eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa nowego monitora wielkoformatowego LED - w wersji mobilnej w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowego monitora wielkoformatowego LED - w wersji mobilnej w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 630 30 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl, https://oneplace.marketplanet.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/134583/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego monitora wielkoformatowego LED - w wersji mobilnej w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-326ef9bd-76f6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072818/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Dostawa nowego monitora wielkoformatowego LED - w wersji mobilnej w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/52/MGW/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 241766,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa nowego monitora wielkoformatowego LED - w wersji mobilnej w skład którego wchodzi:
1) Monitor wielkoformatowy LED o wymiarach 7x4m wraz z kompletem okablowania oraz skrzyniami transportowymi.
2) Sterownik monitora wielkoformatowego LED – procesor Video w case transportowym.
3) Rozdzielnie elektryczne odpowiednie do zasilania całego monitora wielkoformatowego LED.
4) Komplet kabli zasilających oraz sygnałowych.
5) Skrzynia transportowa na osprzęt typu przewody, zawiesia i belki.
6) Belki do stawiania i wieszania monitora wielkoformatowego LED wraz z konstrukcją aluminiową typu „bramka” .
7) Zawiesia wężowe oraz wciągarki ręczne o udźwigu 1T.
8) Szkolenie z montażu, demontażu oraz obsługi monitora wielkoformatowego LED.
9) Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na polskim rynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
10) Oferowany przedmiot musi posiadać deklaracje zgodności CE, że wyrób spełnia wymogi europejskie i może być sprzedawany na rynku wspólnotowym.
11) Dostawa na adres: ul. Wolności 408, Zabrze 41-800 w godzinach od 7:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.
UWAGA: Bez względu na fakt, w jaki sposób realizowane są dostawy przedmiotu zamówienia (transportem własnym czy za pośrednictwem firmy kurierskiej) Wykonawca odpowiada za dostawę własnymi siłami i na własny koszt - wraz z wniesieniem (- dostarczeniem loco do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) (!) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za dostarczony przedmiot zamówienia, w tym ryzyko jego uszkodzenia lub utraty do czasu jego odbioru przez Zamawiającego. W przypadku realizacji dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu towaru oraz jego przeniesienia ze środka transportu do miejsca wskazanego w SWZ – w ramach zlecenia przekazanego firmie kurierskiej (niedopuszczalny jest tryb realizacji dostawy "od drzwi do drzwi"). Niedopełnienie powyższego warunku skutkować będzie odmową przyjęcia towaru.
12) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie obejmował montaż, uruchomienie, obsługę monitora i demontaż. Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na terenie nie zadaszonym. W przypadku złych warunków atmosferycznych termin dostawy może ulec zmianie, nie dłużej niż o 5 dni roboczych.
13) Wykonawca przeprowadzi szkolenie z montażu, uruchomienia, demontażu oraz obsługi monitora. Szkolenie bezpośrednie w siedzibie Zamawiającego dla 4 pracowników.
14) Wykonawca zapewnia, że szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne. Na szkolenie zostanie przeznaczony czas niezbędny do opanowania czynności manipulacyjnych w stopniu umożliwiającym prawidłowe użytkowanie sprzętu lecz nie więcej niż 8 godzin.
15) Szkolenie nastąpi w terminie wcześniej ustalonym z Zamawiającym w dniu dostawy lub w dniu następnym po dostawie. Godziny szkolenia (8 h) nie mogą wykraczać po za godzinę 16:00.
16) Zamówienie zostaje zrealizowane przez Wykonawcę w momencie obustronnej akceptacji protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń dla urządzenia będącego przedmiotem umowy. Obustronnie zaakceptowany protokół będzie stanowił potwierdzenie, że przedmiot umowy został dostarczony wraz z uruchomieniem wszystkich funkcji oraz że Wykonawca przeprowadził szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi.
17) Gwarancja dla Urządzenia rozpoczyna się z chwilą uruchomienia i podpisania przez Strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego. Dane adresowe serwisu gwarancyjnego zostaną przekazane Zamawiającemu wraz z kartą gwarancyjną (dostarczoną w dniu instalacji).
18) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany każdego elementu urządzenia, który uległ uszkodzeniu z przyczyn niezależnych od prawidłowej obsługi zgodnej z instrukcją użytkownika. Zakres niniejszej gwarancji obejmuje wszelkie wady fizyczne sprzętu, które powstaną lub zostaną ujawnione w okresie obowiązywania gwarancji.
19) Z tytułu udzielonej gwarancji Wykonawca nie będzie otrzymywał żadnego dodatkowego wynagrodzenia, w tym, o ile taka okoliczność zaistnieje, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany na swój koszt uszkodzonych elementów urządzenia w tym również koszty transportu gdyby naprawa była niemożliwa w siedzibie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

44212320-8 - Konstrukcje różne

43612800-4 - Wyciągarki

31213100-3 - Rozdzielnie

30237280-5 - Akcesoria zasilające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Led - Star Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7642670384

7.3.3) Ulica: Warsztatowa 8

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.