eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawy › "Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska

1.5.2.) Miejscowość: Bielawy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbielawy@lodz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbielawy.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ceacea00-9086-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceacea00-9086-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101137/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528341

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 654200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023, o następującej charakterystyce:
3.1.1. Kwota kredytu 2.200.000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony dwieście tysięcy złotych zero groszy) postawiona do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy na dzień 22.12.2023 r. – nie później niż na dzień 28.12.2023 r.
3.1.2. Okres kredytowania: do dnia 31.12.2028 r.
3.1.3. Spłata kredytu: w złotych polskich w okresach kwartalnych, w terminach określonych w załączniku do umowy - harmonogramie spłat, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej i odsetkowej do dnia 31.03.2025 r.
3.1.4. Do naliczenia oprocentowania kredytu w okresie karencji i w okresie spłaty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M, ustaloną na koniec miesiąca poprzedzającego każdy kwartał, powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferenta – stałą w okresie obowiązywania umowy.
3.1.5. Spłata odsetek: w okresach kwartalnych, określonych dla spłaty pierwszej raty odsetkowej dnia 31.03.2025 r.
3.1.6. Wykonawca nie będzie żądał prowizji od udzielonego kredytu, w szczególności prowizji przygotowawczej.
3.1.7. Wymagany termin wykonania umowy: Zamawiający wymaga przekazania na konto bankowe Zamawiającego ustalonej w pkt 3 transzy kredytu w kwocie 2.200.000,00 PLN, z zakończeniem spłat rat kapitałowych i odsetek do dnia 31.12.2028 r.
3.1.8. Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie oświadczeń o poddaniu się egzekucji.
3.1.9. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie regulaminu świadczeń kredytowych w zakresie nieuregulowanym przez SWZ.
3.1.10. Zamawiający nie posiada zobowiązań odroczonych.
3.1.11. Wobec Zamawiającego nie były nigdy prowadzone działania windykacyjne przez komornika sądowego z powodu zadłużenia w bankach.
3.1.12. Zamawiający nie był nigdy objęty programem naprawczym.
3.1.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
3.1.13.1. wykorzystania kredytu w innym terminie od podanego wyżej, jak też rezygnacji z uruchomienia części kredytu tj. wykorzystania nie mniej niż 70% wyjściowej kwoty i wymaga, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości z których Zamawiający zrezygnował,
3.1.13.2. możliwości wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, odsetek, prowizji.
3.1.13.3. W okolicznościach wymienionych w pkt 3.1.13.1 oraz 3.1.13.2 Zamawiający przedłoży Wykonawcy stosowny wniosek.
3.1.14. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66.11.30.00 – 0
3.1.15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499815,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499815,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499815,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łódzki Bank Spółdzielczy w Łodzi, ul. Żeromskiego 68, 90-502 Łódź, NIP: 7240005236, REGON: 000503474, województwo: łódzkie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7240005236

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 68

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-502

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499815,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.