eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłów › "Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 1.900.000,00"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 1.900.000,00"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 2

1.5.2.) Miejscowość: Iłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242675080

1.5.8.) Numer faksu: 242675081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efd1d744-822d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 1.900.000,00"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd1d744-822d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060094/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 1.900.000,00

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielnie kredytu długoterminowego w kwocie 1.900.000,00 z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 669.827,00 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów 1.230.173,00.
2.Kwota oraz cel kredytu został określony uchwałą Rady Gminy Iłów Nr 343/LXXIII/2023.z dnia 9 października 2023 r., która stanowi załącznik do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaciągniecie i spłatę kredytu w złotych polskich (PLN), a w przypadku wejścia Polski do strefy EURO, przewalutowanie kredytu nastąpi bez dodatkowych opłat.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia kwoty kredytu oraz możliwość wcześniej spłaty kredytu, także w okresie karencji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
5. Okres kredytowania od podpisania umowy do 28 czerwca 2033 r.
6. Planowany okres karencji w spłacie kapitału do 31 grudnia 2023 r.
7.Spłata kredytu będzie następować według powyższego harmonogramu, a spłata odsetek następować będzie kwartalnie, z uwzględnieniem następujących warunków:
a) karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2023 r., pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 28 marca 2024 r.
b) Zamawiający wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek od daty uruchomienia transzy do dnia 31 grudnia 2023 r.
c) termin spłaty odsetek:
- za cały okres karencji, tj. od daty uruchomienia jednorazowo w
terminie do 31 grudnia 2023 r.,
- po okresie karencji tj. naliczane będą miesięcznie od dnia uruchomienia kredytu płatne kwartalnie, w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca kwartału, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank,
- w przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od
pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu
roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
8. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 3M i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku (do dwóch miejsc po przecinku). Dla przygotowania ofert Wykonawca zobowiązany jest przyjąć stopę procentową (bazową) – WIBOR 3M na ostatni dzień miesiąca października 2023 r. tj. 31.10.2023 r.
9. Zmiana stawki WIBOR 3M będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego kwartału w kwartalnych okresach obrachunkowych, w oparciu o stawkę z 20-go dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy.
10. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M na 20-ty dzień miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M. Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres kwartału, od pierwszego do ostatniego dnia każdego kwartału. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała.
11. Oprocentowanie naliczane będzie wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za anektowanie umowy oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747177,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 814502,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747177,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W IŁOWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000509330

7.3.3) Ulica: Płocka 4

7.3.4) Miejscowość: Iłów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747177,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2033-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.