eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa › Centrum Aktywności Lokalnej -przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku dworskiego na gm. bibliotekę publiczną, stanowiącą ośr. kultury nowej generacji, modernizacja obiektów zabytkowych w gm. Dąbrowa



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Centrum Aktywności Lokalnej –przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku dworskiego na gm. bibliotekę publiczną, stanowiącą ośr. kultury nowej generacji, modernizacja obiektów zabytkowych w gm. Dąbrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. prof. Józefa Sztonyka 56

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminadabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Centrum Aktywności Lokalnej –przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku dworskiego na gm. bibliotekę publiczną, stanowiącą ośr. kultury nowej generacji, modernizacja obiektów zabytkowych w gm. Dąbrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0daf5afa-766e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028561/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Centrum Aktywności Lokalnej-przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku dworskiego na gm. bibliotekę publiczną, stanowiącą ośr. kultury nowej generacji, modernizacja obiektów zabytkowych w gm. Dąbrowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.
− Zad. 1. „Centrum Aktywności Lokalnej – przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku dworskiego w Chróścinie na gminną bibliotekę publiczną, stanowiącą ośrodek kultury nowej generacji” - przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku zabytkowego dworku na gminną bibliotekę publiczną”.
− Zad. 2. „Modernizacja obiektów zabytkowych w Gminie Dąbrowa” – „Modernizacja dachu wraz z wykonaniem podświetlenia zewnętrznego”.
zgodnie z projektami i specyfikacją techniczną. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Wykonanie instalacji wod-kan
3) Wykonanie prac budowlanych (z wyłączeniem montażu nowych schodów zewnętrznych od strony tarasu i wewnętrznego ocieplenia obiektu)
4) Wykonanie prac elektrycznych
5) Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych (z wyłączeniem montażu systemu wentylacji mechanicznej i instalacji ogrzewania gazowego)
6) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
7) Odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
8) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
9) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
10) Sporządzenie kosztorysu ofertowego.
11) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo- finansowego - Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
12) Opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
13) Opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
14) Wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
15) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
16) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
17) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Projekt robót budowlany i specyfikacja techniczna
2) Projekt instalacji elektrycznej i specyfikacja techniczna
3) Projekt instalacji sanitarnych i specyfikacja techniczna
4) Projekt wymiany pokrycia dachu i specyfikacja techniczna.
5) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

44212300-2 - Konstrukcje i ich części

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3578000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4831034,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3578000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA MS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761588185

7.3.3) Ulica: ul. Wronczyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3578000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.