eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prowod Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530944564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Kup

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774691181 w. 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prowod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prowod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/prowod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed555541-885e-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PROW/152/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2023-2025, zgodnie z poniższym opisem:
1. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na olej napędowy w łącznej ilości 130 000 l oraz benzynę bezołowiową Pb 95 w łącznej ilości 12 000 l.
2. Wskazana powyżej przez Zamawiającego ilość paliwa stanowi jedynie ilość szacunkową, która może ulec zmianom (zarówno zmniejszeniom jak i zwiększeniom). Podane ilości zostały określone przez Zamawiającego na podstawie rzeczywistego zużycia paliw w zakładach Zamawiającego w okresie pełnych 12 m-cy (01.11.2022 – 31.10.2023) i odniesione do planowanego okresu obowiązywania umowy (24 m-cy). Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia o więcej niż 10% w odniesieniu do ilości podanych w pkt. 3.1.1. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie płacone zgodnie z rzeczywistą ilością paliwa zatankowanego w danym okresie rozliczeniowym, z uwzględnieniem cen jednostkowych obowiązujących na dystrybutorze w dniu zakupu, po odliczeniu stałego rabatu, wskazanego w ofercie.
3. Wykonawca wystawi odpowiednią ilość kart bezgotówkowych na pojazdy wyznaczone przez Zamawiającego, uprawniające kierowców prowadzących pojazdy do tankowania na stacjach Wykonawcy oraz odpowiednią ilość kart paliwowych na okaziciela uprawniających do tankowania do kanistrów (łączna ilość kart to ok. 41 szt.). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany pojazdów, a także ich liczby w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga, aby karty paliwowe zostały dostarczone do Biura Zarządu Zamawiającego przy ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole nie później, niż w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
4. W przypadku konieczności zamówienia w trakcie obowiązywania umowy dodatkowych kart paliwowych, Wykonawca zobowiązany jest na zgłoszenie Zamawiającego wyrobić takie karty i dostarczyć je bezpłatnie w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
5. Wykonawca zapewni sukcesywną dostawę paliw do pojazdów Zamawiającego polegającą na:
1) umożliwieniu bezpośredniego tankowania paliwa do zbiorników pojazdów samochodowych i kanistrów,
2) zakupie (tankowaniu) paliwa z dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy, czynnej co najmniej od godziny 6.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do soboty, przy czym stacja paliw należąca do Wykonawcy powinna być usytuowana w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Prowod Sp. z o. o. przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup (licząc po najkrótszej trasie przebiegającej drogami publicznymi, dopuszczającymi ruch pojazdów o masie całkowitej powyżej 12 ton),
3) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która umożliwi prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji zatankowanego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, który kierowca podaje przy zapłacie za zatankowane paliwo;
4) rozliczaniu rzeczywistej ilości zakupionego paliwa na podstawie kart bezgotówkowych w ustalonych w umowie okresach rozliczeniowych poprzez wystawianie faktur VAT płatnych przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury VAT Zamawiającemu;
5) rozliczaniu za zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 według ceny obowiązującej na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu, pomniejszonej o przyznany przez Wykonawcę stały rabat podany w ofercie.
6. Wykonawca zapewni, że dostarczane paliwo spełniać będzie wymogi jakościowe paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r. poz. 1314).
7. Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT zbiorczą dla każdego z dwóch zakładów prowadzonych przez Zamawiającego (w Opolu-Czarnowąsach i w Kup) za wszystkie transakcje jakie były zrealizowane w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawca będzie wystawiał faktury za dany miesiąc dwukrotnie: od 1 do 15 dnia danego miesiąca, od 16 do ostatniego dnia danego miesiąca. Do faktury należy dołączyć zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: datę transakcji, rodzaj i ilość wydanego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu.
8. Zamawiający Wymaga, aby Wykonawca niezależnie od decyzji o złożeniu faktur za zakupione paliwo w formie papierowej przekazywał każdorazowo Zamawiającemu niezwłocznie także faktury w formie elektronicznej (np. plik PDF). Przekazanie faktur w formie elektronicznej może odbyć się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: faktury@prowod.pl bądź też przez umożliwienie Zamawiającemu wglądu w odpowiedni system informatyczny Wykonawcy, w którym Zamawiający samodzielnie będzie mógł pobrać faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 954680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Circle K Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790001083

7.3.3) Ulica: Puławska 86

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-603

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 954680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.