eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne - sprawa numer 110/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne - sprawa numer 110/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne - sprawa numer 110/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e3076e3-8ec9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 110/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214180,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne, zgodnie z wymaganiami o oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia określonymi przez Zamawiającego.
►Zakres przedmiotowy wykonania usługi: Wykonanie przeglądu konserwacyjnego sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne:
a) Gastronomiczne urządzenia chłodnicze:
Agregat chłodniczy (samochód chłodniczy/ izotermiczny) - 15 szt.- łączna ilość konserwacji 60;
Szafa chłodnicza pojemności do 800 l. - 31 szt. - łączna ilość konserwacji 124;
Szafa chłodnicza pojemności do 1500 l. - 26 szt. - łączna ilość konserwacji 104;
Szafa mroźnicza pojemności do 800 l. - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36;
Szafa mroźnicza pojemności do 1500 l. - 7 szt. - łączna ilość konserwacji 28;
Stół, basen, lada, nadstawka chłodnicza - 14 szt. - łączna ilość konserwacji 56;
Schłodzarko-zamrażarka szokowa - 3 szt. - łączna ilość konserwacji 12;
Zamrażarka skrzyniowa - 24 szt. - łączna ilość konserwacji 96;
Komora chłodnicza składana - 26 szt. - łączna ilość konserwacji 104;
Komora mroźnicza składana - 2 szt. - łączna ilość konserwacji 8;
Zestaw chłodniczy (agregat) kontenera chłodniczego 20ft - 1 szt. - łączna ilość konserwacji 4;
Zestaw chłodniczy (agregat) do komory stałej chłodniczej - 16 szt. - łączna ilość konserwacji 64.
b) Gastronomiczne urządzenia grzewcze:
Lada bemarowa grzewcza (z i bez nadstawki) - 28 szt. - łączna ilość konserwacji 112;
Wózek bankietowy grzewczy - 8 szt. - łączna ilość konserwacji 32;
Taboret grzewczy elektryczny/gazowy - 11 szt. - łączna ilość konserwacji 44;
Frytkownica elektryczna - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36;
Patelnia elektryczna - 12 szt. - łączna ilość konserwacji 48;
Zestaw uchylnych kociołków elektrycznych, parowych - 4 szt. - łączna ilość konserwacji 16;
Kocioł warzelny, gazowy, parowy, elektryczny - 47 szt. - łączna ilość konserwacji 188;
Kuchenka elektryczna - 24 szt. - łączna ilość konserwacji 96;
Dystrybutor talerzy grzewczy - 29 szt. - łączna ilość konserwacji 116.
c) Inne urządzenia gastronomiczne:
Pakowarka próżniowa - 8 szt. - łączna ilość konserwacji 32;
Urządzenie do dezynfekcji jaj (naświetlacz) - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36;
Lampy owadobójcze - 26 szt. - łączna ilość konserwacji 104;
Sterylizator UVA do noży - 15 szt. - łączna ilość konserwacji 60;
Mieszarka elektryczna - 6 szt. - łączna ilość konserwacji 24.
d) Gastronomiczne urządzenia rozdrabniające:
Maszyna do rozdrabniania jarzyn - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36;
Napęd maszyny wieloczynnościowej - 2 szt. - łączna ilość konserwacji 8;
Krajalnica do żywności - 19 szt. - łączna ilość konserwacji 76;
Maszyna elektryczna do krojenia chleba - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36;
Maszyna do mielenia mięsa - 15 szt. - łączna ilość konserwacji 60;
Maszyna do formowania kotletów/kotleciarka-steaker - 7 szt. - łączna ilość konserwacji 28;
Kuter gastronomiczny - 8 szt. - łączna ilość konserwacji 32;
Szatkownica elektryczna - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36.
e) Urządzenia czyszczące :
Obieraczka z płuczką / bez płuczki - 5 szt. - łączna ilość konserwacji 20.
►Miejsce wykonania usługi:
 Jednostka Wojskowa: 4 pułk chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
 Jednostka Wojskowa: 3 pułk saperów, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,
 Jednostka Wojskowa: 8 batalion walki radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,
 Jednostka Wojskowa: 83 batalion lekkiej piechoty ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy:
 ul. Legionów 46-54, 86-300 Grudziądz,
 ul. Anny Walentynowicz 15, 86-300 Grudziądz,
 ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych
2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi;
3) dysponować personelem wykonującym obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (serwis urządzeń);
►Wykonawca realizujący usługi przeglądów konserwacyjnych powinien spełniać wymagania
w zakresie następujących uprawnień:
a) uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy-prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw oraz Rozporządzeniem Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022., poz.1392) – osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym:
 w Grupie 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie:
pkt 2) - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
pkt 13) - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2),
 w Grupie 2 - Urządzenia wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne:
pkt 1) - kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy wyższej niż 50 kW i mocy nie wyższej niż 500 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
pkt 12) - urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy wyższej niż 50 kW i o mocy nie wyższej niż 500 kW;
pkt 21) - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń
i instalacji i sieci wymienionych w pkt. 1) i 12),
 w Grupie 3 - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe:
pkt 6) - urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,
pkt 10) - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia sterowania do sieci, urządzeń
i instalacji wymienionych w pkt. 6.
b) certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065).
Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, o których mowa powyżej na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy.
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności konserwacyjne - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 281 ust. 2 pkt. 7) ustawy p.z.p. oraz art. 95 ustawy p.z.p.).
a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:
Wykonawca w terminie pieciu dni roboczych od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu, wykaz osób / osoby przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, okresu na jaki zawarto umowę oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej.
Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu
i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub/i Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy
o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów,
zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej (zgodnie z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp) oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie pięciu dni roboczych od dnia wezwania (pisemnego lub faksowego lub e-mail) okaże Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej.

►Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114300,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694335,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KLIMADOM" Naprawa, montaż urządzeń chłodniczych i gastronomicznych Piotr Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781120156

7.3.3) Ulica: Kłódka 12a

7.3.4) Miejscowość: Rogóźno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-318

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.