eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.8.) Numer faksu: 183337880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 491893322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.8.) Numer faksu: 183337880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 24/26

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183371707

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpslimanowa.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rakoczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3310154

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsmszanadolna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsmszanadolna.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Szczyrzycu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczyrzyc 182

1.5.2.) Miejscowość: Szczyrzyc

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-623

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18332 0266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszczyrzyc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsszczyrzyc.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Orkana w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 1

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183372059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1lo.limanowa@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.1lo.limanowa.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. Piłsudskiego 81

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183371760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnr1.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsnr1.limanowa.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 8

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183372602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmelimanowa@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstio.edu.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 8

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183371737

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomagamy@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppp.zpo.limanowa.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Komisji edukacji Narodowej w Tymbarku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tymbark 349

1.5.2.) Miejscowość: Tymbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0183325030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstymb@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zstymbark.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Dobrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobra 364

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183330029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswdobra@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw-dobra.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 4

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183319040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsti.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsti.edu.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. inż Józefa Marka w Mszanie Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0183310135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@mszana.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspmszana.edu.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.B. Bolesnej 43

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 478314700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsplimanowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-limanowa/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.limanowa.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krli@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://limanowa.praca.gov.pl/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.B. Bolesnej 16

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375685

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@limanowa.pinb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://limanowa.pinb.gov.pl/

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-limanowa.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db7a1fc-839e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052693/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495404

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, w okresie 4 lat, począwszy od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2027 r.
2. Obsługa bankowa będąca przedmiotem zamówienia obejmować będzie:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont dla Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych (w tym rachunków Państwowego Funduszu Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych i Funduszu Pracy wg odrębnej umowy zawartej przez kierownika jednostki organizacyjnej powiatu wg właściwości merytorycznej odpowiedzialności), depozytowych oraz innych rachunków wynikających z przepisu prawa, w tym rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w walutach PLN lub walutach wymienialnych podstawowych – EURO, USD, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy,
2) otwarcie i prowadzenie rachunków w walutach wymienialnych podstawowych - EURO, USD, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy,
3) realizację poleceń przelewu,
4) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
5) przyjmowanie bez prowizji wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego,
6) codzienne sporządzanie wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy i udostępnienie ich w bankowości elektronicznej,
7) zapewnienie możliwości generowania i wydruku wyciągów w systemie elektronicznej obsługi bankowej,
8) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej poprzez odpowiedni program, w ramach którego umożliwiona będzie: realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym i w dniach poprzednich na rachunkach bankowych, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatnego świadczenia usług konsultacyjno – doradczych w sprawach związanych z obsługa bankową, pobranie czeków z systemu elektronicznego,
9) zapewnienie blankietów czeków gotówkowych lub czeków elektronicznych,
10) zapewnienie, że system obsługi elektronicznej o którym mowa w pkt 8, będzie funkcjonował na nieograniczonej liczbie stanowisk komputerowych Zamawiającego,
11) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokaty terminowe,
a) na rachunkach lokat krótkoterminowych,
b) na lokaty weekendowe na kwotę sald rachunków zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku,
c) lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych (z wyjątkiem weekendowej) i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji,
12) możliwość wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Powiatu przez Starostę i Skarbnika Powiatu oraz innych osób upoważnionych przez Starostę,
13) wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Posiadacza rachunku,
14) zapewnienie możliwości dokonywania bez prowizji wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego (wypłat podejmowanych przez upoważnionych pracowników - kasjerów jednostek organizacyjnych Zamawiającego),
15) bank w ramach usługi elektronicznego przelewu zapewni usługę automatycznego sprawdzenia wprowadzonego rachunku bankowego kontrahenta z listą rachunków bankowych prowadzoną przez Ministerstwo Finansów w ramach tzw. „białej listy podatników”,
16) wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego,
17) potwierdzanie każdorazowo na wniosek Zamawiającego własnoręczności podpisów osób wskazanych w karcie wzorów podpisów i wydawanie stosownych zaświadczeń w tym zakresie,
18) wyznaczenie doradcy z podaniem jego danych kontaktowych, który będzie współpracował z Zamawiającym w zakresie obsługi bankowej, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności itp., pracującego w godzinach pracy Zamawiającego. O zmianie osoby na stanowisku doradcy Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego;
19) usługę wpłat za pośrednictwem wrzutni w formie zamkniętej, Wykonawca umożliwi dokonywanie wpłat zamkniętych w formie wrzutów nocnych w tym celu udostępniając portfele i klucz do drzwiczek wrzutowych wrzutni, których zużycie będzie na bieżąco kontrolował i w przypadku stwierdzenia ich zużycia udostępni nowe, a także zapozna Zamawiającego ze sposobem korzystania z wrzutni,
20) prowadzenie w siedzibie Zamawiającego albo w lokalu zlokalizowanym na terenie Miasta Limanowa punktu obsługi klienta, który Wykonawca uruchomi nie później niż do 3 dni od dnia przejęcia obsługi bankowej i prowadził będzie do upływu terminu obowiązywania umowy; punkt winien być czynny co najmniej w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Limanowej, tj. w godz. Od 7.30 do 15.30. Zamawiający zastrzega, że w punkcie zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego niedopuszczalne jest prowadzenie działalności innej niż bankowa, np. ubezpieczeniowej. W przypadku rezygnacji z możliwości otwarcia punktu w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca udostępni co najmniej 2 kasy automatyczne (opłatomaty) wraz z oprogramowaniem, umożliwiające dokonywanie wpłat od osób trzecich, we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej *
* Jest to opcja do wyboru przez Wykonawcę – Bank udostępni opłatomaty w przypadku gdy nie zdecyduje się na otwarcie punktu obsługi klienta w siedzibie Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca zdecyduje się prowadzić punkt obsługi klienta w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający udostępni lokal w ramach umowy użyczenia (wzór umowy w załączeniu do SWZ).
3. Zamawiający Powiat Limanowski zawrze z Wykonawcą umowę kompleksową (generalną) na obsługę bankową, na podstawie której zostaną zawarte umowy indywidualne z jednostkami organizacyjnymi Powiatu Limanowskiego. Istotne postanowienia (PPU) stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia obsługi bankowej wszystkim podmiotom objętym zamówieniem.
5. Za świadczenie wszystkich usług objętych zamówieniem Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową, zgodną ze złożoną ofertą. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji od Powiatu Limanowskiego i jego jednostek za wyjątkiem ww opłaty ryczałtowej. Miesięczna opłata ryczałtowa wyrażona w wartości brutto będzie opłatą stałą i nie będzie podlegać podwyższeniu w okresie realizacji zamówienia, za wyjątkiem waloryzacji przewidzianej w istotnych postanowieniach umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy (PPU) o obsługę bankową oraz pozostałych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Limanowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7370005743

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 7

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.