eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Wykonanie oświetlenia dla ulic, alejek i chodników w Tarnobrzegu w ramach projektu pn. "Widno i bezpiecznie - doświetlamy nasze miasto":



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia dla ulic, alejek i chodników w Tarnobrzegu w ramach projektu pn. „Widno i bezpiecznie – doświetlamy nasze miasto”:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158226570

1.5.8.) Numer faksu: 158221304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6bfe0ef-74a8-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia dla ulic, alejek i chodników w Tarnobrzegu w ramach projektu pn. „Widno i bezpiecznie – doświetlamy nasze miasto”:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6bfe0ef-74a8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050022/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Widno i bezpiecznie - doświetlamy nasze miasto.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 „Zaprojektuj i wybuduj”
1/ Osiedle Mokrzyszów
a) wykonanie oświetlenia bocznej ul. Sienkiewicza do ul. Wrzosowej,
2/ Osiedle Serbinów:
a) wykonanie oświetlenia terenu przy Szkole Podstawowej nr 10
3/ Osiedle Miechocin:
a) rozbudowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej ul. Robotnicza,
b) budowa oświetlenia ulicznego drogi wewnętrznej ul. Pochyłej
4/ Osiedle Dzików:
a) wykonanie oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej od Parku Dzikowskiego do Muzeum Przemysłu Siarkowego,
5/ Osiedle Piastów:
a) wykonanie oświetlenia ulicznego dla ul. Kruczej,
b) wykonanie oświetlenia ulicznego dla ul. Strzeleckiej,
6/ Osiedle Sielec:
a) wykonanie oświetlenia drogi wewnętrznej łączącej ul. Przechodnią z ul. Długą,
b) wykonanie oświetlenia ul. Dąbie,
7/ Osiedle Nagnajów:
a) wykonanie oświetlenia ul. Nadwiślańskiej,
b) wykonanie doświetlonych aktywnych przejść dla pieszych w ciągu Wisłostrada - droga wojewódzka nr 871 na osiedlu Nagnajów.
8/ Osiedle Ocice:
a) dobudowa oświetlenia ul. Ocickiej,
b) wykonanie oświetlenia od ul. Ocickiej do ul. Koniczynki,
9/ Osiedle Zakrzów:
a) wykonanie oświetlenia ul. Elektrycznej,
10/ Osiedle Wielowieś:
a) wykonanie oświetlenia ul. Bosmana Jana Brzęczki,
11/ Osiedle Podłęże:
a) wykonanie oświetlenia ul. Ziołowa – boczna.
12/ 4/ Osiedle Sobów:
a) wykonanie oświetlenia ul. Bema (od zakrętu do przejazdu kolejowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1197263,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 „Wybuduj”:
Wykonanie oświetlenia dla ulic, parkingów, alejek i chodników w Tarnobrzegu, w zakresie: montaż słupów oświetleniowych, montaż kabli, montaż opraw oświetleniowych, roboty towarzyszące:
1/ Osiedle Siarkowiec
a) wykonanie oświetlenia ul. Św. Barbary - II etap (z załączonego projektu należy wykonać słupy i oprawy z obwodu O1: od O1/1 do O1/5. Należy zdemontować słupy
parkowe oświetlające zatoczki parkingowe) .
b) Wykonanie oświetlenia ul. Gruntowej.
c) wykonanie oświetlenia ul. Sienkiewicza boczna do Stowarzyszenia „Esteka”.
2/ Osiedle Wielopole
a) wykonanie oświetlenia parkingu za UM przy ul. Mickiewicza 7 (z załączonego projektu należy wykonać przyłącz do istniejącej lampy oświetleniowej na ul. Dekutowskiego oraz wykonać linię kablową od lampy 5 do 7 wraz z montażem słupów i opraw)
3/ Osiedle Piastów
a) wykonanie oświetlenia ulicznego dla ul. Borów, Tarninowej, Św. Onufrego,
(bez ul. Jaśminowej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 733621,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1227540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1431719,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1227540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektron-Tech Michał Goński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180887041

7.3.3) Ulica: Ludwiki Uzar - Krysiakowej 19

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1227540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 312 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589114,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589114,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "EL-MAG" Magdalena Mysona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180394491

7.3.3) Ulica: Do Huty 17

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589114,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 251 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.