eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Przebudowa ul. Widok w Ośnie Lubuskim



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Widok w Ośnie Lubuskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Widok w Ośnie Lubuskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2231359c-7fc1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023890/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa ul. Widok w Ośnie Lubuskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ul. Widok w Ośnie Lubuskim”.
2. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej - ul. Widok w Ośnie Lubuskim, zlokalizowanej na działce nr 79/56 w Ośnie Lubuskim, odcinek o długości ok. 144 mb. W ramach zadania należy dowiązać się do wykonanego wcześniej odcinka drogi śladowej w obrębie skrzyżowania z ul. Podgórną (dz. ewid. nr 79/53) oraz utwardzonego skrzyżowania
w ul. Piaskowej i ul. Chabrowej (dz. ewid. nr 79/95, 79/19 i 79/55).
3. Wraz z przebudową drogi należy wykonać pobocza a także regulację wszelkich powierzchniowych elementów infrastruktury towarzyszącej.
4. Zamówienie obejmuje:
a) pomiary geodezyjne, wytyczenie w terenie osi głównych,
b) wykopy w gruntach wraz z wywozem urobku,
c) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
d) wykonanie podbudowy stabilizowanej cementem,
e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa konstrukcyjna nawierzchni z kostki betonowej,
f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa konstrukcyjna nawierzchni z płyt drogowych PDTP,
g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 10x20 cm na podsypce piaskowej – część nawierzchni z wypustkami,
h) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych PDTP w technologii montażu na „pióro-wpust”, na podsypce piaskowej,
i) wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami i po ich zewnętrznych krawędziach kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, zamiałowanym miałem kamiennym,
j) montaż krawężników betonowych obniżonych z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej (krawężniki proste i łukowe),
k) regulacja pionowa studzienek dla studzienek infrastruktury towarzyszącej na całym odcinku,
l) usunięcie wszelkich kolizji z infrastrukturą obcą, w tym zabezpieczenie kabli rurami dwudzielnymi,
m) prace porządkowe i wykończeniowe, w tym humusowanie skarp, terenu przyległego, poboczy o szer. do 1 m
z obsianiem,
n) pomiary geodezyjne realizacyjne, sporządzanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji, map geodezyjnych powykonawczych oraz pomiary kontrolne i sprawdzające.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ.
9. W przypadku, gdy jakikolwiek element opisu przedmiotu zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Powyższe należy rozumieć jako preferowanie typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w dokumentacji zamówienia standardów.
10. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297606,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297606,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297606,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Usługowa Stanisław Cap

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001109

7.3.3) Ulica: Święty Wojciech 52

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297606,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.