eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa drogi gminnej w Nowym Dworze Gdańskim - ul. Kościuszki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Nowym Dworze Gdańskim – ul. Kościuszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.8.) Numer faksu: 552472405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w Nowym Dworze Gdańskim – ul. Kościuszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3130b4f9-73e3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029140/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa drogi gminnej w Nowym Dworze Gdańskim – ul. Kościuszki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2731045,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w Nowym Dworze Gdańskim – ul. Kościuszki”.

2. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi od skrzyżowania ul. Kościuszki z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. Żeromskiego. Na terenie objętym dokumentacją istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo z masy bitumicznej, a częściowo z kostki typu trylinka o szerokości zmiennej około 6,00 m. W pasie drogowym występuje sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa), energetyczna i sieć teletechniczna. Projektowany odcinek drogi przewidziano do wykonania jako nawierzchnię z kostki brukowej o szerokości 6,00 m.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:
• przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni,
• przebudowę chodnika,
• przebudowa istniejących zjazdów,
• przebudowę podziemnego systemu odwodnienia-kanalizacja deszczowej,
• przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej,
• usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z przebudową drogi,
• doświetlenie przejść dla pieszych,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
• budowa kanału technologicznego,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.

Zamawiający oczekuje na uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w zakresie ulicy Kościuszki w Nowym Dworze Gdańskim. Podpisanie umowy możliwe będzie po uzyskaniu i uprawomocnieniu decyzji ZRID.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

3. Zakres zamówienia obejmuje także:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentację projektową pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Nowym Dworze Gdańskim w ramach zadania: Przebudowa ul. Kościuszki w Nowym Dworze Gdańskim” oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż;
3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne
z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,
5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,
6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,
7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,
8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych
w przepisach szczegółowych,
10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego
w czasie realizacji przedmiotu umowy,
12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego,
do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,
13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,
14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,
15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,
17) oznakowanie robót,
18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,
21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym
z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,
22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,
23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,
24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,
25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy
w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
26) organizowanie narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Wykonawca. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;
27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót
w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,
28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,
29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,
31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,
32) wykonanie oraz montaż stojącej tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3190442,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4237374,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3190442,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Żuławska Grupa Handlowo Usługowa spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROMAR Marek Drozdowski, RMC Marek Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792285646

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie RMC Marek Rudziński


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3190442,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.