eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › roboty budowlane-remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Głogowie przy ul. St. Kutrzeby 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-04-03

POZYCJA 20057

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głogów: roboty budowlane-remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Głogowie przy ul. St. Kutrzeby 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Rejonowy w Głogowie, do kontaktów: Andrzej Ławiak, ul. St. Kutrzeby 2, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8388249, fax 076 8388220, e-mail: kierfin@glogow.sr.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.glogow.sr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane-remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Głogowie przy ul. St. Kutrzeby 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul.St.Kutrzeby 2 , 67-200 Głogów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Głogowie przy ul. St. Kutrzeby 2 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w : 1)Projekcie budowlanym i wykonawczym pn. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Głogowie - załącznik nr 2A,2B,2C do SIWZ 2) Książce przedmiarów zadania p.n. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Głogowie - załącznik nr 3 do SIWZ 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zadania p.n. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Głogowie - załącznik nr 4 do SIWZ Wspólny słownik zamówień : 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych ; 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe; 45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków ; 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne ; 45216112-2 - sądy ; 45452000-0 - zewnętrzne czyszczenie budynków ; 45452100-1 - piaskowanie fasady budynków . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Do formularza należy dołączyć kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcę . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 złotych odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień o specjalności ogólnobudowlanej - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca dołączy aktualny dokument potwierdzający wpisanie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby/osób działającej /działających w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobę/osoby kompetentną/kompetentne (pod rygorem odrzucenia oferty). Wymienione powyżej dokumenty stanowiące integralną część oferty, winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez osobę/ osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału. Zaleca się ułożyć je w ofercie wg wskazanej kolejności. Wszystkie formularze załączników określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także formularze oświadczeń przekazywanych przez zamawiającego w toku prowadzonego postępowania Wykonawca wypełni zgodnie z warunkami i postanowieniami zawartymi w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia i poświadczenia przez Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000 złotych , słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: Wadium wniesione w pieniądzu wnoszone jest przelewem na rachunek zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Wrocław nr konta : 25 1010 1674 0037 7913 9120 0000 . Termin wniesienia wadium upływa w dniu 30.04. 2007 r. o godz. 10.00 . Oznacza to , że w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium w miejscu składania ofert . 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19 , poz. 177 z późn. zmianami ) , w tym : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - figurują we właściwym rejestrze przedsiębiorców albo wpisani są do ewidencji działalności gospodarczej ; - nie zalegają z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu ; - nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym z tytułu przestępstw określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj : - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem przedmiotowego postępowania co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 złotych odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ; -posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia ; - posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w myśl postanowień art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Zamawiający oceni , czy wykonawca spełnia warunki , o których mowa w pkt.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów , o których mowa w pkt.VI , żądanych przez zamawiającego i potwierdzających spełnianie tych warunków . 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : wykonawca \ spełnia albo nie spełnia \ . 4. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów , o których mowa w pkt. VI ( wymienionych w Rozporządzeniu Prezes Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ) to po nieskutecznym wezwaniu do ich uzupełnienia zgodnie z art.26 ust.3 ustawy zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : wykonawca \ spełnia albo nie spełnia \ . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Do formularza należy dołączyć kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcę . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 złotych odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień o specjalności ogólnobudowlanej - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca dołączy aktualny dokument potwierdzający wpisanie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby/osób działającej /działających w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobę/osoby kompetentną/kompetentne (pod rygorem odrzucenia oferty). Wymienione powyżej dokumenty stanowiące integralną część oferty, winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez osobę/ osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału. Zaleca się ułożyć je w ofercie wg wskazanej kolejności. Wszystkie formularze załączników określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także formularze oświadczeń przekazywanych przez zamawiającego w toku prowadzonego postępowania Wykonawca wypełni zgodnie z warunkami i postanowieniami zawartymi w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia i poświadczenia przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sr.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 11:00, Sąd Rejonowy w Głogowie , ul. St.Kutrzeby 2 , pok. nr 204.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.