Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468434/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 846962093
1.5.8.) Numer faksu: 846972691
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffe6205b-7704-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R3.ST.372.28.2023.nn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349390,24 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. nr 1 - Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszówa) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem – w dni robocze,
b) Odkurzanie i wytarcie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych – pomieszczenia biurowe, korytarze, klatka schodowa i schody zewnętrzne wejściowe – w dni robocze,
c) Wynoszenie śmieci z koszy i niszczarek do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków – w dni robocze,
d) Sprzątanie łazienki – w dni robocze,
e) Zmywanie kabiny prysznicowej - raz w miesiącu,
f) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) – w dni robocze,
g) Zapewnienie stałej dostępności ręczników papierowych (papier rolowany rozwijany do środka min. dwuwarstwowy) - raz w tygodniu
h) Mycie muszli sedesowych i pisuaru środkami dezynfekcyjnymi – w dni robocze,
i) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu,
j) Dostarczenie odświeżaczy w aerozolu min 300 ml na każdą kabinę. Wymiana odświeżaczy w aerozolu - dwa razy w miesiącu,
k) Mycie umywalek, zlewu kuchennego, lustra i półeczki pod lustrem – w dni robocze,
l) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. – w dni robocze,
m) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu
n) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. powierzchni - raz w tygodniu,
o) Mycie drzwi – wewnętrzne - raz w miesiącu,
p) Mycie drzwi – zewnętrzne - dwa razy w miesiącu,
q) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - dwa razy (m-c: marzec, maj),
r) Czyszczenie odpowiednim środkiem i trzepanie wykładzin podłogowych - raz (kwiecień),
s) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu RDW tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. – w dni robocze,
t) Opróżnianie śmietniczki zewnętrznej – w dni robocze,
u) Mycie osłon z poliwęglanu przy schodach wejściowych, zewnętrznych - raz w miesiącu,
v) Oczyszczenie barierek przy schodach wewnętrznych i zewnętrznych - raz w tygodniu
w) Dezynfekcja klamek do drzwi - w dni robocze
x) Dezynfekcja barierek przy schodach wewnętrznych i zewnętrznych - w dni robocze
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zad. nr 2: Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszówa) Odkurzanie, po czym wycieranie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych – pomieszczenia biurowe, korytarz, szatnia – w dni robocze,
b) Wynoszenie śmieci do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków – w dni robocze,
c) Sprzątanie łazienki – w dni robocze,
d) Zmywaniem kabiny prysznicowej - raz na tydzień,
e) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) – w dni robocze,
f) Zapewnienie stałej dostępności ręczników papierowych (papier rolowany rozwijany do środka min. dwuwarstwowy) - raz w tygodniu
g) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu,
h) Mycie muszli sedesowej i pisuaru środkami dezynfekcyjnymi – w dni robocze,
i) Mycie umywalek w łazience i pomieszczeniu magazynowym – w dni robocze,
j) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. – w dni robocze,
k) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu,
l) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. - raz w tygodniu,
m) Mycie drzwi – wewnętrzne - raz w miesiącu,
n) Mycie drzwi – zewnętrzne - dwa razy w miesiącu,
o) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - dwa razy (m-c: marzec, maj),
p) Czyszczenie rolet - razy (mc: kwiecień),
q) Czyszczenie sidingu - dwa razy (mc: marzec, maj),
r) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu OD tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. – w dni robocze,
s) Opróżnianie śmietniczek wraz z wymianą worków w pomieszczeniach biurowych, szatni i łazience – w dni robocze.
t) Dezynfekcja klamek do drzwi - w dni robocze
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8666,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37539,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8666,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MorisClean Krzysztof Nowosad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061529500
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 74
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8666,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2802,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20838,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2802,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MorisClean Krzysztof Nowosad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061529500
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 74
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2802,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby endoskopii, sterylizacji i bloku operacyjnego
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.05.24
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 7 części
- Zakup licencji i subskrypcji oprogramowania i urządzeń informatyki śledczej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.