Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547570/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczenia nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczenia nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5547507f-98df-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.096.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi:
a) montażu i demontażu paneli ochronnych antywłamaniowych okiennych i drzwiowych bez ingerencji w stolarkę okienną i drzwiową w lokalach i budynkach zarządzanych lub zabezpieczanych przez KZGM w Katowicach, w celu zabezpieczenia ich przed włamaniem, dewastacją, przebywaniem osób postronnych, naprawy uszkodzonych elementów systemu zabezpieczeń okien i drzwi panelami ochronnymi antywłamaniowymi, a także stały nadzór nad tym systemem wraz z niezbędną interwencją w przypadku nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu,
b) dodatkowe zabezpieczenie lokali i budynków zarządzanych lub zabezpieczanych przez KZGM w Katowicach, elektronicznym systemem alarmowym (z własnym zasilaniem), pozwalającym na 24-godzinne monitorowanie wybranych obiektów (przez Zamawiającego) wraz z przyjazdem patrolu interwencyjnego do obiektu na każdy sygnał włamania.
2. Prace polegać będą w szczególności na:
a) dostarczaniu paneli ochronnych antywłamaniowych okiennych i
drzwiowych własnym transportem do miejsca montażu,
b) prawidłowym zamontowaniu paneli ochronnych antywłamaniowych okiennych i drzwiowych na obiekcie w terminie do 12 godz. od chwili otrzymania zlecenia,
c) montażu/demontażu paneli ochronnych antywłamaniowych okiennych i drzwiowych w przypadku sytuacji awaryjnej lub innej, której nie można było wcześniej przewidzieć (np.: pożar, katastrofa budowlana), w trybie bezzwłocznym, nie dłuższym niż 4 godziny od otrzymania telefonicznego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego,
d) cotygodniowej kontroli stanu technicznego zabezpieczeń i sporządzania „Raportu o stanie zabezpieczeń”, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (w tym włamania) lub na żądanie Zamawiającego, niezwłocznego przekazywania pocztą elektroniczną „Raportu ...” wraz z dokumentacją fotograficzną dotyczącą nieprawidłowości do właściwego miejscowo Oddziału Eksploatacji Budynków,
e) naprawie lub wymianie elementów uszkodzonych wskutek dewastacji lub prób włamania w terminie do 12 godz. od chwili otrzymania zlecenia,
f) demontażu zabezpieczenia zgodnie z dyspozycją Zamawiającego w terminie do 24 godz. od chwili otrzymania zlecenia,
g) powiadomieniu właściwego Kierownika Oddziału Eksploatacji Budynków lub osoby przez niego upoważnionej telefonicznie lub e-mailem o wykonaniu każdego zlecenia, zgodnie z „Wykazem osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą” (załącznik nr 4 projektowanych postanowień umowy),
h) zabezpieczeniu obiektów za pomocą elektronicznego systemu alarmowego z własnym zasilaniem wraz z załogą interwencyjną podjeżdżającą do obiektu na każdy sygnał włamania w czasie do 10 minut od wystąpienia sygnału,
i) zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa i sposób realizacji umowy, zarówno w trakcie jej trwania, jak i po jej rozwiązaniu,
j) zapewnieniu kontaktu mailowego oraz całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym.
3. UWAGA: W przypadku, gdy zlecenie dotyczyć będzie konieczności zabezpieczenia większej liczby (łącznie więcej niż 30) otworów okiennych lub drzwiowych albo demontażu istniejących zabezpieczeń (łącznie więcej niż 30), czas realizacji zlecenia zostanie indywidualnie uzgodniony z Wykonawcą.
4. Miesięcznie konieczne jest zabezpieczenie między 500 a około 850 otworów okiennych i między 250 a około 400 otworów drzwiowych oraz zabezpieczenie 0 - około 10 obiektów za pomocą elektronicznego systemu alarmowego z własnym zasilaniem wraz z załogą interwencyjną. Podane ilości w ramach poszczególnych pozycji stanowią szacunek i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji w związku z konkretnymi decyzjami o zabezpieczeniu nieruchomości. Ok. 5-10% podanych ilości to takie które wymagają montażu lub demontażu zabezpieczeń. W głównej mierze zabezpieczenia będą obejmować okres dłuższy niż miesiąc.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
6. Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Prawo opcji.
Prawo opcji obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia:
a) zwiększenie ilości zamontowanych paneli ochronnych
antywłamaniowych okiennych i drzwiowych.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie zwiększenia ilości zamontowanych paneli ochronnych antywłamaniowych okiennych i drzwiowych w okresie trwania niniejszej umowy określonym po zrealizowaniu przez wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia. Ilości minimalne zabezpieczonych otworów okiennych wynoszą 500 szt./m-c oraz otworów drzwiowych wynoszą 250 szt./m-c. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia, jaki na pewno zostanie zrealizowany.
Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe ilości zabezpieczeń - w przypadku np. zwiększenia zapotrzebowania na zabezpieczenie większej ilości otworów okiennych lub drzwiowych.
Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z sumy iloczynów:
- zaoferowanej ceny jednostkowej netto zabezpieczenia (otworu okiennego
lub drzwiowego) w ciągu miesiąca,
- maksymalnej liczby zamontowanych paneli okiennych i drzwiowych
(maksymalnie 850 otworów okiennych w ciągu miesiąca i
maksymalnie 400 otworów drzwiowych w ciągu miesiąca),
przemnożona przez okres trwania umowy, powiększona o należny podatek
VAT.
b) dodatkowe zabezpieczenie nieruchomości elektronicznym systemem
alarmowym (z własnym zasilaniem) pozwalającym na 24 – godzinne monitorowanie wybranych obiektów (przez Zamawiającego) wraz z przyjazdem patrolu interwencyjnego do obiektu na każdy sygnał włamania. Maksymalna wartość przedmiotu zamówienia w tym zakresie zostanie określona poprzez zwiększenie miesięcznej kwoty wynikającej z zabezpieczenia panelami otworów okiennych i drzwiowych o kwotę wynikającą z iloczynu:
- zaoferowanej ceny jednostkowej netto za miesięczne zabezpieczenie
obiektu systemem alarmowym wraz z załogą interwencyjną,
- liczby obiektów objętych systemem alarmowym wraz z załogą
interwencyjną (maksymalnie 10 obiektów w ciągu miesiąca),
przemnożona przez okres trwania umowy, powiększona o należny podatek VAT.
Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnej ilości dla ww. zakresu usług, gdyż konieczność ich świadczenia zależy od okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Przewiduje się możliwość skorzystania z prawa opcji, np. w przypadku notorycznego sygnału włamania do danego obiektu.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w związku ze zwiększeniem w okresie trwania umowy liczby nieruchomości, na których będzie konieczne świadczenie usługi montażu i demontażu paneli ochronnych antywłamaniowych okiennych i drzwiowych oraz wykorzystania całości kwoty wynikającej z realizacji zamówienia gwarantowanego.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (montaż paneli ochronnych antywłamaniowych okiennych i drzwiowych), a w przypadku opcji na dodatkowe zabezpieczenie nieruchomości elektronicznym systemem alarmowym - z uwzględnieniem uregulowań szczególnych dotyczących patrolowania nieruchomości, określonych w Rozdz. III pkt 3 lit. h).
Ceny jednostkowe usług objętych prawem opcji będą takie same, jak zaoferowane przez Wykonawcę.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
9. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (klauzula społeczna). Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na postawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, gdyż wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy.
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w
§ 3 ust. 5 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
11. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
12. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
35121000-8 - Urządzenia ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 671580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 671580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 671580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPONN – Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Ochrony Nieruchomości Nieużytkowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552259999
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 5/37
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przy pomocy Podwykonawcy SOLID GROUP Sp. z o. o. , Sp. k. wykona następującą część zamówienia Podjazd załogi interwencyjnej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 671580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Urządzenia ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.