Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00505454/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Połączenie Oddziału Obser.-Zakaź. z Pododdziałem Zakaź Dziecięcym, z ZMK i pracownią Serologii Transfuzjologicznej za pomocą systemu poczty pneumatycznej w WSZ w Koninie przy ul. Szpitalnej 45
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Połączenie Oddziału Obser.-Zakaź. z Pododdziałem Zakaź Dziecięcym, z ZMK i pracownią Serologii Transfuzjologicznej za pomocą systemu poczty pneumatycznej w WSZ w Koninie przy ul. Szpitalnej 452.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32dc4cfa-8919-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051658/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.35 Połączenie Oddz. Obserw.-Zakaź. z Podod. Zakaźnym Dziecięcym, z ZMK i pracownią Serologii Transfuzjologicznej za pomocą systemu poczty pneumatycznej w WSZ w Koninie przy ul. Szpitalnej 45.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-61/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu poczty pneumatycznej - Połączenie Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego z Pododdziałem Zakaźnym Dziecięcym, z Zakładem Mikrobiologii Klinicznej i pracownią Serologii Transfuzjologicznej za pomocą systemu poczty pneumatycznej .
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia „OPZ”), w którym podano opis przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia dostarczony i wykonany będzie na koszt, ryzyko Wykonawcy.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Minimalny gwarantowany poziom wartości zamówień, do złożenia których zobowiązuje się Zamawiający wynosi: 100 % wartości umowy.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, ponieważ z przyczyn technicznych nie jest możliwy podział zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Powiatu Konińskiego w ramach umowy dotacji nr 65/2023 z dnia 17.07.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 31213000-2 - Urządzenia przesyłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51511400-1 - Usługi instalowania specjalnych systemów przesyłowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systik Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301974806
7.3.3) Ulica: Piaskowa 12
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTIK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTIK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-13INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.