Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533518/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl; joanna_sobolewska@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dbc1774-9342-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dbc1774-9342-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000321/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Tusze i toner
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy.
Zakres zamówienia obejmuje zakup materiałów tuszy i tonerów wraz z dostarczaniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.W pozycji 221 „Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny” w kolumnie „Typ urządzenia” Zamawiający podał niewłaściwy model drukarki – jest Samsung SCX-4824FN, powinno być Samsung SCX-4725FN. W rezultacie złożono nieporównywalne oferty. Jeden z wykonawców dobierając toner kierował się danymi urządzenia. Drugi zaś złożył ofertę na toner zgodny z podanym w SWZ symbolem, ale niekompatybilny z ww. modelem drukarki (której Zamawiający w ogóle nie posiada). Powyższe wynika z wewnętrznej sprzeczności SWZ. Jej konsekwencją jest brak możliwości złożenia oferty zgodnej ze wszystkimi postanowieniami (symbolem tonera i modelu drukarki). Wskazane wyżej wady dotyczące opisu przedmiotu zamówienia na obecnym etapie postępowania mają charakter nieusuwalny. Opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Ujawnione okoliczności mają wpływ na wynik postępowania (złożono oferty na odmienny asortyment, nieporównywalne), więc w obecnym kształcie nie może być ono kontynuowane.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.