eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opróżnianie lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic z zalegających rzeczy. Wywóz nielegalnie składowanych elektrośmieci i odpadów poremontowych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic z zalegających rzeczy. Wywóz nielegalnie składowanych elektrośmieci i odpadów poremontowych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140700163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białobrzeska 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-379

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgnochota.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnochota.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność i współwłasność m.st. Warszawy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic z zalegających rzeczy. Wywóz nielegalnie składowanych elektrośmieci i odpadów poremontowych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4da7c44-73de-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035564/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Opróżnianie lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic z zalegających rzeczy. Wywóz nielegalnie składowanych elektrośmieci i odpadów poremontowych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.2600.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi opróżniania lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic z zalegających rzeczy. Wywóz nielegalnie składowanych elektrośmieci, odpadów poremontowych z altanek śmietnikowych oraz nielegalnych wysypisk śmieci wg. wskazań Zamawiającego na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług polegających na:
a) Załadunku i wywozie nielegalnie składowanych elektrośmieci, odpadów poremontowych i nielegalnie składowanych śmieci – na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego /w zależności od potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy.
b) Opróżnieniu lokali mieszkalnych z zalegających rzeczy wraz z wywozem (w razie potrzeby) – na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego / w zależności od potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy.
c) Opróżnieniu lokali użytkowych z zalegających rzeczy wraz z wywozem (w razie potrzeby) – na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego /w zależności od potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy.
d) Opróżnieniu strychów z zalegających rzeczy wraz z wywozem (w razie potrzeby) – na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego /w zależności od potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy.
e) Opróżnieniu piwnic z zalegających rzeczy wraz z wywozem (w razie potrzeby) – na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego /w zależności od potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy.
f) Opróżnieniu garaży z zalegających rzeczy wraz z wywozem (w razie potrzeby) – na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego /w zależności od potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD PRIIO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272710646

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Odbiór i transport odpadów po opróżnieniu lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic, wywóz odpadów poremontowych, elektrośmieci. Nazwa podwykonawcy: KLIN Janusz Mróz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podane ceny ofert uwzględniają wynik aukcji elektronicznej. Ceny ofert stanowią sumę cen jednostkowych za poszczególne czynności objęte przedmiotem umowy. Wartość zawartej umowy wynika z kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i wynosi 140 000,00 PLN.
Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy licząc od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, tj. od dnia 16.12.2023 r. do dnia 16.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.