e-6e8b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048806/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 „Doposażenie w sprzęt dla pacjentów po zabiegach ortopedycznych głównie endoprotezy kolan i bioder oraz barków”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.27.TP.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie w sprzęt dla pacjentów po zabiegach ortopedycznych głownie endoprotezy kolan i bioder oraz barków”.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia : Sanatorium "Rabczański Zdrój" ul. Roztoki 7, 34-700 Rabka Zdrój.
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy niżej wymienionego sprzętu.
- dostawa mobilnego robota rehabilitacyjny dolnych partii ciała- 1 szt.
- dostawa mobilnego robota rehabilitacyjnego kończyn górnych - 1 szt.
- dostawa stacjonarnego robota rehabilitacyjnego kończyn dolnych - 1 szt.
Wykonawca musi złożyć kompletną ofertę na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga uwzględnienia wszystkich pozycji asortymentowych. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia którejkolwiek pozycji. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w Załączniku nr 1 (parametry techniczne), na który składają się załącznik nr 1a-1c.
-w załączniku nr 1a do SWZ - Mobilny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych
-w załączniku nr 1b do SWZ - Mobilny robot rehabilitacyjny kończyn górnych
-w załączniku nr 1c do SWZ - Stacjonarny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych
Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub sprzętem medycznym.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie, przekazanie do eksploatacji oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania.

Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w pkt 3 SWZ oraz wzorze umowy.

Postępowanie dofinansowane jest z dotacji celowej na realizację zadania polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie doposażenia podmiotów leczniczych w urządzenia robotyczne do rehabilitacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499068 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499068 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499068 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669225556

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: 75-847 Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499068 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.