eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żytno › Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji w sołectwach Maluszyn i Mosty - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji w sołectwach Maluszyn i Mosty – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYTNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Żytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 4

1.5.2.) Miejscowość: Żytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-532

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@zytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7b3d721-6e3f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji w sołectwach Maluszyn i Mosty – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b3d721-6e3f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026122/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji w sołectwach Maluszyn i Mosty - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.23.2023.SN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7445651,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Budowa
oczyszczalni ścieków i kanalizacji w sołectwach Maluszyn i Mosty – etap ”.
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie 3 Zadań:
1) Zadanie 1 – realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” budowy oczyszczalni ścieków o wymaganej docelowej
przepustowości Qśr.d. – 60m3/d, Qmax.d - 80 m3/d. Pierwszy etap obejmuje budowę kompletnej oczyszczalni
przystosowanej do docelowej przepustowości wraz z częścią biologiczną Q– 30m3/d.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest:
a) wykonać i przedłożyć do zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcję rozwiązań technologicznych, budowlanych i elektrycznych w zakresie budowy oczyszczalni ścieków,
b) opracować KIP i uzyskać decyzję środowiskową,
c) opracować operat wodnoprawny i uzyskać pozwolenie wodnoprawne na odprowadzanie ścieków oczyszczonych,
d) uzyskać decyzję celu publicznego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania,
e) opracować mapy do celów projektowych,
f) wykonać opinię o warunkach gruntowo – wodnych,
g) opracować kompletną wymaganą obowiązującymi przepisami prawa dokumentację projektową i uzyskać wymagane opinie, zgody, uzgodnienia i pozwolenia wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę,
h) wybudować zaprojektowaną oczyszczalnię ścieków wraz z obiektami towarzyszącymi,
i) uzyskać decyzję zezwalającą na użytkowanie wybudowanej oczyszczalni ścieków.
UWAGA: Zamawiający zmienia technologię wykonania budynku z murowanego na prefabrykowany w konstrukcji stalowej ze ścianami osłonowymi z płyt warstwowych.
2) Zadanie 2 – realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na ul. Wolności, ul. Rybackiej oraz ul. Nadrzecznej w miejscowości Maluszyn gmina Żytno o szacunkowej długości 2,8 km.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest:
a) wykonać i przedłożyć do zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcję rozwiązań technologicznych, budowlanych i elektrycznych w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej,
b) opracować KIP i uzyskać decyzję środowiskową,
c) opracować operat wodnoprawny i uzyskać pozwolenie wodnoprawne na odprowadzanie ścieków oczyszczonych,
d) uzyskać decyzję celu publicznego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania,
e) opracować mapy do celów projektowych,
f) wykonać opinię o warunkach gruntowo – wodnych,
g) opracować kompletną wymaganą obowiązującymi przepisami prawa dokumentację projektową i uzyskać wymagane opinie, zgody, uzgodnienia i pozwolenia wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę,
h) wybudować zaprojektowany odcinek sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz pompowniami ścieków,
i) uzyskać decyzję zezwalającą na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej.
Uwaga: Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących prac tj:
- odcinka kanalizacji grawitacyjnej od P1 do 59 – 180 m;
- odcinka Kanalizacji grawitacyjnej od P3 do 43 – 310 m;
- odcinka kanalizacji tłocznej od przepompowni P3 – 200 m;
- przepompowni P3.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 oraz Zadania 2 został zawarty w Programie funkcjonalno – użytkowym (Rozdział V SWZ).
3) Zadanie 3 – dostawa i montaż wodomierzy wraz z mobilnym systemem do zdalnego odczytu na terenie Gminy Żytno w ilości 2325 sztuk o parametrach wskazanych w SWZ.
Zamawiający wymaga dostarczania kompletów wodomierz i modułów radiowych z konfiguracją dobraną indywidualnie pod potrzeby Zamawiającego ustaloną po zawarciu umowy, a przed pierwszą dostawą towaru.
f) Wymagania dotyczące montażu wodomierzy wraz z nakładką do zdalnego odczytu na przyłączach odbiorców usług wod-kan obsługiwanych przez gminę Żytno:
• demontaż starego wodomierza,
• montaż, w miejsce demontowanego, nowego wodomierza z nakładką do zdalnego odczytu oraz skonfigurowanie nakładki według wytycznych Zamawiającego,
• wymiana uszczelek,
• zaplombowanie wodomierza,
• sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu,
• wypełnienie protokołu wymiany wodomierza.
Zamawiający informuje, iż w przypadku braku możliwości wymiany wodomierza na danej nieruchomości (zdarzenia losowe), Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ten wodomierz wraz z nakładką do zdalnego odczytu do magazynu Zamawiającego. Zamawiający szacuje, iż ilość dostarczanych zestawów na magazyn nie przekroczy 5% ilości wymienianych wodomierzy.
g) Wymagania dotyczące uruchomienia mobilnego systemu odczytu zdalnego:
• uruchomienie mobilnego systemu odczytu zdalnego,
• zapewnienie serwisu gwarancyjnego systemu,
• przeszkolenie 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu, wraz z wykonaniem próbnych odczytów.
3.2. Działając w oparciu o treść art. 310 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 §1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia tj. wykonują roboty branży konstrukcyjno – budowlanej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz branży drogowej. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
3.4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

38421100-3 - Wodomierze

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.S.H. PRO-AQUA A.M.M. Jaskóła sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661002075

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.